loading...
مهندسی
مهندس بازدید : 62 دوشنبه 12 اسفند 1398 نظرات (0)

باور كنيد يا نه، متوسط ​​عمر ماشين ظرفشويي بين ۷ تا ۱۰ سال است. اما هرچه بيشتر از آن استفاده كنيد، برخي از مشكلات متداول ماشين ظرفشويي مشاهده خواهيد شد.

اگرچه مشكلات ماشين ظرفشويي نااميد كننده است، هر چه زودتر قرار ملاقات با تعميركار را تعيين كنيد، بهتر خواهد بود. اما بايد بدانيد كه براي چه چيزي بايد مراقب باشيد.

در اينجا برخي از متداول ترين موضوعاتي كه بايد به آنها بپردازيد وجود دارد

۱)ظروف از قبل خاكي تر بيرون مي آيند

شما انتظار داريد كه ماشين ظرفشويي ظرف شما را تميز كند. هنگامي كه دستگاه شما را خاكي تر از گذشته جلوه مي دهند، لحظه اي به بررسي نحوه بارگيري ظرفشويي بپردازيد.

آيا صفحات را بيش از حد شلوغ كرديد يا جت ها را مسدود كرديد؟ اگر چنين است، چند ظرف را برداريد و چرخه را دوباره اجرا كنيد.

اگر ظروف هنوز كثيف به نظر مي رسند يا پوشش رسوبي ريز روي سطح دارند، با يك متخصص تماس بگيريد. ممكن است ذخاير آب سخت يا مواد معدني قديمي وجود داشته باشد كه خطوط آب يا بازوي اسپري را گرفتگي كند. وقتي اين اتفاق بيفتد، با فشار آب لازم براي خلاص شدن از شر غذاهاي گير شده، آب نمي تواند به ظروف شما وارد شود.

۲)آب در طول چرخه در حال اجرا نيست

هنگامي كه يك ماشين ظرفشويي به درستي كار كند، آن را با آب پر مي كند و به شستشوي زباله هاي مواد غذايي كمك مي كند. اما وقتي آب دستگاه را پر نمي كند، ظروف شما تميز نمي شوند.

قبل از وحشت، درب را بررسي كنيد و مطمئن شويد كه به طور كامل بسته شده است. هنگام زدن فشار به درب، بايد يك قفل شنيدني را بشنويد.

اگر درب باز باشد، دستگاه با آب پر نمي شود. اين يك ويژگي ايمني استاندارد در هر ماشين ظرفشويي مدرن است.

اگر درب بسته باشد و شما هنوز آب نمي گيريد، ممكن است در سوئيچ شناور دستگاه مشكلي ايجاد شود. اين دستگاهي است كه به دستگاه مي گويد چه موقع آب اضافه كند و چه موقع آب را خاموش كند.

سعي نكنيد خودتان اين مشكل را برطرف كنيد، اين امر در پايان مي تواند گارانتي سازنده شما را باطل كند.

مهندس بازدید : 34 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

بسته به منبع آب شما ممكن است تحت تأثير تغييرات فصلي و شرايط آب و هوايي باشد. در صورت بروز اين مسئله، شما نياز به يك سيستم تصفيه آب داريد تا بدون كند شدن روند تصفيه، نوسانات موجود در آبهاي خوراكي را برطرف كند. اگر آب شما توسط يك شهرداري تأمين شود، شما يك جريان مداوم خواهيد داشت اما اگر هزينه آب شما زياد باشد مي خواهيد گزينه هاي تصفيه آب با ريكاوري بالا را در نظر بگيريد.

 

مهندس بازدید : 36 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)

کیفیت آب به دلیل نقش دوگانه آن به عنوان یک ابزار و یک ماده مؤثر، تاثیر بسزایی در فرآیندهای تولید صنعت غذا و نوشیدنی دارد. برای اطمینان از یک محصول ایمن، قابل اعتماد و مداوم، رهبران صنعت روی دستگاه تصفیه آب صنعتی که مقررات را رعایت می کند و به اطمینان از یک محصول با کیفیت که کمک می کند، سرمایه گذاری می کنند.

ایمنی مصرف کننده در صنایع غذایی و نوشیدنی

آب در بسیاری از محصولات یک ماده فعال محسوب می شود و همچنین وسیله ای برای تمیز کردن و بهداشت در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی بسیار مهم است. به عبارت دیگر، یک منبع قابل اعتماد آب عامل اصلی در یک محصول قابل اعتماد است. وقتی مراقبت ویژه ای برای محافظت از آبرسانی صورت نمی گیرد، تولیدکنندگان خطر ایجاد یک محصول لکه دار را دارند، که می تواند عواقب مالی و شهرت را به دنبال داشته باشد. یک سیستم تصفیه آب صنعتی با از بین بردن سموم و مواد بیولوژیکی که می تواند بر ایمنی مواد غذایی و نوشیدنی تأثیر بگذارد، به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان آرامش می بخشد.

 

قابلیت اطمینان محصول

کیفیت منابع آب شهری و طبیعی مانند رودخانه ها، دریاچه ها یا اقیانوس ها با توجه به شرایط کاهش یافته متفاوت است. یک روش درمانی برای همه منابع مناسب نیست. سیستم های تصفیه آب مثل دستگاه تصفیه آب صنعتی که در منابع مختلف کار می کنند نیاز به روش های مختلف تصفیه دارند و می توانند کیفیت های مختلف خروجی آب خالص را داشته باشند. به منظور مقابله با ناسازگاری در منابع آب خوراک ، تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی از فناوری های تصفیه آب صنعتی برای تصفیه آب خام در آب تصفیه شده یا کیفیت آب فوق العاده خالص برای عملیات خود استفاده می کنند. این یک مزیت اساسی در ساخت یک محصول قابل اعتماد است.

کیفیت

هنگامی که آب فوق العاده خالص یک ماده اصلی در محصول شما است ، تأمین آب تأسیسات و ستفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی شما تأثیر عمیقی در طعم محصولات شما دارد. کلرید ، سولفات و آنیون های دیگر بر طعم شراب ، آبجو و سایر نوشیدنی ها تأثیر منفی می گذارند. مواد بیولوژیکی همچنین ترکیب طعم را تغییر می دهد. اسمز معکوس و سایر فن آوری های نوآورانه تصفیه آب ، خالص ترین آب برای توسعه محصول شما را تضمین می کند.

تجهیزات تصفیه آب

معمول است که از تأثیر آب بر طول عمر تجهیزات تولید کنندگان غافل شوید. قلیائیت آب، رسوبات، مواد آلی و مواد معدنی می توانند بر روی خدمات شما تأثیر بگذارند. از ساخت سنگ آهک گرفته تا خوردگی، آسیب های ناشی از آب می تواند راندمان عملیاتی را کاهش داده و هزینه تعمیر و نگهداری و تعمیرات را افزایش دهد. یک سیستم تصفیه آب تأسیسات شما را به صورت کارآمد نگه می دارد و همچنین طول عمر تجهیزات ضروری را افزایش می دهد ، این می تواند به معنای صرفه جویی در هزینه های طولانی مدت باشد.

شرکت البرز ابکو توان آبهای خالص را برای فرآیندهای تولید در صنایع غذایی و نوشیدنی با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی فراهم می کند.

نمونه کار شرکت البرز ابکو توان شامل گسترده ترین طیف محصولات مهندسی شده برای آب تصفیه شده، آب مقطر و بخار خالص است. محصولات و راه حل های ما از مواد اولیه با کیفیت و آب شستشو شده برای آب بطری های جهان، نوشیدنی های ورزشی و محصولات غذایی محافظت می کنند. از نرم کننده های آب، اسمز معکوس و فشرده سازی بخار گرفته تا ذخیره سازی و توزیع، ما راه حل های متنوعی را برای نیازهای شما به آب فوق العاده خالص ارائه می دهیم.

مهندس بازدید : 38 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)

ما به جارو برقی های خود وابسته هستیم. قرار است آنها آماده باشند تا وقتی که به آنها احتیاج داشته باشیم ، بدترین خرابی ها را بکشند. اما آیا این امکان وجود دارد که ما با جاروبرقی خود همانگونه که شایسته آنهاست ، رفتار نکنیم؟ چه دستگاه جارو برقی عادی باشد و چه جارو شارژی ، مواردی وجود دارد که هرگز نباید آنها را با جاروبرقی انجام دهید.

http://topemdad.ir/here-are-five-things-you-shouldnt-do-with-your-vacuum-cleaner/

۱)اشیاء سخت

وقتی می بینید که سکه یا سنگ کوچک روی زمین را می بینید وسوسه می شوید که پیش بروید و جارو برقی را روی آن بکشید نه اینکه بخواهید آن را انتخاب کنید. اما این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. این اجسام سخت می توانند صدمات جدی به فضای داخلی دستگاه وارد کنند یا در مکان هایی قرار گیرند که حذف آنها دشوار خواهد بود. و ، درست است که ممکن است هر بار جاروبرقی را خراب نکند. اما یک زمان بیشتر از حد کافی خواهد بود. از خطر جلوگیری کنید و اشیاء سخت را به صورت دستی بلند کنید.

 

۲)آب

جارو برقی های معمولی برای برداشت آب طراحی نشده اند. اگر وسوسه شده اید که جارو برقی را روی یک گلدان آب اجرا کنید ، خطر الکتریسیته و آسیب جدی به دستگاه را داده اید. حتی اگر برق شما را نگیرد یا دستگاه را خراب نکنید ، وقتی نوبت به خالی کردن سطل خاک یا کیف شما می رسد ، یک ظرف غذا زننده را روی دستان خود خواهید دید. جارو برقی های مرطوب و خشک بطور خاص طراحی شده اند که قادر به برداشت آب هستند بدون اینکه خطری در زندگی شما یا دستگاه شما ایجاد شود. جاروبرقی های مرطوب و خشک نسبتاً ارزان هستند و می توانند علاوه بر این برای موارد اضطراری که در آن شما نیاز به جارو برقی آب یا مایع شدن دارید ، کمک خوبی باشد. اما هرگز از جارو برقی معمولی برای انجام این کار استفاده نکنید.

 

۳)اجازه دهید Vacuum Run Overfelled شود

هنگامی که گرد و غبار و یا کیسه در ظرفیت هستند ، جارو برقی باید تخلیه شود. اگر آن را خالی نکنید ، عملکرد دستگاه به طرز چشمگیری بدتر خواهد شد. و شما خطر گرمای بیش از حد و آسیب رساندن به جارو برقی خود را دارید. اگر توجه کردید که به نظر می رسد جاروبرقی به اندازه مکش ندارد ، ابتدا کیف یا سطل را بررسی کنید. بیشتر اوقات ، خالی کردن این موارد می تواند تفاوت زیادی در چگونگی تمیز کردن جارو برقی خانه شما ایجاد کند.

 

۴)آن را برای از دست دادن ساکشن بیرون بیاورید

شاید جارو برقی بوش شما همانطور که قبلاً استفاده می کرد ، خاکی را جمع نمی کند. اگر فقط فرض کنید که قدیمی است و نیاز به جایگزینی دارد ، ممکن است اشتباه کنید. ابتدا سعی کنید کیف یا خلاء بدون کیف را چک کنید ، سطل خاک را بررسی کنید. بعضی اوقات جارو برقی کامل یا تقریباً کاملاً ضعیف عمل خواهد کرد. اگر خالی کردن این کارها انجام نشود ، ممکن است در جارو برقی شما انسداد ایجاد شود. خلاء را جدا کرده و برخی کارها را انجام دهید. آیا لوله مسدود شده است؟ در مورد دهانه هایی که لوله وارد دستگاه می شود ، چطور؟ آیا برس به راحتی می چرخد ​​، یا مو و رشته ساخته شده است و نیاز به برداشتن دارد؟ به یاد داشته باشید جاروبرقی خود را حفظ کنید و ممکن است مثل جدیدی از آن استفاده شود.

 

۵)فکر کنید موتور Busted است

آیا جارو برقی شما ناگهان گرم شده و خود را خاموش می کند؟ بسیاری از مردم تصور می کنند که این پایان دستگاه ماشین آنهاست. اما در مواردی وجود دارد که بتوانید خلاء خود را به ترتیب کار کنید. خلاء ممکن است به دلیل وجود یک کیسه / سطل کامل بیش از حد گرم شود. یا ممکن است مو و رشته ای که به دور برس برس پیچیده شده باشد باعث گرمای بیش از حد شود. این مشکلات را برطرف کرده و برای گرفتگی را بررسی کنید. سعی کنید خلاء را روشن کنید. بارها و بارها این تنها کاری است که برای رفع مشکل لازم است. توجه داشته باشید که برخی از مدل ها ممکن است دارای دکمه تنظیم مجدد دستی باشند. برای دستورالعمل تنظیم مجدد مدل خود به سازنده خود مراجعه کنید. حفظ جاروبرقی به طور منظم باعث می شود این مسئله از وقوع آن جلوگیری کند.

مهندس بازدید : 35 جمعه 09 اسفند 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفیه آب برای رفع نیازهای بشریت به طور مداوم در حال تحول و تغییر است و یکی از این نیازها برای تأمین آب پاک است. صنعت دستگاه تصفیه آب همواره در حال تحقیق ، آزمایش و تدوین روشهای جدید و بهبود یافته برای تصفیه فاضلاب و آب آشامیدنی به روشهایی است که هم از نظر کارآمد و هم برای محیط زیست سازگار باشد. ماده موجود در دستگاه تصفیه آب زئولیت یک راه حل طبیعی پایدار برای آب آشامیدنی  و تصفیه فاضلاب است.

صدها سال است که بشر از منابع تأمین شده طبیعت برای بهبود کیفیت زندگی ما استفاده کرده است. بعضی اوقات ما از آنها به شکلی که در محیط موجود باشد استفاده می کنیم و در موارد دیگر روشهای جدید و خلاقانه ای برای اجرای آنها پیدا می کنیم. به عنوان مثال ، ماسه و ذغال نمونه های بارز این هستند. ما از این ماده ها در تصفیه آب به عنوان واسطه فیلتر استفاده می کنیم.

شن و ماسه این کار را در طبیعت انجام می دهد و آبهای زیرزمینی را از ذرات جامد خارج می کند. ذغال سنگ تا سالهای اخیر همیشه به عنوان حامل انرژی گرما دیده می شد. اکنون در هر تعداد از محصولات از مراقبت از پوست گرفته تا مکمل های ویتامین استفاده می شود. همچنین ثابت شده است که برای ایجاد آب آلوده به سموم خاص و سایر آلاینده ها ، فیلتر موثری ایجاد می کند. بگذارید اکنون روی مواد معدنی زئولیت تمرکز کنیم.

زئولیت چیست؟

هنگامی که سنگ آتشفشان یا خاکستر آتشفشانی با آبهای قلیایی واکنش نشان می دهد ، می تواند زئولیت ایجاد کند. Zeolite ماده معدنی است که می تواند در انواع ساختارهای ساخته شده از آرایه های آلومینیوم ، سیلیس و اکسیژن معروف به آلومینوسیلیکات ها تشکیل شود. شایع ترین آن کلینوپتیلولیت است. ساختار و ترکیب آنها باعث می شود که آنها متخلخل باشند و از نظر قابلیت تبادل کاتیون بسیار متمایل باشند. درجه چنین خاصیت تبادل از نظر نوع دیگر متفاوت است و به دلیل ناخالصی های احتمالی در زئولیت های طبیعی به طور قابل توجهی ضعیف تر هستند. با این حال ، زئولیت ها به راحتی با محلول گرم آلومینا ، سیلیس و سدیم هیدروکسید به صورت مصنوعی تولید می شوند.

فیلترهای مشبک

فیلترهای رسانه به اندازه کافی ساده هستند که می توانند در خانه ساخته شوند. آنها در اصل از یک حوضچه تشکیل شده اند که با مواد با اندازه و چگالی متفاوت لایه بندی شده است. یکی از تنظیمات رایج شیب ریز و درشت ماسه در بالای تخت شن است که در یک شیب نیز قرار دارد. ایده این است که از شکاف های بین دانه ها استفاده کنید تا ذرات بسیار بزرگ برای عبور از آن استفاده کنید. پیکربندی شرح داده شده در بالا همه چیز را در بالا جلب می کند و لایه های پایین تر پشتیبانی و فضای تخلیه را فراهم می کند.

بقیه دارای شیب از بزرگ به کوچک هستند به طوری که به محض عبور آب ، ذرات به تدریج لایه ای از لایه رخ می دهند. ماده ی مورد استفاده در چنین فیلترهایی شامل آنتراسیت ، گارنت و کربن فعال شده است. هر یک از آنها ، از جمله شن و ماسه سنگ و زئولیت ، دارای خواصی هستند که بر اساس آنچه می توانند حذف کنند ، برای کاربردهای مختلف آنها را زنده می کند.

 


 

 

 

مهندس بازدید : 68 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

در حالي كه ماشين هاي لباسشويي براي سال هاي سخت كار ساخته شده اند، بعضي از عادت هاي لباسشويي وجود دارد كه ممكن است به كارآيي دستگاه لباسشويي شما آسيب برساند و به تعمير لباسشويي نياز داشته باشيد. در اينجا چند نكته در مورد چگونگي افزايش عمر ماشين لباسشويي شما، از كارشناسان تعمير و نگهداري تعميرات لوازم خانگي تاپ امداد آورده شده است.

بيش از حد لباسشويي را بارگيري نكنيد

آيا وقتي مي خواهيد لباس را در واشر خود قرار دهيد، ذهنيت “اگر متناسب باشد” داريد؟ هنگامي كه ماشين لباسشويي خود را بيش از حد بار مي كنيد، لباس نمي تواند در طول چرخش براي تميز كردن حركت كند. آنها فقط خيس مي شوند … و سپس خشك مي شوند! لباس هاي موجود در ماشين لباسشويي بيش از حد، به اندازه مساوي مواد شوينده لباسشويي مورد نياز خود را دريافت نمي كنند، و ممكن است آب نتواند لباس هاي شما را به درستي خيس كند. لباس شما به همان اندازه كه دوست داريد آنها تميز شود، تميز نخواهد شد.

همچنين، بار بيش از حد ماشين لباسشويي شما استرس اضافي را به ياطاقان موتور و وان مي دهد. فشار دادن واشر مي تواند درام چرخشي شما را از تراز وسط خارج كند و به سختي كار كند تا بتواند عملكرد خود را با وزن اضافي انجام دهد. فرسودگي بيش از حد موتور باعث مي شود دستگاه شما زود خراب شود.

پوشاك بايد در ماشين لباسشويي شما به آرامي قرار داده شود، بدون آنكه آنها را در وان فشار دهيد، تا فضاي بيشتري ايجاد شود. هرگز دستگاه خود را از بالاي وان پر نكنيد و به اين هدف توجه كنيد كه فقط ۳/۴s راه را پر كنيد. مرتب كردن لباس هاي خود بر اساس رنگ و جنس پارچه مي تواند به كوچكتر شدن بار شما كمك كند.

از صابون مناسب براي ماشين لباسشويي خود استفاده كنيد

اگر ماشين لباسشويي خوبي داريد (كه اين روزها بيشتر ماشين لباسشويي ها هستندمثل تعمير لباسشويي بوش، تعمير لباسشويي آريستون) ، بايد از صابون هايي با بازده بالا نيز استفاده كنيد. صابون هاي با راندمان بالا براي ايجاد كمتر لجن طراحي شده اند زيرا ماشين هاي لباسشويي با راندمان بالا براي استفاده از آب كمتري طراحي شده اند. هنگام خريد مواد شوينده بعدي خود به دنبال برچسب “HE” (راندمان بالا) باشيد.

مهندس بازدید : 54 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفيه آب چيست

اولين هدف در دستگاه تصفيه آب توليد و عرضه آب آشاميدني به انسانها و موجوداتي است كه به آب سالم و خاص مي باشند است از آنجايي كه  اصولا” هيچ فرآيندي به طور ۱۰۰درصد موثر نمي باشد. و ممكن است دچار مشكل و شكست شود با اين حال فرآيند تصفيه آب به وسيله دستگاه تصفيه آب به صورت صنعتي و نيميه صنعتي يا خانگي بهترين تعريف و مفهوم از روش هاي متعدد تصفيه آب مي باشد.

احكام اساسي در تصفيه آب

  • كيفيت آب خام ورودي به دستگاه تصفيه آب درمنابع ورودي متفاوت است
  • كيفت آب خام ورودي ثابت نيست
  • هيچ گونه طرح مشخصي وجود ندارد كه براي تصفيه تمامي آبها يكسان باشد
  • براي هر كدام از منابع ورودي چندين روش متفاوت تصفيه وجود دارد

دستگاه تصفيه آب با استفاده از غشا

 

مهندس بازدید : 36 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفيه آب چيست

اولين هدف در دستگاه تصفيه آب توليد و عرضه آب آشاميدني به انسانها و موجوداتي است كه به آب سالم و خاص مي باشند است از آنجايي كه  اصولا” هيچ فرآيندي به طور ۱۰۰درصد موثر نمي باشد. و ممكن است دچار مشكل و شكست شود با اين حال فرآيند تصفيه آب به وسيله دستگاه تصفيه آب به صورت صنعتي و نيميه صنعتي يا خانگي بهترين تعريف و مفهوم از روش هاي متعدد تصفيه آب مي باشد.

احكام اساسي در تصفيه آب

  • كيفيت آب خام ورودي به دستگاه تصفيه آب درمنابع ورودي متفاوت است
  • كيفت آب خام ورودي ثابت نيست
  • هيچ گونه طرح مشخصي وجود ندارد كه براي تصفيه تمامي آبها يكسان باشد
  • براي هر كدام از منابع ورودي چندين روش متفاوت تصفيه وجود دارد

دستگاه تصفيه آب با استفاده از غشا

 

تصفيه آب به روش غشايي امروزه يكي از اصولي ترين و كارامد ترين روش ها در تصفيه آب مي باشد كه براي اكثر آبهاي موجود كاربرد دارد كه آب به وسيله فشار اسمزمي از يك غشا نيمه تراوا گذر عبور ميكند كه در اين غشا باعث جدا سازي اب خام از ناخالصي هاي ديگر ميگردد. استفاده از اين نوع غشا ها در آبهاي گوناگن متفاوت است به گونه اي كه در آبهاي با خلوص بهترنوع ممبران با آبهاي شور متفاوت است. اينگونه ممبران ها در دستگاه هاي تصفيه آب خانگي فقط به صورتBW  مي باشد و راي ممبرانهاي آب شور و آبهاي با ميزان ناخالصي بالا SW مي باشد اصولا” دستگاه تصفيه آب خانگي براي آبهاي تا TDS 2000 مورد استفاده قرار ميگيرد. و براي TDS هاي بالاتر اصولا” از دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي و براي مصرف متوسط از دستگاه اي تصفيه آب نيمه صنعتي استفاده ميكنند .

دبي دستگاه هاي تصفيه آب

دبي در دستگاه هاي تصفيه آب با يكديگر متفاوت است به گونه اي كه بنا به موارد ياد شده در بالا به گونه هاي متفاوت طراحي و توليد بنا به نوع كيفيت آب ورودي به دستگاه . نوع كيفيت آب خروجي به دستگاه . و موارد مصرف آب تصفيه متفاوت مي باشد و با توجه به موارد ذكر شده دستگاه تصفيه آب طراحي ميگردد.

هزينه نگهداري دردستگاه تصفيه آب

هزينه نگهداري در دستگاه تصفيه آب هميشه يكي از سوالات خريداران دستگاه تصفيه آب مي باشد. اصولا” دستگاه تصفيه آب خانگي آنقدري برا دارننگان آنها هزينه بر نمي باشد . اين درصورتي مي باشد كه خريداران به نكاتي كه سازندگان دستگاه به آنها ياد آور مي شوند را رعايت كنند. به طور عمده دستگاه تصفيه آب خانگي نياز ب يكسري سرويس هاي دوره اي دارد. كه در صورتي كه خود خريداران هنگام تهيه دستگاه آموزش هاي لازم را ببيند هم قادر به انجام اين سرويس ها مي باشند. در غير اينصورت لازم است كه توسط يك فرد آشنا به مثايل فني صورت بپذيرد.

فيلترهاي تعويضي در دستگاه تصفيه آب خانگي

فيلتر مراحل ۱٫۲٫۳٫۴٫۵٫۶ از فيلترهاي تعويضي در دستگاه تصفيه آب خانگي مي باشند كه اين نوع فيلترها در دستگاه تصفيه آب نيمه صنعتي و صنعتي متفاوت مي باشد. زمان تعويض اين فيلترها بسته به نوع دستگاه و نوع آب وردي و كيفيت آب خروجي متفاوت مي باشد. به طور عمده از سوي سازندگان اين نوع فيلتر هاي ميزران آن به حدود ۳۰ هزار ليتر مي باشد كه با توجه به مشخص نبودن ميزان گذر آب از دستگاه اين فيلترها به خصوص مراحل ۱٫۲٫۳ به صورت دوره اي و در بازه زماني ۳الي ۶ ماه تعويض ميگردند . و مراحله ۴ تعويض آن بستگي به نوع كيفيت خروجي آب دستگاه تصفيه آب دارد. كه درصورت پايين بودن و خوب بودن TDS  اب نياز به تعويض نمي باشد. مرحله ۵٫۶ هم همزمان با مرحله ۴ تعويض ميگردد.

كيفت آب خروجي در دستگاه تصفيه آب صنعتي

كيفت آب خروجي بنا به نوع مصرف در متفاوت مي باشد به گونه اي كه در مصارف صنعتي با مصارف آشاميدني متفاوت مي باشد مصارف آشاميدني براي انسانها به گيا هان و يا حيوانات هم متفاوت از هم مي باشد.  به گونه اي كه بهترين TDS براي مصرف انسانها  از TDS 110 الي ۱۸۰ مي باشد. وبراي ديگر مصارف ۲۰۰ تا ۳۰۰ TDS  مفيد و نرمالي مي باشد. كه تنظيم آنها به وسيله يك شير بنام شير ميكس قابل تنظيم و كنترل مي باشد.

مهندس بازدید : 42 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

 

هیچ چیز طراوت تر از نوشیدنی یخی وجود ندارد و بهترین راه برای حفظ کیفیت و طعم یخ شما تمیز کردن و نگهداری منظم است. در ادامه بخوانید تا نحوه تمیز کردن و تعمیر یخ ساز یخچال را بیاموزید و بدانید که چرا این چنین بخش مهمی از هر روال تمیز کردن است.

علائمی را که شما نیاز دارید تا یخ ساز یخچال خود را تمیز کنید
هنگامی که شما بهترین سازنده یخ ساز را متناسب با نیاز خانواده و سبک زندگی خود انتخاب کردید، حفظ آن برای طولانی تر شدن طول عمر لوازم خانگی مهم است. علائم لازم برای تمیز کردن و تعمیر کردن یخ ساز یخچال عبارتند از:

  • یخ دارای طعم یا بوی نامطبوعی است.

  • مکعب های یخ کوچکتر از حد معمول است.

  • یخ احساس نرم تر می کند و سریعتر از حد معمول ذوب می شود.

  • یخ ظاهری ابری دارد.

  • علائم قابل مشاهده ای از قالب، کپک یا سایر بقایای موجود در قسمت داخلی دستگاه وجود دارد.

  • شش ماه یا بیشتر از آخرین نظافت گذشته است.

اگر یخ ساز شما در حال ساختن یخ نیست این نکات عیب یابی از تاپ امداد را امتحان کنید، اینجا را کلیک کنید تا یک قرار ملاقات را در زمان مناسب برای شما تعیین کنند، یا برای تعمیر سریع و کارآمد با ما تماس بگیرید.

بسته به دفعات استفاده، دستگاه یخ خود را حداقل هر شش ماه یا بیشتر تمیز کنید. اگر یخ ساز شما دارای چرخه شستشوی اتوماتیک اس ، راهنمای دستورالعمل سازنده را بخوانید و برای تمیز کردن واحد دستورالعمل ها را دنبال کنید. برای نظافت دستی مراحل زیر را دنبال کنید:

دستگاه را از برق جدا کنید

اطمینان حاصل کنید که دستگاه خاموش و وصل نشده است تا یخ ساز در حین تمیز کردن از شروع کار خود جلوگیری کند، اجازه دسترسی آسان به سینک خود را برای زهکشی بپردازد و از خطر یا شوک یا آسیب دیدگی خودداری کنید. سبد یخ و قاشق را جدا کرده و برای تمیز کردن کنار بگذارید.

آب را تخلیه کنید

پلاگین تخلیه را پیدا کرده و آن را بردارید و اجازه دهید آب مخزن درون یک ظرف یا سینک شما جاری شود تا تمام آب از دستگاه تخلیه شود.

داخل را پاک کنید

پارچه خود را در محلول تمیز کردن ساخته شده از یک نسبت ۱۰: ۱ آب گرم و یا سرکه یا آب لیمو ، پاک کننده دستگاه یخ بدون نیکل یا سایر مواد تمیز کننده که توسط سازنده توصیه می شود، اسپری کرده و یا آن را آغشته کنید. دیواره های داخلی را شسته و به مناطقی مانند مخزن آب، گوشه ها و مناطقی که یخ ساخته می شود ، دسترسی ندارد. چندین بار با استفاده از آب تمیز بشویید و با یک دستمال تمیز خشک کنید. با استفاده از مواد شوینده ملایم سبد یخ را تمیز کرده و کنار بگذارید تا خشک شود.

نمای بیرونی را تمیز کنید

قسمت بیرونی را با استفاده از یک پارچه نرم و آب صابون گرم پاک کنید و با استفاده از یک حوله تمیز خشک کنید.

دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید

یخ ساز را مجدداً مونتاژ کرده و اطمینان حاصل کنید که پلاگین تخلیه در محل کار است. سبد یخ را وارد کرده و واحد را وصل کنید.

یک دسته از یخ را درست کنید

مخزن آب را با محلول تمیز کردن پر کنید، یک دسته یخ درست کنید و آن را دور بیندازید. یخ ساز را از برق جدا کرده و بار دیگر آب آن را تخلیه کنید. در حین جدا شدن پلاگین، آب تمیز و تازه را از طریق مخزن بریزید و بگذارید درون سینک تخلیه شود. قبل از وصل کردن دوباره پلاگین، چندین بار دستگاه را شستشو دهید و به طور معمول ساختن یخ را از سر بگیرید.



مهندس بازدید : 41 چهارشنبه 07 اسفند 1398 نظرات (0)

اكتبر آغاز فصل تعطيلات است كه با هالووين آغاز مي شود. فيلم ها و لباس هاي ترسناك در صدر ذهن همه است. با اين حال، مردم نمي خواهند بشنوند كه آب آنها براي آشاميدن و استفاده از آن براي تميز كردن ترسناك است. حتي متخصصان كيفيت آب نمي خواهند شما را بترسانند كه فكر كنند كيفيت آب شما كمتر از تميز يا بي خطر است. واقعيت اين است كه اگر شما آب شهري داريد، تجهيزات تصفيه آب صنعتي مطابق با استانداردهاي EPA براي كيفيت آب هستند. با اين حال، آب شما مي تواند تميز تر باشد! آلاينده هاي فردي مانند سرب و PFAS حتي بعد از تصفيه آب در سطح شهر يك واقعيت است.

PFAS (مواد perfluoroalkyl و polyfluoroalkyl) گروه بزرگي از مواد شيميايي ساخته شده توسط انسان است كه از دهه ۱۹۵۰ در صنعت و محصولات مصرفي در سراسر جهان مورد استفاده قرار مي گيرد. اين مواد شيميايي براي ساختن محصولات خانگي و تجاري كه در برابر گرما و واكنشهاي شيميايي مقاومت مي كنند و در دفع روغن، لكه ها، گريس و آب مورد استفاده قرار مي گيرد. مواد شيميايي PFAS شامل PFOA (اسيد perfluorooctanoic) و PFOS (اسيد سولفونيك پرفلوروكتان) است.

بنابراين ، آيا اين آلودگي ها در آب ما كافي هستند تا به ما آسيب برساند؟ برخي معتقدند كه ما به دلايل سلامتي به اين مواد معدني به اصطلاح در آب خود نياز داريم. سطح كلر و فلورايد و همچنين ساير عناصر فيلتر نشده در سطح آب براي سلامتي شما مفيد نيستند. مي توانيد قبل از بيرون آمدن آب از آب شير آب با تجهيزات تصفيه آب، بيشتر اين ذرات ميكروسكوپي را فيلتر كنيد. آيا آرامش بيشتر نخواهيد داشت وقتي در حال نوشيدن، استحمام و پخت و پز با آب تميزتر و سالم تر هستيد؟

اگر چاهي داريد، بايد تجهيزات تصفيه آب را نصب كنيد. اگر قبلاً تجهيزات چاه خود را نصب كرده ايد، اما در مدتي مورد بازرسي قرار نگرفته است، حتما بزودي با يك متخصص كيفيت آب معتبر يا داراي مجوز دولتي تماس بگيريد. اكثر آژانسهاي محيط زيست توصيه مي كنند صاحبان خانه هايي كه آب چاه را هر ساله آزمايش مي كنند براي كل باكتريهاي كلي فرم، نيتراتها، مواد جامد محلول و سطح pH. به يك متخصص تصفيه آب با مجوز حرفه اي قانوني اعتماد كنيد تا به شما در انتخاب سيستم UV مناسب، خنثي كننده و ساير تجهيزات تصفيه آب چاه براي خانه شما انتخاب كند.

به هر حال، قيمت تجهيزات تصفيه آب نيز ترسناك نيست! نصب سيستم تصفيه آب با گذشت زمان نسبت به خريد بطري هاي آب ارزان تر است و شما در محيط زيست نيز صرفه جويي مي كنيد. بعلاوه، بيشتر شركت هاي تصفيه آب برنامه و بودجه اجاره اي ارائه مي دهند.

براي كسب اطلاعات بيشتر با البرزآبكوتوان تماس بگيريد يا با يكي از متخصصان تصفيه آب ما مشورت كنيد تا به شما آرامش خاطر دهد كه آب شما تميز و بي خطر است.

 

http://alborzabcotavan.ir/whats-in-your-water/

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 1,188
  • بازدید کلی : 4,764