loading...
مهندسی
مهندس بازدید : 40 دوشنبه 03 بهمن 1401 نظرات (0)

آیا نیازمند اجاره جرثقیل 7 تن هستید؟ آیا می دانید که این جرثقیل ها با ظرفیتی که دارند توان انجام چه کارهایی را خواهند داشت؟

جرثقیل 7 تن یکی از کاربردی ترین جرثقیل هایی است که در بسیاری از کاربردها قابل استفاده است. برای همین است که در بسیاری از نقاط کشور شاهد استفاده از آن ها هستیم.

ممکن است شما هم نیاز به استفاده از این تجهیزات داشته باشید. در این متن قصد داریم در رابطه با کاربردهای این جرثقیل و مشخصات آن به صورت اجمالی نکاتی را بیان کنیم. همچنین اشاره ای به عوامل موثر بر هزینه اجاره جرثقیل خواهیم کرد.

در چه کاربردهایی نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن است؟

امروزه ساختمان های متعددی هستند که نیاز به استفاده از بالابر و یا جرثقیل برای اتمام پروژه ساخت دارند. هر یک از این ساختمان ها ممکن است نیاز به نصب انواع سازه فولادی و بتنی داشته باشند و یا این که برای مقاصد دیگر نیاز به اجاره جرثقیل برای پیشبرد عملیات ساخت  تکمیل آن ها باشد.

اما کاربردهایی که باعث می شوند نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشیم بیش از پیشبرد عملیات پروژه های عمرانی است. برای همین تلاش شده است در زیربخش های بعد در ارتباط با کاربری های جرثقیل 7 تنی به طور مفصل صحبت شود.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل دکل بلند

نصب تابلوهای تبلیغاتی

یکی از دلایلی که ممکن است افراد نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشند نصب تابلوهای تبلیغاتی می باشد. شاید در سطح شهرهای بزرگی مانند تهران و یا هر یک از شهرهای دیگر شاهد انواع تابلوهای تبلیغاتی بوده اید. بسیاری از این تابلوها دارای ابعاد و وزن سنگینی هستند. برای همین است که نیاز به بالابر و یا جرثقیل به منظور بالا بردن و نصب آن ها می باشد.

“اجاره جرثقیل 7 تن به منظور نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی یکی از کاربری هایی است که در سطح شهرهای بزرگ مانند تهران باعث افزایش تقاضا برای این تجهیرات شده است.”

حتی در شهرهای کوچ و روستاها یا جاده های بین شهری نیز ممکن است این جرثقیل ها مورد نیاز باشند. شرکت های بزرگی هستند که با اجاره جرثقیل 7 تن و نصب تابلوهای تبلیغاتی اقدام به معرفی خود به مردم در سطح جامعه هدف (داخل شهرها یا در مسیرهای ارتباطی و …)  می کنند.

در مناسبت ها و ایام خاص نیز ممکن است نیاز باشد تابلوهایی برای اطلاع رسانی نصب شوند. در این هنگام نیز انواع بالابر و یا جرثقیل برای نصب تابلوهای مناسبتی در ایام خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب انواع سازه فلزی

سازه های فلزی از جمله سازه هایی هستند که دارای وزن بالایی هستند و برای ساخت آن ها از قطعاتی استفاده می شود که به طور معمول فولادی می باشند. اجاره جرثقیل 7 تن می تواند کمک زیادی به تسهیل فرایند بالا بردن قطعات فولادی یا فلزی بنماید. برای همین یکی از مواردی که باعث می شود تقاضا برای  اجاره جرثقیل 7 تن بالا باشد نصب همین سازه ها می باشد.

اسکلت فلزی ساختمان

یکی دیگر از مواردی که ممکن است نیاز به استفاده از جرثقیل باشد، نصب اسکلت فلزی ساختمان هایی می باشد که دارای چندین طبقه هستند.

البته به یاد داشته باشید که ساختمان ها و برج های مسکونی و یا اداری ممکن است طبقات متعددی داشته باشند و برای هر یک از آن ها نیاز به جرثقیل با توان خاص و طول دکل مشخص باشد. اما در هر صورت در موارد متعددی امکان اجاره جرثقیل 7 تن و استفاده از آن برای نصب اسکلت فلزی ساختمان ها وجود دارد.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل ساعتی

خارج کردن لودر یا انواع وسایل نقلیه از خاک

یک کاربرد شایع دیگر که باعث نیاز به جرثقیل می شود زمانی است که یک بیل مکانیکی یا هر وسیله نقلیه دیگری در خاک یا در گودالی گیر کرده باشد. در این مواقع اگر با روش های ساده نتوان خودرو و یا وسیله نقلیه را از خاک یا گودال خارج کرد، ممکن است اجاره جرثقیل 7 تن بتواند مشکل شما را حل کند. در مواردی نیز نیاز به جرثقیل با توان بیشتر است که باید تمهیدات لازم در مورد آن اندیشیده شود.

نصب پل راهسازی

در راهسازی نیز مانند پروژه های ساختمانی امکان استفاده از انواع جرثقیل وجود دارد. برای مثال یکی از کاربری های این تجهیزات در ساخت پل هایی است که در راهسازی استفاده می شوند.

این پل ها برای تسهیل عبور و مرور مهم هستند. برای همین کمکی که انواع جرثقیل در اتمام عملیات ساخت آن ها می کند قابل انکار نیست.

خاک کشی یا انتقال مصالح

انتقال مصالح یا خاک کشی یکی از کاربری هایی است که ممکن است برای انجام آن باعث نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن باشد.

سایر کاربردهایی که مستلزم استفاده از اجاره جرثقیل 7 تن است:

به طور حتم حمل و نقل یا انتقال انواع تجهیزات، کالا، محصولات و موادی که دارای وزن بالایی هستند، نیاز به استفاده از تجهیزات مکانیکی دارد و بالابرها و جرثقیل ها از جمله تجهیزاتی هستند که بدون استفاده از آن ها امکان انجام عملیات مذکور وجود نخواهد داشت.

در بخش های قبل به تعدادی از کاربری های مهمی که باعث می شود نیاز به استفاده از انواع جرثقیل داشته باشیم ذکر شدند. اما دلایلی که باعث می شوند نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشیم بیش از موارد ذکر شده هستند.

برای مثال می توان به عملیات مونتاژ یا دمونتاژ کردن تجهیزاتی مانند جرثقیل برجی اشاره کرد. یا به کاربردهایی مانند نصب چیلر اشاره نمود که در موارد زیادی دیده می شود که نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن دارد.

آیا اجاره جرثقیل 7 تن برای همه کاربردها مناسب است؟

انتخاب جرثقیل باید با توجه به نیاز و توان باربرداری آن باشد. شاید به خوبی می دانید که هر یک از جرثقیل ها دارای ظرفیت متفاوتی است.

برای همین ممکن است به جای اجاره جرثقیل 7 تن نیاز به استفاده از یکی از جرثقیل های دیگر با ظرفیت و مشخصات مطلوب باشد.

از سوی دیگر توجه داشته باشید که کالاها، محصولات و تجهیزاتی که باید توسط یک جرثقیل جابجا شوند دارای ابعاد و وزن های متفاوتی هستند. برای همین باید از جرثقیل با طول دکل و توان کافی برای انجام عملیات مذکور استفاده کرد.

برای همین پاسخ به سوال بالا روشن است: اجاره جرثقیل 7 تن برای همه کاربری ها مناسب نیست و ممکن است که شما نیاز به اجاره جرثقیل با ظرفیت و توان های بالاتر داشته باشید.

یک گزینه برای جابجا کردن بارهای دارای وزن بالا که در این مواقع کمک خواهد کرد اجاره جرثقیل 20 تن است (که دارای ظرفیت بیشتری در مقایسه با جرثقیل های 7 تنی می باشد).

اما اگر توان مورد نیاز و وزن و مشخصات بار به گونه ای باشد که نیاز به جرثقیل با توان بالاتر باشد، ممکن است نیاز به اجاره جرثقیل 35 تن (و جرثقیل های با توان های بالا با مشخصات مطلوب) باشد.

لازم به ذکر است که امروزه جرثیل هایی با ظرفیت های چند صد تن نیز ساخته و طراحی شده اند که در کاربردهای ویژه امکان استفاده از آن ها وجود دارد. اگرچه کاربردهای این تجهیزات محدودتر می باشد.

آیا هنگام اجاره جرثقیل 7 تن باید به توان باربرداری آن توجه کرد؟

توان باربرداری جرثقیل ها بسیار مهم است. برای همین باید هنگام اجاره جرثقیل 7 تن توجه داشته باشید که بین طول دکل و توان باربرداری آن رابطه مستقیم وجود دارد.

لازم به ذکر است جرثقیل هایی که دارای توان کمتری هستند، ابعاد کوچک تری دارند. یکی از مهم ترین مشخصات این تجهیزات نیز طول دکل آن است (اطلاعات لازم در این زمینه از سوی دارندگان این تجهیزات که قصد ارائه خدمات به دیگران دارند در اختیار شما قرار خواهد گرفت).

هزینه اجاره جرثقیل 7 تن چقدر است؟

هزینه ای که برای اجاره جرثقیل 7 تن باید پرداخت شود تابع فاکتورهای متعددی است. یکی از این فاکتورها مدت زمانی است که جرثقیل را اجاره می کنید. هر چه مدت زمان اجاره این تجهیزات بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای اجاره آن ها لازم خواهد بود.

در صورتی که اجاره جرثقیل 7 تن پاسخگوی نیازهای شما باشد، بهترین گزینه برای انتخاب است. لازم به ذکر است که وزن جرثقیل های 7 تنی بالا بوده و در ساخت آن ها از تجهیزات متعددی استفاده شده است، برای همین است که هزینه خرید این تجهیزات نسبتا بالا است و این امر باعث می شود که هزینه اجاره آن ها نیز متاثیر از قیمت جرثقیل باشد.

البته ممکن است کاری که برای آن اقدام به اجاره جرثقیل 7 تن می کنید نیز بر روی هزینه ای که باید پرداخت شود تاثیر داشته باشد. برای مثال ممکن است هزینه لازم برای اجاره جرثقیل 7 تن برای نصب اسکلت فلزی با هزینه لازم برای اجاره آن و خارج کردن وسایل نقلیه از خاک یا گودال متفاوت باشد.

نکته: توان باربرداری جرثقیل 7 تنی و قیمت خرید آن از توان باربرداری و قیمت خرید جرثقیل های 20 تنی یا 35 تن کمتر است، برای همین هزینه ای که برای اجاره آن باید پرداخت شود کمتر خواهد بود.

بهتر است در هر یک از این موارد مشاوره های لازم را داشته باشید تا اطلاع دقیق تری از میزان هزینه ای که باید پرداخت شود به دست آورید.

مهندس بازدید : 43 شنبه 17 دی 1401 نظرات (0)

آیا با نکات مهمی که در زمان اجاره جرثقیل در شمال تهران باید به آن ها توجه کنید آشنا هستید؟

بسیاری از شهروندان، شرکت ها و سازمان های مختلف در بخش های مختلف پایتخت به دنبال اجاره جرثقیل در شمال تهران هستند. هر یک از این افراد ممکن است برای کاربری خاصی نیاز به اجاره این تجهیزات داشته باشند. برای همین نوع جرثقیل (نوع دکل، کفی، کابین و …) در زمان کرایه این تجهیزات مهم خواهد بود.

در صورتی که شما هم به دنبال استفاده از انواع جرثقیل برای حمل اشیا و ماشین آلات سنگین هستید، باید به مشخصات جرثقیل مانند طول دکل، نوع کابین و توان باربرداری آن توجه داشته باشند.

جرثقیل نوین یکی از ارائه دهندگان خدمات اجاره جرثقیل در شمال تهران است که در صورت نیاز شهروندان تهرانی و شرکت های ساختمانی یا سایر شرکت های تولیدی و خدماتی امکان ارائه بهترین نوع جرثقیل را متناسب با کاربری شما خواهد داشت.

برای همین در صورت نیاز به اجاره این تجهیزات در محلات مختلف قرار گرفته در شمال تهران می توانید با کارشناسان حاضر در دفتر جرثقیل نوین تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را برای اجاره بهترین نوع جرثقیل در اختیار شما قرار دهند.

ما در ادامه این متن تلاش کرده ایم تا به انواع جرثقیل و کاربردهایی که هر یک از آن ها می توانند داشته باشند اشاره کنیم تا با تنوع این تجهیزات و کاربری هر یک بیشتر آشنا شوید.

اهمیت توجه به انواع جرثقیل

اولین سوال مهم در زمان اجاره جرثقیل در شمال تهران این است که نوع جرثقیل چه اهمیتی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید به موارد زیر توجه کرد:

تنوع پروژه های سنگین و تفاوت وزن اجسام

امروزه پروژه های کوچک و بزرگ زیادی هستند که در بخش های مختلف کلان شهر تهران در حال اجرا می باشند. هر یک از این پروژه ها نیازمندی های خاص خود را دارند.

علاوه بر این ممکن است نیاز به جا به جا کردن یا حمل انواع اجسام سنگین، ماشین آلات یا وسایل نقلیه کوچک و بزرگ با اوزان مختلف در شمال تهران باشد.

این اجسام و ماشین آلات ممکن است از یک تن تا بیش از ده تن وزن داشته باشند. برای همین برای غلبه بر نیروی گرانش زمین و بلند کردن آن ها یا برای حمل آن ها بر روی کفی جرثقیل نیاز به نیروی متفاوتی خواهد بود.

تفاوت کاربری انواع جرثقیل

در زمان کرایه این تجهیزات باید توجه داشته باشید که انواع جرثقیل ممکن است برای کاربردهای مختلفی (مانند حمل انواع خودرو و وسیله نقلیه، انتقال مصالح ساختمانی، حمل و تخلیه بار یا سایر کاربری ها) مورد استفاده قرار گیرند.

دلیل اهمیت توجه به نیازمندی پروژه و کاربری جرثقیل چیست؟

به طور حتم در نظر گرفتن این نیازمندی پروژه و آشنایی با مشخصات این تجهیزات، در زمان اجاره جرثقیل در شمال تهران به شما کمک خواهد کرد تا بهترین دستگاه را برای رفع مشکلات خود اجاره کنید.

برای روشن شدن موضوع در ادامه به چند کاربری مهم که در آن ها نیاز به استفاده از جرثقیل برای حمل یا جابجایی اجسام سنگین در شمال تهران است اشاره شده است:

اجاره جرثقیل در شمال تهران برای حمل خودرو

یکی از مهم ترین کاربردهایی که تقریبا بسیاری از شهروندان در شمال تهران به طور روزمره نیاز به استفاده از جرثقیل برای انجام آن و رفع مشکلات خود دارند، حمل خودرو اعم از انواع خودروهای سواری شخصی، وانت بارهای سبک و حتی وسایل نقلیه سنگین مانند انواع اتوبوس و کامیونت است.

در صورتی که هر یک از این وسایل دچار نقص فنی شوند، یا به دلایلی مانند بروز سوانح رانندگی در هر یک از بخش های شمال تهران امکان حرکت نداشته باشند، نیاز به اجاره جرثقیل برای حمل آن ها به مکان مناسب مانند تعمیرگاه یا پارکینگ خواهد بود.

برای همین یکی از مهم ترین کاربردهایی که نیاز به اجاره جرثقیل شبانه روزی در شمال تهران وجود دارد نیاز به استفاده از آن برای حمل انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین است.

اجاره جرثقیل در شمال تهران برای پروژه های عمرانی

جرثقیل هایی که برای پروژه های عمرانی استفاده می شوند به طور معمول دارای دکل های بلندی هستند. از این تجهیزات برای بلند کردن مصالح یا اجسام دارای اوزان بالا به ارتفاع های مشخص استفاده می شود. برای همین است که تفاوت های عمده ای بین جرثقیل های مورد استفاده برای هر یک از این پروژه ها وجود دارد.

به همین دلیل است که نیاز به مشاوره برای انتخاب بهترین نوع جرثقیل که علاوه بر توان اسمی مشخص دارای طول بوم و شعاع یا ارتفاع باربرداری لازم باشد برای این کاربردها بیشتر است.

به خصوص که تنوع پروژه های عمرانی که در بخش های مختلف تهران بزرگ و به خصوص در شمال تهران در حال اجرا هستند بسیار زیاد است. برای مثال برخی از این پروژه ها مربوط به واحدهای مسکونی و تجاری هستند و برخی دیگر نیز برای توسعه زیرساخت های شهری در حال اجرا می باشند.

اجاره جرثقیل در شمال تهران برای بارگیری و تخلیه بار

استفاده از جرثقیل هایی که توان بارگیری یا تخلیه بار را دارند بیشتر در اسکله ها یا مراکز عمده خرید و فروش کالا و محصولات است. برای همین در بیشتر موارد شرکت های تولیدی یا مراکز عرضه کننده این محصولات ممکن است نیازمند اجاره جرثقیل به این منظور باشند.

برای همین است که در برخی از کاربردها دیده می شود که تقاضا برای اجاره جرثقیل در شمال تهران برای بارگیری یا تخلیه محصولات یا تولیدات مصرفی و واسطه ای است که دارای اوزان بالایی هستند.

از جمله می توان به بارگیری و تخلیه آهن آلات سنگین یا سنگ های ساختمانی اشاره کرد که به دلیل وزن بالای خود نیاز به استفاده از جرثقیل برای بلند کردن یا جابجایی دارند.

چرا برای اجاره جرثقیل در شمال تهران نیاز به مشاوره خواهم داشت؟

با توجه به تنوع بسیار بالایی که انواع جرثقیل (با توجه به طول دکل، توان باربرداری یا توان اسمی و سایر مشخصات خود دارند)، مشاوره برای اجاره جرثقیل در بسیاری از کاربردها ضروری به نظر می رسد.

در ادامه تلاش شده است تا انواع جرثقیل با توجه به این مشخصات یا توان باربرداری آن ها به طور خلاصه مورد بررسی قرار گیرند. در این راستا به چند نوع جرثقیل که شاید در بسیاری از کاربری ها مفید واقع اشاره خواهد شد.

پرکاربردترین انواع جرثقیل در شمال تهران

چند نوع جرثقیل که بیشتر توسط شهروندان یا شرکت ها و سازمان ها در شمال تهران استفاده می شوند عبارت هستند از:

جرثقیل خاور

این نوع جرثقیل شباهت زیادی به خاورها یا کامیونت های معمولی دارد. با این وجود به دلیل دارا بودن یک دکل با ساز و کار خاص (که برای بلند کردن اشیا یا اجسام سنگین استفاده می شود) کاربری متفاوتی دارد.

لازم به ذکر است جرثقیل خاور با استفاده از دکل یا کفی خود می تواند برای حمل یا جابجایی انواع اجسام و ماشین آلات تا وزن چند تن مورد استفاده قرار گیرد.

جرثقیل 10 تن

اگر چه جرثقیل خاور گزینه مناسبی برای کرایه و حمل اجسام دارای وزن یک تا چند تن است، اما توان باربرداری آن محدود است و در اغلب موارد کمتر از 5 تن می باشد.

این در حالی است که جرثقیل 10 تن همان طور که از نام آن مشخص است دارای ظرفیت ده تن است. برای همین است که توان بیشتری برای حمل بار یا حمل وسایل نقلیه دارای وزن کمتر از ده تن دارد.

برای همین در صورتی که اجاره جرثقیل خاور (یا سایر انواع جرثقیل که دارای توان 5 تن یا 7 تن هستند) پاسخگوی نیاز شما نباشد، شاید اجاره جرثقیل 10 تن بتواند مشکلات شما را رفع کند.

پس در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در شمال تهران شاید این جرثقیل ها بهترین گزینه برای استفاده باشند.

جرثقیل 30 تن و توان بالاتر

این جرثقیل دارای توانی به مراتب بالاتر از جرثقیل 10 تن است و برای همین در کاربردهای بسیار سنگین امکان اجاره و استفاده از آن را خواهید داشت. لازم به ذکر است که انواع دیگر جرثقیل هستند که شاید دارای توان های بالاتر باشند. برای مثال می توان به جرثقیل 40 تن و 50 تن اشاره کرد.

امروزه برای برخی از پروژه های سنگین حتی امکان استفاده از جرثقیل هایی با توان بالای صد تن نیز وجود دارد. البته این جرثقیل ها در سطح شهر تهران کمتر دیده می شوند.

ما در مورد توان انواع جرثقیل و کاربرد هر یک از آن ها بیش از این صحبت نخواهیم کرد. اما می توانید در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در شمال تهران ضمن تماس با کارشناسان حاضر در دفاتر کرایه این تجهیزات مشورت کنید تا بهترین دستگاه را در اختیار شما قرار دهند.

اجاره جرثقیل کفی دار در شمال تهران

جرثقیل های کفی دار در زمره جرثقیل های متحرک قرار می گیرند که امکان حمل بار را دارند. برای همین دارای کاربری های خاص خود هستند. برای مثال می توان به امکان استفاده از جرثقیل کفی دار برای حمل خودروهای شخصی که دچار سانحه شده اند اشاره کرد. یا به حمل انواع ماشین آلات سنگین با استفاده از کفی آن ها اشاره نمود.

توان جرثقیل کفی دار چقدر است؟

خوشبختانه در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در شمال تهران (که دارای کفی برای حمل خودرو و … باشد) شرکت های معتبری هستند که این تجهیزات را با توان زیر 5 تن تا بالای 10 تن دارند. برای همین امکان کرایه آن ها را خواهید داشت.

اجاره جرثقیل دارای دکل بلند

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در بسیاری از جرثقیل ها نقش اصلی را در بلند کردن و جابجایی اجسام سنگین به طور موفقیت آمیز دارد دکل آن است.

برای همین است که در صورت نیاز به اجاره جرثقیل ممکن است توجه به طول بوم یا مشخصات دکل جرثقیل بسیار مهم باشد. به خصوص برای کاربری هایی (مانند حمل مصالح در پروژه های ساختمانی)، ممکن است نیاز به حمل بار تا ارتفاع مشخص باشد. در این حالت طول بوم و مشخصات دکل جرثقیل بسیار مهم خواهد بود.

هزینه اجاره جرثقیل در شمال تهران

یکی از مهم ترین مباحثی که برای شهروندان و شرکت های عمرانی مهم است و باید به آن اشاره شود هزینه لازم برای اجاره جرثقیل در شمال تهران است.

به طور حتم این هزینه ها با توجه به توان جرثقیل یا کاربری آن متفاوت خواهد بود. هر چه توان جرثقیل و حساسیت پروژه بیشتر باشد ممکن است هزینه اجاره جرثقیل نیز افزایش یابد.

برای مثال هزینه اجاره جرثقیل خاور در شمال تهران کمتر از هزینه لازم برای اجاره جرثقیل 10 تن یا 30 خواهد بود و هر چه توان جرثقیل افزایش یابد به طور پلکانی شاهد افزایش هزینه ها خواهیم بود. برای همین است که در صورت نیاز باید به طور جداگانه از تعرفه استفاده از انواع جرثقیل در کلان شهر تهران اطلاع حاصل کنید.

لازم به ذکر است که هزینه اجاره جرثقیل در شمال تهران به طور معمول به یکی از صورت های زیر محاسبه می شود:

  • ساعتی
  • شیفت کاری
  • روزانه
  • هفتگی
  • ماهانه
  • قراردادی

آیا امکان اجاره جرثقیل به صورت بلند مدت وجود دارد؟

بله. شما می توانید با توجه به مدت زمانی که نیاز به اجاره جرثقیل در شمال تهران دارید به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت از این تجهیزات استفاده کنید.

–        اجاره کوتاه مدت جرثقیل

به طور حتم به این نکته توجه دارید که برای مثال اگر قصد اجاره جرثقیل در تهران برای حمل خودرو را داشته باشید، با توجه به کوتاه مدت بودن زمان کرایه این تجهیزات، هزینه اجاره آن ها به صورت شیفت کاری یا با توجه به مدت زمانی که از جرثقیل استفاده می کنید تعیین خواهد شد.

–        اجاره بلند مدت جرثقیل

برای پروژه های ساختمانی و برج های مسکونی که برای مدت زمان زیادی نیاز به استفاده از جرثقیل های دارای دکل های بلند دارند، اجاره جرثقیل به صورت بلند مدت بوده و هزینه آن با توافق بین طرفین محاسبه خواهد شد.

خوشبختانه شرکت های مختلفی هستند که در کلان شهر تهران امکان اجاره جرثقیل به شهروندان محترم یا شرکت های و سازمانی های قرار گرفته در پایتخت را دارند. برای همین می توانید در صورت نیاز به اجاره جرثقیل برای حمل خودرو، پیشبرد پروژه های ساختمانی، بارگیری و تخلیه بار یا سایر کاربردها از خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها استفاده کنید.

مهندس بازدید : 44 یکشنبه 11 دی 1401 نظرات (0)

آیا به دنبال اجاره جرثقیل سنگین برای استفاده در پروژه های ساختمانی یا برای جابجا نمودن اجسام سنگین در ارتفاع یا شعاع مشخص در پروژه های عمرانی و برای بارگیری و تخلیه بار یا سایر کاربردها می باشید؟

در این صورت باید بدانید هزینه اجاره انواع جرثقیل با توجه به میزان سختی کار و کاربرد مدنظر شما متفاوت خواهد بود. امروزه طیف وسیعی از کاربردها هستند که در هر یک از آن ها نیاز به اجاره جرثقیل برای رفع نیازهای شهروندان وجود دارد.

افزایش نیاز جامعه به اجاره جرثقیل سنگین

با توجه به گسترش سبک زندگی مدرن نیاز به ماشین آلات پیشرفته با توان بالا برای رفع نیاز بشر بیش از گذشته شده است. به گونه ای که ادامه زندگی بدون استفاده از تجهیزات مدرن و ماشین آلات مدرن ممکن نیست.

برای مثال در چند دهه گذشته نیاز به استفاده از جرثقیل با توان باربرداری بالای ده تن برای حمل انواع تجهیزات ساختمانی یا انواع ماشین آلات کوچک و بزرگ از جمله نیازهایی بوده است که باعث شده است طیف گسترده ای از انواع جرثقیل با توان های باربرداری مختلف یا انواع دکل یا کفی طراحی و وارد بازار  شوند.

هر یک از این تجهیزات با توجه به مشخصات دکل یا به دلیل دارا بودن کابین برای کاربرد خاصی مناسب هستند. لازم به ذکر است در بسیاری از نقاط دنیا از این تجهیزات برای کاربردهای متعدد استفاده می شود و شرکت های بزرگی هستند که از جمله تولیدکنندگان انواع جرثقیل با توان و نیرو محرکه متفاوت با تجهیزات وابسته برای عرضه آن به بازارهای مصرف می باشند.

در ایران نیز این تجهیزات توسط شرکت های متعدد و دفاتر کرایه دهنده جرثقیل خریداری می شوند تا در صورت نیاز شهروندان و یا هر یک از سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در اختیار آن ها قرار گیرند.

برای همین این که در شهرهای بزرگی مانند تهران می توان انواع جرثقیل را برای استفاده در هر کاربری اجاره و برای پیشبرد پروژه های ساختمانی یا به صورت ساعتی، روزانه با هفتگی برای کاربردهای خاص استفاده کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل شبانه روزی

لزوم  استفاده از انواع جرثقیل سنگین چیست؟

انواع جرثقیل سنگین به تجهیزاتی گفته می شود که توان حمل اجسام یا اشیای سنگین در وزن بسیار بالا و بیش از چند تن را در ارتفاع متفاوت و یا در شعاع های مختلف دارند. این تجهیزات علاوه بر این ممکن است بتوانند تجهیزات سنگین را در مسیرهای نسبتا طولانی در مسیرهای ریلی و جاده ای جابجا کنند.

نیاز به حمل بار یکی از مهم ترین دلایل نیاز به استفاده از جرثقیل می باشد. این بار می تواند سنگ های استخراج شده از معادن با وزن چند تنی باشد و یا ماشین آلات سنگین مانند تجهیزات مورد نیاز برای استقرار در کارخانه های تولیدی باشند که دارای وزن بالایی هستند.

علاوه بر این ممکن است که نیاز به استفاده از این تجهیزات برای بالا بردن قطعات ساختمانی یا آهن آلات با وزن بالا تا ارتفاع چند متری از سطح زمین در پروژه های در حال اجرا در داخل یا خارج از شهرا باشد.

برای همین است که تنوع کاربری انواع جرثقیل زیاد است و بنا به کاربرد هر جرثقیل را می توان برای حمل بار به کار برد.

تفاوت انواع جرثقیل سنگین

به طور کلی یکی از مهم ترین تفاوت هر یک از این تجهیزات در توانی است که برای بالا بردن بار یا حمل آن دارند. برای مثال می توان به اجاره جرثقیل 30 تن یا 40 تن به عنوان دو جرثقیل پرکاربرد در پروژه های سنگین اشاره کرد یا به استفاده از جرثقیل های موجود در بنادر برای حمل یا تخلیه بارهای متعلق به شرکت های صادراتی اشاره کرد.

البته انواع جرثقیل در طول بوم یا سایر مشخصات مانند زوایه باربرداری و مشخصاتی مانند بار اسمی با هم تفاوت دارند. برای همین در نظر گرفتن این تفاوت ها به خصوص در کاربردهای ویژه مهم به نظر می رسد.

خوشبختانه در حال حاضر شرکت ها و دفاتر متعددی هستند که در هر یک از بخش های پایتخت و بسیاری از شهرهای بزرگ ایران به ارائه خدمات اجاره جرثقیل سنگین می پردازند. برای همین است که در صورت نیاز به طور حتم در صورت نیاز به اجاره جرثقیل سنگین برای کسب اطلاعات بیشتر به راحتی می توانید با کارشناسان این شرکت ها تماس گرفته و دلیل نیاز خود به جرثقیل را مطرح کنید.

به طور حتم اطلاعات لازم در مورد نحوه اجاره جرثقیل سنگین کوتاه ترین  زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت و امکان برخورداری از این تجهیزات را برای کاربری مدنظر خود خواهید داشت.

هزینه اجاره جرثقیل سنگین چقدر است؟

به طور حتم می دانید که دو عامل مهم در میزان هزینه قابل پرداخت برای اجاره جرثقیل سنگین تاثیر بسیار زیاد خواهند داشت. این دو عامل که شامل مدت زمان نیاز به اجاره جرثقیل و نوع کاربری مد نظر شما هستند تاثیر زیادی بر هزینه لازم برای اجاره این تجهیزات دارند.

لازم به ذکر است به طور حتم می دانید که برای خرید ماشین آلات سنگین نیاز به پرداخت هزینه های قابل توجهی می باشد و در حال حاضر برای خرید یک جرثقیل با توان باربرداری بالا ممکن است نیاز به پرداخت میلیاردها تومان پول باشد. برای همین است که بسیاری از افراد و حتی شرکت هایی که مانند شرکت های صادراتی یا شرکت های ساختمانی که نیاز به استفاده از جرثقیل سنگین دارند امکان خرید این تجهیزات را به دلیل هزینه بالای خرید و نگهداری از آن ها نخواهند داشت.

با توجه به هزینه بالای خرید و نگهداری از این تجهیزات به طور معمول هزینه اجاره جرثقیل نیز با توجه به کاربرد مدنظر شما می تواند از چند میلیون تومان تا مقادیر بسیار بیشتری در نوسان باشد.

این هزینه به طور معمول بر اساس نرخ مصوب برای انواع جرثقیل مشخص است و برای همین است که شرکت های ارائه دهنده خدمات اجاره جرثقیل سنگین به طور معمول با در نظر گرفتن نرخ متعارف کرایه تجهیزات اقدام به دریافت وجه می کنند.

اهمیت کاربری انواع جرثقیل سنگین

با توجه به این که نرخ ارائه خدمات کرایه جرثقیل برای هر یک از کاربری ها در صنعت ساختمان یا در صنعت حمل و نقل کشور و برای پروژه های عمرانی و بارگری یا تخلیه بار مشخص است، لزوم توجه به تاثیر کاربری بر هزینه اجاره جرثقیل مهم است.

برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد که جزو مهم ترین کاربردهایی هستند که ممکن است نیاز به استفاده یا اجاره جرثقیل سنگین داشته باشند:

بارگیری و تخلیه بار

برای بارگیری و تخلیه بار برای مثال در بنادر و یا گمرکات نیاز به استفاده از جرثقیل می باشد. برای همین بخش مهمی از نیاز به جرثقیل مربوط به استفاده از آن ها برای این مقاصد می باشد.

در این کاربردها جرثقیل با شعاع باربرداری و توان مشخص به منظور حمل انواع کانتینر لازم خواهد بود.

ساخت واحدهای مسکونی

امروزه در بسیاری از شهرهای بزرگ نیاز به ساخت واحدهای مسکونی در طبقات متعدد می باشد و برای همین است که با توجه به نیاز به بالا بردن مصالح یا تجهیزات تا ارتفاع مشخص ممکن است که انواع جرثقیل برای اجاره نیاز باشند.

برای مثال می توان به اجاره جرثقیل 30 تن یا 40 تن برای این کاربردها اشاره کرد که به خصوص در شهر تهران حجم بالایی از تقاضا برای اجاره جرثقیل را شامل می شود.

لازم به ذکر است در این موارد نیاز به مشخصات جرثقیل مانند طول بوم آن برای استفاده از این تجهیزات در پروژه های ساختمانی مهم است. همچنین ممکن است که برخی از این تجهیزات در محل کار مونتاژ شوند تا امکان استفاده از جرثقیل برای پیشبرد پروژه های عمرانی فراهم شود.

لازم به ذکر است برای اجاره جرثقیل سنگین برای پروژه های ساختمانی بزرگ با توجه به نکات ایمنی و ملاحظاتی که باید در نظر گرفته شود لزوم مشورت با افراد آگاه به این نکات و از جمله شرکت های کرایه دهنده جرثقیل یا دفاتری که امکان اجاره این تجهیزات را دارند ضروری به نظر می رسد.

برای همین در هر بخشی از تهران یا هر یک از شهرستان ها که نیاز به اجاره جرثقیل سنگین برای ساخت واحدهای مسکونی و تجاری داشته باشید باید کلیه نکات ایمنی را در نظر گرفته و تلاش کنید از بروز هر گونه خطر در محیط کار پیشگیری به عمل آورید.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل در نارمک

سخن آخر

کاربردهایی که در آن ها نیاز به اجاره جرثقیل سنگین است به طور کلی شامل مواردی می شود که نیاز به حمل یا بلند کردن اجسام با وزن بالای چند تن می باشد. در این متن چند مورد از این کاربردها و نکات مهم برای اجاره جرثقیل سنگین ذکر شد. برای مثال گفتیم که در پروژه های ساختمانی ممکن است اجاره جرثقیل سنگین برای بالا بردن مصالح و تجهیزات ساختمانی به ارتفاع مشخص استفاده شوند.

در تخلیه و بارگیری بار از کشتی و در بنادر نیز ممکن است انواع جرثقیل سنگین برای حمل کانتینر با بارگیری و تخلیه آن ها از کشتی با جا بجا نمودن انواع بار در شعاع مشخص استفاده شوند.

لازم به ذکر است کاربری های دیگری نیز هستند که ممکن است نیاز به جرثقیل با کفی برای حمل بار در مسیر جاده ای یا ریلی باشد. برای همین لزوم توجه به مشخصات جرثقیل را نباید نادیده گرفت.

مهندس بازدید : 49 پنجشنبه 20 مرداد 1401 نظرات (0)

طراحی سایت در ژاپن برای کسب و کار هایی که در کشور ژاپن به فعالیت مشغول اند امری ضروری به شمار میرود چرا که به معنای واقعی کلمه همه در اینترنت هستند. همیشه. مهم نیست که به دنبال خرید چیزهایی، یادگیری مهارت های جدید، تماشای تلویزیون، پیدا کردن دوستان جدید هستیم. ما تقریباً همه کارها را انجام می دهیم به جز خوردن و خوابیدن در اینترنت.

دلیل اهمیت طراحی سایت در ژاپن

امروزه، اگر می‌خواهید به آرزوها و رویاهای خود برسید، حضور آنلاین اساساً ضروری است اگر در حال خواندن این مطلب هستید، تقریباً مطمئناً فکر می‌کنید که با ساختن یک کانال YouTube یا یک حساب کاربری قوی در اینستا شروع و به پایان می‌رسد. اشتباه نکنید، آنها ایده های خوبی هستند. اما متأسفانه، رسانه‌های اجتماعی به قدری پر سر و صدا شده‌اند که اگر تنها زوایایی هستند که در بازی حضور آنلاین کار می‌کنید، برجسته‌کردن و تأثیرگذاری سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. پس چگونه می‌توانیم آن را دور بزنیم تا از سر و صدا بیرون بیاییم و تأثیری فراتر از 1 میلیارد اینستاگرام یا 1.8 میلیارد کاربر یوتیوب بگذاریم؟

مطالعه بیشتر: اصول انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت

مصرف کنندگان آنلاین زندگی می کنند و نفس می کشند

ما واقعاً در عصر آنلاین زندگی می کنیم. بر اساس گزارش سال 2019 Hootsuite و We Are Social ، در سراسر جهان، مردم به طور متوسط ​​روزانه 6 ساعت و 49 دقیقه را آنلاین می گذرانند. این ارقام در برخی کشورها به طور قابل توجهی بالاتر است: هندی ها روزانه 7 ساعت و 47 دقیقه را آنلاین می گذرانند، برزیلی ها 9 ساعت و 29 دقیقه و فیلیپینی ها 10 ساعت خیره کننده.

نه تنها این، بلکه مصرف‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای برای محصولات و خدمات به اینترنت متکی هستند: آنها بیشتر به صورت آنلاین خرید می‌کنند و مهم‌تر از همه، آنها به دنبال کسب‌وکارهای آنلاین هستند. وقتی مردم می خواهند یک محصول، خدمات یا کسب و کار جدید پیدا کنند، خواه یک محصول محلی، راه دور یا کاملا دیجیتالی باشد، اکثراً به گوگل روی می آورند. یک مطالعه نشان داد که 97٪ از مصرف کنندگان گزارش داده اند که حداقل یک بار در 12 ماه گذشته یک محصول یا خدمات را به صورت آنلاین جستجو کرده اند.

به زبان ساده، مشتریان به دنبال کسب‌ و کارهای آنلاین هستند، بنابراین اگر می‌خواهید شما را پیدا کنند، بهتر است حضور آنلاین داشته باشید. علاوه بر این، برای جذب هر چه بیشتر این مشتریان احتمالی، نیاز دارید که حضور آنلاین خود تا آنجا که می تواند قوی باشد. حضور آنلاین قوی در هسته آن به معنای طراحی سایت فروشگاهی عالی است که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند و راهی برای هدایت آن بازدیدکنندگان به سایت شما در وهله اول. خوب بررسی کنید که چه کسانی می توانید از سایت خود برای تبدیل بازدیدکنندگان به فروش در آینده استفاده کنید، بنابراین اجازه دهید به طور خلاصه به نحوه هدایت بازدیدکنندگان به سایت فروشگاهی خود بپردازیم.

اولین کاری که می توانید برای آوردن ترافیک بیشتر به وب سایت خود انجام دهید سئو (بهینه سازی موتور جستجو) است. سئو موضوع پیچیده ای است که می تواند مقالات زیادی را به خودی خود پر کند. با این حال، در هسته خود، سئو به دو جنبه کلیدی خلاصه می شود:

1) ارتباط - با استفاده از کلمات کلیدی مناسب (که از طریق تحقیق دقیق کلمات کلیدی شناسایی کرده اید) به گوگل نشان دهید که سایت شما با جستجوهای بازارهای هدف شما مرتبط است و به طور مکرر از آنها در سایت خود و به ویژه در مهمترین مکان ها مانند سرفصل ها استفاده کنید. عنوان صفحات و URL ها

2) اقتدار – با توجه به جنبه های فنی مانند سرعت سایت و امنیت سایت و همچنین داشتن تعداد زیادی لینک به سایت های معتبر و ترجیحاً لینک های خارجی با کیفیت به سایت خود، به گوگل نشان دهید که سایت شما معتبر است و اطلاعات معتبر است. سایت.

استراتژی‌های بسیار پیچیده‌تر و اغلب گران‌تری برای بهبود سئو وجود دارد، مانند ساخت لینک و بازاریابی محتوا برای سئو، اما همه آنها اساساً به این دو اصل مربوط می‌شوند.

مهم ترین مزایای طراحی سایت در ژاپن

در ادامه به مزایای طراحی وب سایت میپردازیم.

سایت شما می تواند پایگاه مشتریان شما را گسترش دهد

همانطور که دیدیم، اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان زمانی که می خواهند مشاغل، محصولات یا خدمات جدیدی پیدا کنند به موتورهای جستجو روی می آورند. این نشان دهنده مجموعه ای آماده از مشتریان بالقوه است که منتظرند شما از آنها استفاده کنید و پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید.

علاوه بر این، بازاریابی آنلاین نشان دهنده فرصتی برای دستیابی به گروه های هدف جدید و متنوعی است که قبلاً برای بسیاری از انواع مشاغل دور از دسترس بودند. این می تواند مشتریانی در مکان های جغرافیایی جدید یا پوشش بخش های جدید یا جمعیت سنی باشد. باز هم، این تنها در صورتی موثر خواهد بود که نوع مناسبی از سایت داشته باشید. شما به وب سایتی نیاز دارید که نه تنها از طریق سئو و همچنین روش های ارگانیک ترافیک وب را به ارمغان بیاورد، بلکه پس از رسیدن به آنجا، این بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل کند.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت دندان پزشکی

اینجا جایی است که بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) وارد می شود. مانند سئو،CRO یک موضوع بسیار گسترده و پیچیده است، اما به طور کلی، در مورد متقاعد کردن بازدیدکنندگان سایت شما برای برداشتن گام بعدی حیاتی زمانی که وارد سایت شما می شوند، است که آنها را در مسیر تبدیل شدن به مشتری قرار می دهد، نه اینکه کلیک کردن دور و خارج شدن از زندگی برای همیشه. این مرحله می‌تواند مستقیماً خرید یک محصول باشد، اما بسته به کسب‌وکار و سایت شما، می‌تواند چیزی مانند ارسال یک پیشنهاد، رزرو تماس کشف یا ثبت‌نام در خبرنامه شما باشد. این مرحله برای هر کسب و کاری متفاوت خواهد بود و چیزی است که باید به وضوح به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود و قبل از ساخت سایت خود تعریف کنید.

به طور کلی سایت هایی که از نرخ قوی CRO پشتیبانی می کنند عبارتند از:

  • کاربرپسند و با سرعت سایت خوب
  • متناسب با مشتری هدف شما
  • واضح، ساده و نه بیش از حد شلوغ
  • فراخوانی برای اقدام قوی و جلب توجه داشته باشید (از جمله دکمه های متحرک و موارد مشابه) و تعداد زیادی از آنها
  • تمام جزئیات کلیدی که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند را داشته باشید و هیچ اطلاعات اضافی نداشته باشید

امکانات و خدمات طراحی سایت در ژاپن

امکانات و خدمات ارائه شده در طراحی سایت در ژاپن کاملا به وبسایت شما وابسته است و نیاز است که خدمات مورد نیاز شما مورد بررسی قرار گیرد. اما برخی خدمات طراحی سایت در ژاپن را ذکر نموده ایم که در همه وبسایت های ما رعایت خواهد شد و البته تنها گوشه ای از خدمات ما در طراحی سایت در ژاپن است.

  • طرح های زیرکانه

وب سایت شما به گونه ای حرفه ای طراحی می شود که بازدیدکنندگان را جذب کند و در همه دستگاه ها ظاهر شیک و حرفه ای داشته باشد

  • مطالب مجاب کننده

متخصص محتوا ‌نویسی ما محتوای جذاب و اصلی را برای شما می‌نویسد که برای تشویق تبدیل و متناسب با صنعت شما طراحی شده است تا به شما نتایجی بدهد.

  • بنرها و پاپ آپ های شخصی سازی شده

از ثبت ‌نام ‌های ایمیلی بیشتر، ارتقای فروش، و دریافت اطلاعات مهمی که منجر به تبدیل‌های بیشتر می‌شود، سود خواهید برد.

  • پشتیبانی کامل از خدمات

از به‌روزرسانی‌های منظم گرفته تا پشتیبانی فنی، تیم کارشناسان ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهند.

در طراحی سایت در ژاپن چه نکاتی باید رعایت شود؟

برخی نکات مهم را باید در طراحی وبسایت رعایت نمود که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

  • برندسازی

برندسازی برای همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک مهم است. طراحی و قرار دادن لوگوی برند شما به نظر کلی بیننده کمک می کند. لوگوهای طراحی شده حرفه ای با موفقیت چشم مشتری را به خود جلب می کنند و تصویر واضحی از صدای منحصر به فرد برند ارائه می دهند. مکانی را در سایت خود انتخاب کنید که به راحتی برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده باشد، مانند گوشه بالا سمت چپ، زیرا اینجاست که چشم به طور طبیعی شروع به اسکن یک وب سایت می کند. برای تثبیت بیشتر هویت برند خود، استفاده از لوگوی مشابه در بسته بندی، تبلیغات چاپی و پوشاک مارک دار را در نظر بگیرید. زمانی که یک کسب و کار با برندسازی سازگار باشد، تجربه یکپارچه و به یاد ماندنی برند را برای مشتریان فراهم می کند.

  • عملکرد

هنگامی که به عملکرد فکر می کنید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یعنی آیا وب سایت به معنای واقعی کلمه کاربردی است؟ آیا مشکلات بارگذاری یا لینک های خراب وجود دارد؟ آیا ویژگی های امنیتی سایت برای نیازهای کسب و کار شما کافی است؟ علاوه بر این مسائل عملیاتی، دیدن ویژگی های وب سایت خود از دیدگاه کاربر بسیار مهم است. آیا فرم های تماس، نظرسنجی ها و بخش های بازخورد مشتریان سایت شما به درستی کار می کنند؟ یکی یا همه این مشکلات عملکردی می تواند باعث شود مشتری سایت شما را ترک کند.

  • ناوبری

اگر یک وب سایت گیج کننده و برای پیمایش دشوار است، مشتریان شما ممکن است آن را ترک کنند و دیگر برنگردند. برای افزایش کارایی و جذابیت ناوبری سایت خود، به گونه ای که گویی یک بازدیدکننده جدید هستید، یک بررسی عمیق سایت انجام دهید. به جریان های ناوبری که منطقی هستند و آنهایی که معنی ندارند توجه کنید. یکی از راه‌های بهبود توانایی بازدیدکنندگان برای پیمایش آسان سایت شما (و کمک به موتورهای جستجو در خزیدن سایت شما) اضافه کردن نقشه سایت است. علاوه بر این، ساده‌سازی پیمایش با حذف صفحات غیرضروری یا با عملکرد ضعیف ممکن است زمان بارگذاری را کاهش دهد و در عین حال کیفیت حضور آنلاین برند شما را بهبود بخشد.

  1. قابلیت استفاده

سایت هایی که استفاده از آن‌ها آسان است، به احتمال زیاد باعث جلب توجه مشتری و تشویق تجارت می‌شوند. قابلیت استفاده را می توان با نمایش اطلاعات محصول و خدمات به صورت واضح و مختصر افزایش داد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای تمام ویژگی هایی است که یک مشتری برای دسترسی آسان به سایت نیاز دارد. اگر بیننده ای وبلاگ شما را می خواند و می خواهد در یک خبرنامه ایمیلی مشترک شود، آیا باید فرم انتخاب را جستجو کند؟ آیا اطلاعات تماس شما به وضوح نمایش داده می شود؟ آیا طرح وب سایت شما به اشتراک گذاری اجتماعی و تعامل بیشتر با برند شما را تشویق می کند؟ این عناصر کلیدی برای بررسی در هنگام بهینه سازی قابلیت استفاده سایت شما ضروری هستند.

هزینه طراحی سایت در ژاپن چقدر است؟

قیمت طراحی سایت نبض نت

قیمت طراحی سایت نبض نت

عوامل بسیاری در تعیین هزینه طراحی سایت در ژاپن موثر اند. در ادامه به بررسی برخی از عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه طراحی سایت در ژاپن خواهیم پرداخت. یکی از بخش های مهم در طراحی سایت در ژاپن ، امکانات موجود در وبسایت است که با توجه به نیاز شما تعیین میشوند و البته اینکه وبسایت شما امکان پیاده سازی توسط یک cms قدرتمند مانند وردپرس را دارد و یا خیر.

در صورت امکان پیاده سازی توسط ورد پرس از هزینه های شما کاسته خواهد شد چرا که وبسایت شما دیگر نیاز به کدنویسی چندانی نخواهد داشت. اما در صورتی که نیاز به طراحی سایت پوشاک خاص تر و با امکانات بیشتری دارید که در قالب وردپرس و دیگر CMS نمیگنجد به نا چار باید به سراغ کد نویسی اختصاصی بروید که ممکن است برای شما هزینه هایی را در بر خواهد داشت. حجم وبسایت شما و البته گستردگی شاخته ها و مطالب آن نیز بر روی هزینه طراحی سایت در ژاپن تاثیز گذار است. دامنه و هاست وبسایت شما نیز عناصری موثر اند.

خدمات گروه نبض نت برای طراحی سایت در ژاپن

مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

طراحی سایت در ژاپن همانطور که پیشتر نیز ذکر کردیم یک گونه تخصص است که نیاز به تجربه دارد. گروه نبض نت با تجربه ای غنی از پروژه های کوچک و بزرگ امکان طراحی سایت در ژاپن را به صورت تخصصی دارد و این اطمینان را به شما خواهد داد که وبسایت شما به صورت اختصاصی و مطابق با نوین ترین روش ها طراحی خواهد شد. از جمله خدمات طراحی سایت در ژاپن تارینیوتک میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • طراحی ریسپانسیو ( واکنش گرا)
  • طراحی اختصاصی رابط کاربری وبسایت
  • طراحی اختصاصی قالب وبسایت
  • رعایت زیر ساخت های سئو
  • اتمام و تحویل به موقع طراحی سایت پزشکی
  • آشنایی کامل با تخصص ها و پیش نیاز های طراحی سایت پزشکی
  • طراحی نسخه دارک مود سایت
  • هم پوشانی لایه های ویسایت
  • استفاده از ویدئو و صدا
  • استفاده از تصاوریر خاص و هنری
  • تایپوگرافی خاص در طراحی سایت پزشکی
  • استفاده از المان های مختلف
  • و ...

نتیجه گیری

اگر تازه به ژاپن مهاجرت کرده اید طراحی سایت در ژاپن میتواند نه تنها به کاهش هزینه هاای مهاجرتی شما کمک کند، بلکه با طراحی سایت در ژاپن میتوانید ابقای کسب و کار خود را ضمانت کنید. شما میتوانید همین الان با کارشناسان تارینوتک تماس بگیرید و یک وبسایت ایده ال با 1 سال خدمات دریافت کنید. اگر به فکر رشد کسب و کار خود هستید، طراحی سایت در ژاپن را دست کم نگیرید!

مهندس بازدید : 55 سه شنبه 21 تیر 1401 نظرات (0)

از جمله خدماتی که در شرکت جرثقیل هابیل ارائه می شود اجاره جرثقیل کفی 10 تن است.

شرکت جرثقیل هابیل با دارا بودن انواع جرثقیل ها در شهر تهران می تواند اجاره جرثقیل در هر ابعادی را که بخواهید انجام دهد. یکی از این انواع جرثقیل ها جرثقیل کفی دار ده تن است. همانطور که از اسم این جرثقیل پیداست این نوع از جرثقیل برای حمل و جابجایی بارهایی تا حداکثر ده تن مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ا می توانید از جرثقیل هابیل هم به صورت شیفت شب و هم به صورت شیفت روز اجاره کنید. همچنین پشتیبانی 24 ساعته ما می تواند کار را برای شما راحت تر کند.

در ادامه قصد داریم تا شما را با این نوع از جرثقیل آشنا کنیم تا کار برای سفارش اجاره جرثقیل راحت تر شود.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل شرق تهران

نحوه کار کردن جرثقیل ۱۰ تن

نحوه ی کار این نوع جرثقیل نیز مانند سایر جرثقیل های کفی دار است. البته تفاوت هایی نیز دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد. اگر به فکر اجاره جرثقیل کفی دار 10 تن هستید باید بدانید که این نوع جرثقیل با فرمان روغن هیدرولیک کار می کند. همان طور که گفته شد بنا به وزن این جرثقیل دارای تفاوت هایی می باشد که این موارد شامل ساختار گردون، پمپ هیدرولیک و باز و بسته شدن جک های جلو و عقب است.

تفاوت جرثقیل ده تن با سایر جرثقیل های کفی دار

بار وزنی که این جرثقیل جابجا می کند نسبت به سایر جرثقیل های کفی دار بیشتر است بنابراین ساختار گردن متفاوت با سایر جرثقیل های سبک تر است. در هنگام اجاره جرثقیل کفی ده تن توجه داشته باشید که از شانه گردان بجای دنده گردان استفاده می کند که به صورت ریلی است.

این موردی که ذکر شد بر روی گردش جرثقیل اثر گذار است و گردش 360 درجه را از آن می گیرد. چرخش جرثقیل کفی دار ده تن 180 درجه است. در ناحیه پمپ هم بجای پمپ دنده ای از پمپ پیستونی استفاده می شود.

همچنین خود برنده یا کامیونی که جرثقیل بر روی آن سوار است باید از نظر قدرت و توانایی نیروی لازم برای پشتیبانی از جرثقیل را داشته باشد. شما تصور کنید که کامیون قدرت کافی را نداشته باشد عملا نمی توان از جرثقیل استفاده کرد.

ارتفاع کف نیز دارای تفاوت است. در هنگام اجاره جرثقیل کفی دار 10 تن باید توجه داشته باشید که ارتفاع این نوع از سایر جرثقیل های کفی دار بیشتر است. ارتفاع این نوع جرثقیل (۱۰ تن) از زمین از ۱/۵ تا ۱/۸۰ متغیر می باشد و فضای کف آن از طول ۵/۶۰ به ۶ متر و عرض آن به ۲/۵۰ می رسد در حالی که در جرثقیل کفی سبک ارتفاع از سطح زمین تا کف نهایتا به ۱/۲۰ و عرض آن به ۲/۳۰ بیشتر نخواهد رسید.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل خودرونده

اجاره انواع جرثقیل های کفی ۱۰ تن

در کل اگر بخواهیم جرثقیل های کفی دار 10 تن را دسته بندی کنیم می توان آن ها را به 5 دسته کلی طبقه بندی کرد که عبارتند از:دکل بلند، دکل کوتاه، وینچ دار، بدون وینچ و چپقی

در مورد جرثقیل 10 تن دکل بلند و دکل کوتاه باید گفت که در دکل کوتاه، در اصل دکل اصلی کوتاه بوده و داری دو تلسکوپی است که در جمع طول آن ها به 9 متر می رسد ولی در جرثقیل کفی دار ده تن دکل بلند این طول می تواند با سه تلسکوپی ای که دارد به 12 متر هم برسد. همان طور که این طول ها متفوت است پس بار را از دو نقطه متاوت می توانند بر دارند. همانطور که واضح است در دکل بلند کار به مراتب راحت تر است.

حال می رسیم به اجاره جرثقیل کفی 10 تن وینچ دار و بدون وینچ. اجاره جرثقیل ده تن بدون وینچ کفی دار عمدتا در مکان های سقف کوتاه استفاده می شود. این دو نفاوت هایی در بار و راندمان نیز باهم دارند که برای اطلاع از این موارد می توانید با یکی از شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. نصب تیر های برق فشارقوی یکی از کارهایی است که با این جرثقیل ها انجام می شود.

جمع بندی

اجاره جرثقیل کفی ۱۰ تن یکی از کارهای تخصصی می باشد که باید قبل از اقدام با مشاوران و متخصصان مشورت گرفته شود. گروه جرثقیل هابیل با داشتن متخصصان و مشاوران ماهر می تواند شما را در امور اجاره جرثقیل یاری دهد. کفی است با ما تماس بگیرید.

مهندس بازدید : 47 شنبه 04 دی 1400 نظرات (1)

به منظور رقابتي ماندن، كسب و كارها بايد حضور ديجيتالي خود را تنظيم كنند تا قابل مشاهده تر، ارزشمندتر و در دسترس مشتريان خود باشند. يكي از راه هاي مهم براي انجام آن؟ تمركز بر سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان براي وب سايت كسب و كار شما. اكنون ممكن است بپرسيد ارزش واقعي سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان چيست؟ چرا مهم است؟

خوب، بياييد نگاهي بيندازيم كه اجراي آن چه كاري مي تواند براي كسب و كار شما انجام دهد و چگونه مي تواند به يكي از موثرترين استراتژي هاي بازاريابي شما تبديل شود. سئو مخفف بهينه سازي موتور جستجو است كه فرآيند بهبود سايت شما براي افزايش ديد براي جستجوهاي خاص به شمار ميرود. هدف سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان بهبود كيفيت و كميت ترافيك وب سايت شما از طريق تغييرات در سايت است. اين به معناي پر كردن صفحات با كلمات كليدي مرتبط نيست، بلكه تمركز بر موارد حياتي وب مانند سرعت سايت، سازگاري با موبايل، تعامل و محتواي صفحات وب است.

كارشناسان موافقند كه بهينه سازي موفقيت آميز به همان اندازه كه به رهنمودها و بهترين شيوه هاي موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ پايبند است، به نيازهاي مشتري نيز پاسخ مي دهد. پيش‌بيني قصد مشتري، درك نوع محتوايي كه مي‌خواهند ببينند و ارائه بهترين پاسخ‌ها قلب سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان خوب است. اين به طور همزمان يك روش تحقيق مشتري و كانال فروش براي كسب و كار شما است و به شما اين امكان را مي دهد كه مشتريان خود و عادات آنها را بشناسيد.

نكته كليدي اين است كه بتوانيم عناصر فني و استراتژيك را در كنار هم قرار دهيم. تا به طور همزمان نيازهاي مشتري خود را برآورده كنيد و آن را به گونه اي ارائه دهيد كه براي موتورهاي جستجو جذاب باشد. زيبايي سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان در اين است كه هر كسي مي تواند آن را انجام دهد و از آن چيزي كه فكر مي كنيد در دسترس است. به جاي پرداخت هزينه براي تبليغات چاپي سنتي يا پست هاي حمايت شده، صرف زمان و تلاش براي درك اصول سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان و احتمالاً سرمايه گذاري روي چند ابزار، مي تواند به ارزش بلندمدت بيشتري براي كسب و كار شما منجر شود.

53.3٪  از كل ترافيك وب از جستجوي بدون تبليغات است و 60٪  از بازاريابان اظهار مي كنند كه بالاترين كيفيت كاربران احتمالي آنها از مشترياني است كه درگير سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان هستند. چرا اينطور است؟ زيرا آنها به دنبال راه حلي هستند و با قرار گرفتن در يكي از نتايج برتر شما نيازي را برآورده مي كنيد. رتبه بندي در صفحه اول گوگل براي ديده شدن توسط مشتريان ضروري است. صعود به موقعيت بالا مي تواند تقريباً نرخ كليك شما را نسبت به نقطه شماره دو دو برابر كند. و ادعاي يك قطعه ويژه (عنصر بالاي صفحه) مي‌تواند به شما كمك كند از نقطه اول پرش كنيد و در عين حال به طور بالقوه راه دومي را براي كليك مشتريان به وب‌سايت خود اضافه كنيد.

وقتي صحبت از تجربه وب شما شد، يك عنصر اصلي سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان كه به رشد خود ادامه مي دهد، بهينه سازي تجربه كاربر است. گوگل در سال 2021 تجربه كاربري را به عنوان يك عامل رتبه بندي در اولويت قرار مي دهد و از Core Web Vitals  جديد خود در كنار عوامل قبلي مانند سرعت صفحه براي كمك به تعيين اينكه آيا تعامل ارزشمندي ارائه مي دهيد يا خير، استفاده خواهد كرد. قطعه‌هاي ويژه و ساير عناصر در جستجو نيز با كشيدن پاسخ‌ها، تصاوير و ساير اطلاعات ارزشمند در خود صفحه جستجو، از اين ايده استفاده مي‌كنند. براي مشاغل، اين فقط به اين معني است كه شما بايد بر نيازهاي مشتريان خود تمركز كنيد.

چه چيزي مي خواهند بدانند؟ آنها مي خواهند چه كار بعدي انجام دهند؟ چه اطلاعات، منابع يا خدمات ديگري مي توانيد به آنها ارائه دهيد؟ با اولويت بندي نيازهاي مشتري خود در ابتدا، شانس بيشتري براي رتبه بندي بهتر، نگه داشتن آنها در سايت خود و تبديل شدن داريد. هر چه بيشتر اين اتفاق بيفتد، سايت شما معتبرتر خواهد بود و افراد بيشتري را وارد خواهيد كرد. و اين چرخه ادامه مي يابد.

مطالعه بيشتر: سئو سايت فروشگاهي در قم

سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان و رشد درآمد

يكي از عناصر تبديل كاربران به مشتري در هنگام بهبود رتبه‌بندي، آگاهي كلي از برند است. فقط با رسيدن به صفحه اول و نزديكتر شدن و نزديكتر شدن به نقطه بالا، نقاط تماس بيشتري ايجاد خواهيد كرد. حتي اگر روي سايت شما كليك نكنند، فقط با حضور در آنجا، مشتريان احتمالي شروع به مرتبط كردن نام تجاري شما با اين راه حل ها مي كنند.

اگر در حال رقابت بر روي عبارات جستجوي خاص با ساير مشاغل هستيد، اين امر به ويژه مهم است. شما مي‌خواهيد زماني كه افراد سؤالاتي را مطرح مي‌كنند يا مستقيماً محصول يا خدماتي را كه ارائه مي‌دهيد جستجو مي‌كنند، در ذهن آنها باشيد و اگر شما رقباي صاحب آن جستجوها هستند، به احتمال زياد آن فروش ارگانيك به آنها تعلق خواهد گرفت.

اگر به تازگي شروع به سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان براي كسب و كار خود كرده ايد، بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه تغييرات طولاني تري از يك جستجوي معين را هدف قرار دهيد. به عنوان مثال، به جاي تلاش براي رتبه‌بندي «خدمات حسابداري آنلاين»، از عبارت‌هايي مانند «خدمات حسابداري آنلاين براي مشاغل كوچك» يا «بهترين خدمات حسابداري آنلاين براي مشاغل كوچك در هرمزگان» استفاده ‌كنيد.

بله، اينها ترافيك جستجوي زيادي ايجاد نمي كنند. اما، رتبه بندي آنها بسيار آسان تر از عبارات كوتاه تر و رقابتي تر است. هر چه تعداد بيشتري از اين تغييرات طولاني‌تر را رتبه‌بندي كنيد، احتمال اينكه براي عبارت جستجوي كوتاه‌تر به سمت بالا حركت كنيد، بيشتر مي‌شود. و از طريق آن تمام آگاهي ساختمان شما در بازار هدف شما.

ديجيتال ماركتينگ و سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان

مانند هر چيزي كه به راه اندازي يك تجارت مربوط مي شود، سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان هميشه تغيير مي كند. موتورهاي جستجو به روز مي شوند، عوامل مختلف مهم مي شوند و ساير مشاغل روي استراتژي هاي خود براي رتبه بندي كار مي كنند. اين بدان معناست كه براي اجراي موفقيت آميز سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان، بايد از بهترين شيوه ها، راه حل ها و تغييرات مطلع باشيد.

اگرچه ممكن است اين كار اضافه به نظر برسد، اما در واقع يك مزيت براي كسب و كار شما است زيرا شما را در مورد فرآيندهاي آنلاين مطلع مي كند. سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان مستقيماً با فناوري ديجيتال مرتبط است، به اين معني كه بسياري از اتفاقاتي كه با آن مي‌افتد، مي‌تواند به شما در درك روندهاي آنلاين كمك كند و به طور فعال به هرگونه تغيير عمده رسيدگي كنيد.

بعلاوه از طريق تحقيقات و به روز رساني سايت خود، اطلاعات بيشتري در مورد مشتريان، رقباي خود و تجربه ديجيتالي به طور كلي كسب مي كنيد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب به لينك زير برويد: 

https://seonabz.com/store-seo-in-hormozgan/

مهندس بازدید : 49 دوشنبه 08 آذر 1400 نظرات (0)

سئو سايت پزشكي در اروميه، آن هم براي شهري كه سابقه تاسيس اولين بيمارستان به شيوه نوين را در ايران دارد، فرايند غريبي به شمار نمي آيد. همچنين اروميه اولين مركز آموزش پزشكي را نيز به خود ديده است. پس درواقع سر آغاز آموزش علم پزشكي و طبابت در ايران را ميتوان از كلان شهر اروميه دانست. كلان شهرر اروميه، دهمين شهر پر جمعيت ايران و دومين شهر پر جمعيت در شمال غرب ايران به شمار ميرود. اين كلان شهر حدود 736000 هزار جمعيت دارد كه اين آمار بر حسب سرشماري سال 95 اعلام شده است.

اروميه داراي زمستان هاي سرديست اما در تابستان هواي مناسب و مطبوعي دارد. موضوعي كه در هيچ جاي دنيا قابل اجتناب نيست، بيماري هاييست كه گاها گريبان ما را ميگيرند. مهم نيست چقدر سالم زندگي كنيد و غذاي سالم بخوريد، هر كسي ممكن است بيمار شود. البته كه اين به اين منظور نيست غذاي سالم تاثيري ندارد اما همه افراد در اثر برخي عوامل محيطي و جوي ممكن است بيمار شوند.

از اواخر سال 2019، بيماري چهره جدي تري به خود گرفت و با ظهور ويروس كرونا، جهان در قرنطينه فرو رفت. پزشكان، همگي در تلاش براي نجات افراد و افزايش روز افزون بيماري و مراجعه كنندگان به بيمارستان سبب شده بود تا افراد تردد كمتري در اين محيط داشته باشند و بيشتر افراد به دليل ترس از بيماري و مبتلا شدن دست به خود درماني زده بودند. اما طراحي سايت پزشكي راه حلي نوين براي براي اين مشكل به شمار ميرود كه به صورت محدود صورت پذيرفت.

امروزه به لطف واكسيناسيون، شمار مرگ و مير ناشي از كرونا سيري كاهشي را طي ميكند و كادر درمان فشار كمتري را متحمل اند. اما برخي اقدامات، نيازي به مراجعه حضوري ندارند و به صورت آنلاين نيز امكان ارائه خدمات و درمان و مشاوره وجود دارد. يكي از خدماتي كه ميتوان به صورت مجازي ارائه داد خدمات روان درمانيست. مشاوره با روانشناس ميتواند به صورت مجازي باشد تا علاوه بر كاهش هزينه هاي اياب و ذهاب، در زمان نيز تا حد قابل قبولي صرفه جويي به عمل آورد.

ارائه خدمات به صورت آنلاين به واسطه وبسايت، ميتواند احتمال ابتلا به كرونا را از بين ببرد و روند درمان را سرعت بخشد. البته كه برخي درمان ها به صورت آنلاين قابل ارائه نيستند. طراحي سايت به تنهايي براي ارائه خدمات صورت نميپذيرد بلكه طراحي سايت به پزشك و يا مركز پزشكي اعتبار نيز ميبخشد و سبب شناخت بيشتر افراد و كاربران از پزشك و يا مركز پزشكي ميشود. اين افزايش شناخت ميتواند به اعتماد و جذب مشتري ميز منجر شود.

سئو سايت پزشكي در اروميه و رشد درآمد

امروزه بستر اينترنت به بزرگترين مركز انتقال اطلاعات تبديل شده است و نميتوان از آن اجتناب نمود. امروزه پزشكان به واسطه تابلو يا تبليغات محيطي مطرح نميشوند. هر چند آن نيز اقداماتي تاثير گذار است اما امروزه هيچ چيز به اندازه بستر وب در تبادل اطلاعات تاثير گذار نيست. پس وجود يك سايت پزشكي بدون شك تاثير گذار و ماندگار تر از تبليغات محيطي خواهد بود. اما وجود وبسايت خود به تنهايي كارساز نخواهد بود. وبسايت شما بايد به عموم معرفي شود.

اولين راهكاري كه شايد به ذهن شما رسيده باشد اين است كه وبسايت خود را بر روي تراكت چاپ كنيد و در اختيار مشتريان و عموم مردم قرار دهيد. اما اين راهكار يك راهكار قديمي و منسوخ شده است چرا كه شايد از هر 100 نفر يك نفر دست به جستجوي آدرس وبسايت شما بزند. اشتراك گذاري آدرس وبسايت در فضاي مجازي اقدامي موثر تر به شمار ميرود و ميتواند افراد را به سوي وبسايت شما روانه كند اما چيزي كه قرار است معرفي كنيم تاثير گذار ترين روش براي ديده شدن سايت پزشكي به شمار ميرود

. سئو سايت پزشكي در اروميه همان راهكار موثر است. كاربراني كه از طريق فضاي مجازي به سايت شما مي آيند، با كاربراني كه در نتايج جستجوي گوگل وبسايت شما را يافته و به آن وارد ميشوند فرق دارند. دسته دوم داراي يك ويژگي منحصر به فرد اند. آن هم اين است كه مخاطب شما وابسته به نياز وارد وبسايت شما شده و احتمال اعتماد او به وبسايت بالاست.

اين امر اين امكان را به شما ميدهد تا با جلب بيشتر اعتماد آن را به مركز پزشكي خود راهنمايي كنيد. اما دسته ابتدايي، از روي سرگرمي در شبكه هاي مجازي حضورر دارند و در حال سپري كردن اوقات فراقت خود هستند و ممكن است نيازي به خدمات ارائه شده توسط شما نداشته باشند. اين خود نشانگر اين است كه كاربران دريافتي از گوگل، از كاربران دريافتي از شبكه هاي اجتماعي، احتمال بيشتري براي بدل شدن به يك مشتري قطعي دارند

ديجيتال ماركتينگ و سئو سايت پزشكي در اروميه

سئو سايت پزشكي در اروميه شاخه اي از ديجيتال ماركتيگ است. آن را ميتوانيم يكي از اصلي ترين شاخه هاي ديجيتال ماركتينگ بدانيم. سئو سايت پزشكي در اروميه دقيقا چه كاري انجام ميدهد؟ پاسخ به اين سوال ساده است. گوگل الگوريتم هايي را در جهت بهبود نتايج جست و جوي خود وضع نموده است. به طور كلي الگوريتم ها چيزي در حدود 200 مورد را در هر وبسايت بررسي ميكنند تا به وبسايت يك زتبه در صفحات نتايج اختصاص دهند. سئو سايت پزشكي در اروميه يك فرآيند تخصصي به شمار ميرود كه بايد توسط متخصصين صورت بپذيرد.

سئو سايت پزشكي در اروميه سبب ميشود تا وبسايت به صدر نتايج برسد در واقع سئو سايت پزشكي در اروميه، وبسايت را با الگوريتم هاي گوگل سازگار كرده تا آنها نيز بتوانند بهينه بودن وبسايت را تشخيص دهند. سئو سايت پزشكي در اروميه به طور باور نكردني ميتواند موجب رشد تعداد بيماران و مشتريان شما شود. زماني كه كاربر كلمات مرتبط به حرفه شماا را جستجو ميكند، در نگاه اول با شما آشنا ميشود و انبوهي از تخصص ها و افتخارات را مشاهده ميكند. اين امر سبب ميشود تا فرد اعتماد كرده و به سوي مركز پزشكي شما گام بردارد.

 

سئو سايت پزشكي در اروميه و نكات مهم آن

همانطور كه گفته شد افراد زيادي به طور روزانه محصولات و خدمات مورد نياز خود را جستجو ميكنند تا با مقايسه محصولات و خدمات و البته شركت هاي خدمات دهنده و وبسايت هاي فروش محصول به صورت آنلاين، به نياز خود دست يابند. از آنجايي كه امروزه بيش از 70 درصد جستجو هاي گوگل به واسطه تلفن هاي همراه صورت ميپذيرد، شايد مهم ترين نكته ريسپانسيو بودن وبسايت است. اين به اين معناست كه وبسايت بايد با تلفن همراه نيز سازگار باشد

. از ديگر نكات مهم ميتوان به كپي نبودن محتوا اشاره نمود كه محتوا بايد اصل باشد و از وبسايت هاي ديگر كپي نشده باشد. و البته مرتب و خوانا بودن محتوا هاي موجود در وبسايت شما نيز براي گوگل ارزشمند است. البته كه مرتب نبودن سبب اعمال جريمه نميشود اما مرتب بودن و خوانايي ميتواند به ارتقاع رتبه كمك ويژه اي نمايد.

روند اجراي سئو سايت پزشكي در اروميه

براي داشتن يك وبسايت مناسب كه براي گوگل نيز بهينه سازي شده باد بايد به عوامل گوناگوني توجه نمود. در ابتداي كار، وبسايت شما توسط متخصصين ما راه اندازي ميشود و يا اطلاعات وبسايت شما توسط گروه سئو دريافت شده و آغاز ايجاد تغييرات مثبت رقم ميخورد. ابتداي كار وبسايت مورد بررسي كارشناسان ما قرار خواهد گرفت تا ضعف ها شناسايي شوند. سپس حوزه كاري شما و البته سختي كلمات كليدي انتخابي مورد بررسي گسترده اي قرار ميگيرند تا يك برنامه كلي بر اساس شرايط موجود شكل بگيرد

. با توجه به نياز وبسايت شما محتوا هايي بهينه براي وبسايت توليد خواهند  و شد و اگر از وبسايت فروشگاهي بهره ميبريد، محصول گذاري انجام شده و يا محصولات موجود در وبسايت، با توجه به الگوريتم ها و محتواي وبسايت بهينه سازي ميشوند. لينك سازي داخلي و بهبود سئوي داخلي وبسايت نيز از جمله موضوعاتي به شمار ميروند كه در طي فرآيند اجرا ميشوند. با توجه به قدمت تاسيس وبسايت براي وبسايت شما لينك سازي خارجي و يا همان بك لينك صورت ميگيرد و به شما براي گذاشتن مقالاتي تحت عنوان رپورتاژ آگهي در وبسايت هاي ديگر، پيشنهاد داده خواهد شد تا وبسايت با داشتن بك لينك هايي قدرتمند رشد كند.

قابل به ذكر است كه محتواي موجود در تمامي بخش هاي وبسايت توسط كارشناسان سئو نبض و متخصصين ما قابليت توليد را دارند و با خاطري آسوده ميتوانيد نظارتگر كيفيت بي مثال محتواي وبسايت خود باشيد و از رشد روز افزون وبسايت پزشكي خود لذت ببريد.

منبع: گروه سئو سئونبض

مهندس بازدید : 61 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)

ميكرواستراتژي 11 آگوست اعلام كرد كه بيت كوين را به عنوان ارز ذخيره اي خود انتخاب نموده است. اين كمپاني بزرگترين كمپاني سهامي عام هوش تجاري دنياست كه با اين اقدام بيت كوين را جايگزين ارزهاي فيات/ملي نموده است و دست به خريد بيش از 21 هزار بيت كوين به ارزشي بالغ بر 250 ميليون دلار زده است. اما عوامل پشت اين تصميم چه مي توانند باشند؟

طلاي ديجيتال

در بيانيه ي مطبوعاتي، مديرعامل شركت، مايكل سيلور، بيت كوين را طلاي ديجيتال مي خواند و اعلام مي كند كه معتقد است اين كريپتو بي چون و چرا سرمايه اي بهتر از ارزهاي فيات رايج و حتي دارايي هاي امن همچون طلا مي باشد.

“بيت كوين طلاي ديجيتالي است كه محكم تر، قوي تر، سريع تر و هوشمند تر از هر پول قبل خود مي باشد.”

عامل اصلي اين قضيه را در محدوديت منابع بيت كوين موجود مي توان جست و جو كرد كه در كتاب “استاندارد بيت كوين“ نيز به آن اشاره شده است. سيلور همچنين مي گويد كه ساختار بيت كوين عملا تضميني براي رشد قيمت آن در آينده مي باشد. او معتقد است با پيشرفت تكنولوژي، مقبوليت بيشتر اين ارز، اثر شبكه ي آن بر روي گسترش فناوري هاي نو ظهور، موجب رشد هرچه بيشتر قيمت اين رمزارز مي باشد.

آينده ي نامعلوم ارزهاي فيات

عوامل متعددي موجب تصميم ميكرواستراتژي براي انجام اين كار بوده است. در اين بين بحران اقتصادي و بهداشت عمومي ناشي از كوويد-19، بسته هاي محرك اقتصادي مورد استفاده ي دولت ها در سراسر جهان مخصوصا بر مبناي تسهيل كمي (Quantitive easing) و شرايط مبهم سياسي و اقتصادي جهان از تعيين كننده ترين اين عوامل بوده اند.

حركت ميكرواستراتژي در اعلام آزادانه و بي واهمه ي اقدامات مالي اخيرشان تنها موجب شور و شوق طرفداران بيت كوين و به منزله ي اقدامي سمبوليك نمي باشد. اين كمپاني با در دست داشتن 21454 بيت كوين از ، چيزي بيش از 0.1 درصد از تمام 21 ميليون بيت كوين قابل حصول نهايي را در دست دارد. چنين اقدامي موجب مي شود كه كمپاني هاي ديگر در تكرار حركت ميكرواسكيل با هزينه اي سرسام آور مواجه شوند و در عمل تعداد محدودي قادر خواهند بود چنين حركتي در اين ابعاد را انجام دهند كه دست بالاتر را به اين كمپاني مي دهد.

بيت كوين كانون توجه ها

سيلور در سخنان خود از بيت كوين تمجيد نموده و حتي اشاره اي به بررسي ديگر ارزهاي ديجيتال براي سرمايه گذاري نمي كند. او مي گويد:

“ما معتقديم پذيرش جهاني، شهرت برند، پويايي اكوسيستم، تسلط بر شبكه، انسجام ساختاري، ارزندگي تكنيكي و ويژگي هاي جامعه هدف بيت كوين مدارك قانع كننده اي براي آن دسته از افراد مي باشند كه به دنبال يك منبع حفظ ارزش طولاني مدت هستند.”

حضور 11 ساله ي بيت كوين در راس دنياي كريپتو به همراه ناتواني آلت كوين ها در ارايه ي شاخصه هاي اصلي بيت كوين و بدست آوردن محبوبيت مشابه آن با وجود تلاش هاي پياپي گروه هاي مختلف گواهي بر توانايي و كارايي اين ارز مي باشد. همچنين تمايل استخراج كنندگان به سرمايه گذاري در روي بيت كوين نشان از امنيت و شكوفايي هرچه بيشتر اين ارز در آينده مي باشد. همچنين چش انداز صعودي ويژه اي كه بيت كوين در بلند مدت از خود نشان مي دهد نيز همبستگي اي با سرمايه گذاري هرچه بيشتر ماينرها بر روي اين ارز دارد.

مهندس بازدید : 55 سه شنبه 27 آبان 1399 نظرات (0)

به طور کلی ماژول های در نظر گرفته شده در بحث آموزش کامسول عبارتند از:
۱٫ ماژول AC/DC
۲٫ ماژول آکوستیک
۳٫ باتری ها و سلول های سوختی
۴٫ محاسبات دینامیک سیالات
۵٫ مهندسی واکنش شیمیایی
۶٫ ژِئومکانیک
۷٫ انتقال حرارت
۸٫ MEMS
۹٫ میکروسیال ها
۱۰٫ بهینه سازی
۱۱٫ ردگیری ذره
۱۲٫ پلاسما
۱۳٫ RF
۱۴٫ مکانیک ساختاری
۱۵٫ جریان زیرسطحی
۱۶٫ خورندگی
۱۷٫ مواد ساختاری غیرخطی

در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

۱) ماژول AC/DC: محیطی برای شبیه سازی الکترومغناطیس است. ابزار پرقدرتی جهت آنالیزهای مربوط به سیم پیچ و خازن ها و…. است. رابط های فیزیک که در این ماژول قابل دسترس است و انواع شبیه سازی ها را در حوزه ی میدان های الکترومغناطیسی پوشش می دهد، عبارتند از:
• الکترو استاتیک
• جریان های الکتریکی در محیط رسانا
• مگنتو استاتیک
• الکترومغناطیس فرکانس پایین

آموزش کامسول

آموزش ماژول AC/DC کامسول

برای مدل سازی مدار های الکتریکی، طراحی های ECAD را نیز می توان به این ماژول وارد کرد.
۲) ماژول آکوستیک: مجموعه ای از رابط های فیزیکی است که میتواند تمام شبیه سازی های آکوستیک در سیالات و جامدات را پوشش دهد. رابط های فیزیک که در این ماژول کامسول قابل دسترس است دارای قابلیت های زیر هستند:
• آکوستیک فشار زمانی و حوزه فرکانسی
• آکوستیک حرارتی
• آئروآکوستیک
• جریان پتانسیل با قابلیت فشرده شدن
• مکانیک جامدات
• پیزوالکتریک
کاربرد های متعارف این ماژول عبارت است از:
• در زمینه خودرو مانند اجزا داخلی آن
• مدل سازی بلند گو ها و میکروفن ها
• آئروآکوستیک
• آکوستیک زیر آب

آموزش کامسول

آموزش ماژول آکوستیک کامسول

۳) ماژول باتری ها و سلول های سوختی: با این ماژول می توان مدل های دقیق الکترود ها و الکترولیت ها در سلول های الکتروشیمیایی را در آن طراحی کرد. همچنین توضیح واکنش های الکتروشیمیایی و ویژگی های انتقال که بر روی عملکرد باتری ها و سلول های سوختی و دیگر سلول های الکتروشیمیایی موثر است، را نیز شامل می شود.
این ماژول می تواند مٍال های زیر را در زمینه سلول های الکتروشیمی در بر میگیرد:
• سلول های سوختی کربنات ذوب شده
• متانول مستقیم
• تبادل پروتن غشایی
• اکسید جامد
• باتری لیتیوم-یون

آموزش کامسول

آموزش ماژول باتری ها و سلول های سوختی کامسول

۴) ماژول محاسبه دینامیک سیالات: در بحث آموزش کامسول این ماژول انواع جریان سیال بهینه شده و توسعه یافته است. از قابلیت این ماژول می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• جریان آرام و متلاطم مورد استفاده در مدل های متلاطم
• جریان هم دما و غیرهم دما
• جریان تراکم پذیر و تراکم نا پذیر
• جریان نیوتنی و غیر نیوتنی

۵) ماژول مهندسی واکنش شیمیایی: در بحث آموزش کامسول ماژول یک مدل به مفهوم ماده یا جرم، انرژی یا حرارت و موازنه ی ممنتوم برای یک سیستم است. این ماژول نه تنها این موازنه ها را تعریف و معین میکند بلکه میتواند موازنه ی مادهو انرژی برای مدل های مستقل از مکان و مدل های تابع مکان را انجام دهد. این ماژول شیوه ای قدرتمند از مدل سازی را در مهندسی شیمی ارایه می دهد و دارای کاربرد های زیر است:
• طراحی و مهندسی شیمی
• کاتالیست ناهمگن
• فرایند های جدا سازی
• الکترولیز های صنعتی و سلول های سوختی
• کنترل فرایند
کامسول حتی می تواند PDE های کوپل شده ی غیر خطی را در زمینه های زیر حل کند:
• انتقال حرارت
• دینامیک سیال
• انتقال جرم از طریق نفوذ، جابجایی و انتقال گرما
• سینتیک واکنش شیمیایی
• خواص متغیر مواد
در دینامیک سیالات، میتوان جریان سیال را در محیط متخلخل مدل سازی کرد و ویژگی های جریان را توسط معادلات ناوییر استوک مشخص کرد. رابط های فیزیک در این ماژول می توانند زمینه های زیر را پوشش دهند:
• انتقال گونه های شیمی
• انتقال گونه های چگال با مدل های نفوذی
• انتقال حرارت در سیالات، جامدات و محیط متخلخل
• جریان سیال

آموزش کامسول

آموزش ماژول مهندسی واکنش شیمیایی کامسول

مهندس بازدید : 43 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

اما خريد و نصب كركره برقي به راحتي خريد كركره هاي سنتي نيست و در آن بايد نكاتي را رعايت كنيد در ادامه اين مقاله به اين نكات خواهيم پرداخت.

قيمت كركره برقي

عوامل زيادي هستند كه در قيمت كركره برقي تاثير دارند كه ميشود به نوع تيغه، اندازه كركره، ابعاد كركره، جنس تيغه و هزينه نصب كركره برقي و ... اشاره كرد. همه اين موارد بايد توسط شركت ارائه دهنده خدمات كركره برقي بررسي شود و بعد قيمت گذاري انجام شود. وقتي اندازه دو كركره باهم برابر باشد فاكتوري كه قيمت آنها را از يكديگر جدا ميكند موتور آن است و اگر اندازه يكسان نباشد علاوه بر موتور، اندازه تيغه كركره برقي هم در قيمت گذاري دخيل است. در ادامه مطلب قيمت موتور و تيغه كركره برقي و عوامل ديگر تاثير گذار در قيمت كركره برقي را بررسي مي‌كنيم.

شركت كهربا در با سالها تجربه در حوزه كركره برقي و جك درب پاركنيگ ميتواند به شما مشاوره رايگان دهد. براي گرفتن مشاوره مي‌توانيد با كارشناسان اين شركت تماس بگيريد.

قيمت تيغه كركره برقي

تيغه كركره برقي دو مدل دارد: تيغه گالوانيزه و تيغه پلي كربنات. تيغه گالوانيزه تيغه ارزان تري نسبت به ساير به حساب مي‌آيد اما اين به معناي خوب نبودن آنها نيست؛ تيغه هاي گالوانيزه به صورت محدب دو جداره هستند و براي تشخيص آن بايد يك آهنربا را به سطح تيغه نزديك كنيد.

تيغه پلي كربنات نوع ديگري از تيغه كركره برقي است، تيغه پلي كربنات يا تيغه شيشه اي زيبايي بصري فوق العاده اي دارد و اگر شما ظاهر كركره برقي برايتان اهميت دارد پيشنهاد مي‌شود كه از اين نوع تيغه استفاده كنيد. اين تيغه ها از مقاوت بالايي هم برخوردار هستند از ديگر ويژگي هاي تيغه پلي كربنات ميشود به  خاصيت ضد شعله ور بودن آنها و جلوگيري از سرايت آتش اشاره كرد. قيمت تيغه هاي پلي كربنات وارداتي گران تر از نمونه هاي داخلي مي‌باشد.

مطالعه بيشتر: تعميرات كركره برقي

موتور كركره برقي

به طور كلي دو نوع موتور براي كركره برقي داريم (موتور سايد و موتور تيوبلار)  كه انتخاب آنها  بستگي به اندازه مصرف شما دارد. موتور هاي تيوبلار داخل كركره برقي نصب مي‌شوند و قيمت پايين تري دارند. اگر مصرف شما از كركره برقي در حد زيادي نيست اين موتور ها براي شما مناسب هستند ولي اگر فرد پر رفت آمدي و تيغه كركره تان هم سنگين است، پيشنهاد مي‌شود از موتور هاي سايد استفاده كنيد، اين موتور ها قيمت بيشتري نسبت به موتور هاي تيوبلار دارند موتور هاي سايد و تيوبلار در داخل كشور هم توليد مي‌شوند و قيمت كمتري نسبت به موتور هايي خارجي دارند.

رنگ كركره برقي

نكته ديگري در خريد كركره برقي بايد به آن دقت كنيد رنگ آن است. اگر به زيبايي اهميت مي‌دهيد بهتر است به رنگ نماي ساختمان توجه كنيد و رنگ كركره برقي را متناسب با آن انتخاب كنيد. مثلا اگر نماي ساختمان شما تراورتن از تيغه كرم  بهتر است كه استفاده كنيد چون اين سنگ ها معمولا رنگ كرمي و قهوه اي روشن دارند. كركره هاي برقي غير شفاف با رنگ الكترو استاتيك رنگ آميزي مي‌شوند، اين نوع رنگ كه در صنعت خودرو و لوازم خانگي هم كاربرد دارد معمولا قيمت بالاتري دارد، در ضمن رنگ سفيد نيز در رنگ آميزي كركره برقي قيمت پايين تري نسبت به ساير رنگ ها دارد.

اگر مي‌خواهيد از قيمت دقيق كركره برقي و يا  قيمت جك پاركنيگ اطلاع پيدا كنيد مي‌توانيد با كارشناسان كهربا‌در تماس بگيريد.

مهندس بازدید : 38 چهارشنبه 16 مهر 1399 نظرات (0)

مورفولين يك تركيب شيميايي ارگانيك با فرمول شيمياييCH2 )NH  O(CH و جرم مولي g/mol ۱/۸۷  وچگالي g/cm ۰۰۷/۱مي باشد كه هتروسيكل است و خصوصيات آمين و اتر را با هم دارد.اين ماده قابليت حل شدن در حلال هاي آلي و آب را دارد و تركيب حاصل از انحلال آب و مورفولين مي تواند دي اكسيد كربن ،سولفيد هيدروژن و سيانيدهيدروژن از گاز را از بين ببرد. مورفولين در شرايط فشار بالا و بويلرها بعنوان رسوب زدا و ضد خوردگي و پاكسازي سطح فلزات از رسوبات و زنگ زدگي استفاده مي شود. اين ماده همچنين به همراه سيكلوهگزيل آمين بعنوان ادتيو آب ديگ بخار بكار ميرود.

از مورفولين در موارد بازدارندگي خوردگي در سيستم هاي ديگ بخار و صنعت گاز طبيعي استفاده مي شود، به طوري كه فراريت مورفولين همانند آب بوده و زماني كه به آب اضافه مي شود،غلظت آن به طور يكنواخت بين فاز بخار و آب پخش مي شود و با استفاده از ويژگي تنظيم PH در سراسر ديگ بخار توزيع مي شود و از خوردگي آن جلوگيري مي كند.مهم ترين كاربرد مورفولين استفاده به عنوان واسطه در توليد شتاب دهنده هاي مورد استفاده در صنايع لاستيك سازي است. شتاب دهنده ها قبل از توليد به لاستيك اضافه مي شوند تا سرعت ولكانيزاسيون را افزايش دهند.اين ماده به عنوان كاتاليست در فرايند كندانسيون آلدهيد و كتون ها كه شامل گروه متيل و يا متيلن فعال هستند به كار برده مي شود. مقادير كمي از مورفولين در امولسيون پليمريزاسيون مونومرها مانند بوتادين و ايزوپون مورد استفاده قرار مي گيرند و نيز به عنوان يك مهاركننده پليمريزاسيون حساس به حرارت نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از مورفولين نسبت به تركيبات آمين براي تصفيه تركيبات گوگردي از سوخت گازي ترجيح داده مي شود و همچنين به منظور خالص سازي استيلن و اولفين هاي ويژه نيز استفاده مي شود.

از مورفولين براي چرب كردن يا پوشش مومي ميوه ها در برابر حشرات و آلودگي هاي قارچي نيز استفاده مي شود. مشتقات اين ماده نيز به عنوان قارچ كش هاي كشاورزي در كشت غلات نيز استفاده مي شود.واكنش اين ماده با اسيدهاي چرب منجر به توليد تركيبات صابوني با خواص امولسي كننده عالي مي گردد. صابوني هاي روغني ،امولسيفاير هاي ويژه اي هستند كه در فرمولاسيون وكس ها و پوليش ها به كار برده مي شود.

از نمونه ديگر كاربرد اين ماده مي توان به ترتيب به واكسو پوليش، آنتي اكسيدان براي روان كردن نفت و گريس ، نساجي و نيز تركيب مورفولين با غلظت هاي كمي از هيدرازين با آمونياك جهت جلوگيري از خوردگي در كارخانجات اشاره كرد.

http://k-naft.com

مهندس بازدید : 29 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

شايد شما براي اولين بار است كه يخچال سايد باي سايد يا يخچال فريزر خود را در منزل نصب مي كنيد، يا شايد هم مدت طولاني كه خاموش بوده تصميم داريد دوباره اون رو روشن كنيد.

اولين نكته اي كه در اين مواقع بايد رعايت كنيد اين است كه ۲۴ساعت بايد صبر كنيد تا يخچال سايد باي سايد يا يخچال فريزر به دماي معمولي و خنكي لازم برسد و بعد از اون مي تونيد وسايل خود را در يخچال فريزر يا يخچال ساي باي سايد قرار دهيد. حالا چرا بايد اين نكته را رعايت كرد؟ چون قبل از ۲۴ ساعت يخچال سايد باي سايد يا يخچال فريزر انرژي زيادي را بايد صرف خنك كردن غذاها نيز بكند.

اگر مدت زماني كه از كار نكردن يخچال فريزير يا يخچال سايد باي سايد مي گذره زياد باشه حتما بايد ترموستات تنظيم بشه. اين كار حتما بايد به دست يك متخصص تعمير يخچال انجام بشه چون ممكنه مشكلات جانبي در ادامه ي كار يخچال فريز يا يخچال سايد باي سايد شما به وجود بياد.

گاهي ممكن است در يخچال فريزر يا يخچال سايد باي سايد با وجود عملكرد صحيح كمپرسور، شاهد خيس بودن دائمي اواپريتور و چكه چكه كردن آب از آن باشيم كه ميتواند به دليل دائم در مدار بودن سيستم ذوب برفك (ديفراست) سايد باي سايد يا يخچال فريز باشد.

در زمان تعمير سايد باي سايد فريجيدر يا تعمير يخچال فريزر بايد علت بروز اشكال را بررسي كرد. شما مي بايست براي ارزيابي صحت عملكرد ديفراست و كنترل سلامت آن با مراجعه به تعميرگاه مجاز مركزي و متخصصين خبره تعمير سايد باي سايد يا تعمير يخچال فريزر نسبت به تعمير اين نقص فني اقدام نماييد.

گاهي نيز شاهد آن هستيم كه در زمان كوتاه اواپريتور از برفك پر شود كه اين مورد مي تواند بخاطر لاستيك دور درب باشد كه خراب شده است. خرابي اين لاستيك مي تواند سبب ورود هواي گرم درون سايد باي سايد يا يخچال فريزر باشد.

هواي سرد در مواجهه با هواي گرم به صورت قطرات آب مجدد يخ مي بندد و توده هاي ضخيم يخ و برفك ساخته مي شود. تكنسين با تجربه و فني تعمير سايد باي سايد فريجيدر يا تعمير يخچال فريزر در اين مواقع لاستيك دور درب را عوض ميكند.

در برخي موارد ديگر ممكن است كه كمپرسور دائم كار كند ولي سرمايش در يخچال نباشد. در اين مواقع تكنسين هاي فني تاپ امداد در كمتر از يك ساعت و در هر ساعت از شبانه روز در محل كار يا منزل كار حاضر مي‌شوند تا با دقت اطراف اواپريتور و كندانسور را براي شناسايي حفره نشت گاز  بررسي كنند.

در نهايت پس از فشاردهي يخچال فريزر و تست كف صابون، ابتدا لوله ها را با وكيوم پمپ تخليه كرده و سپس به آرامي گاز را درون لوله تزريق نماييم در نهايت مجدد محل آسيب ديده را جوشكاري ميكنند. ترميم و انجام تزريق گاز درون يخچال پيچيده است و بايد توسط تكنسين فني و با تجربه تعمير سايد باي سايد فريجيدر يا تعمير يخچال فريزر انجام شود.

https://topemdad.ir

مهندس بازدید : 24 جمعه 24 مرداد 1399 نظرات (0)

آب براي همه موجودات زنده است و بدون آن ، ما فقط حدود پنج روز زندگي خواهيم كرد. بدن ما بيش از ۵۰٪ آب دارد و به حفظ دماي طبيعي بدن ، روانكردن مفاصل كمك مي كند و بدن را قادر مي سازد تا با دفع ادرار ، عرق و روده از بين بردن آلودگي ها را ممكن كند. پزشكان به ما توصيه مي كنند حداقل هشت ۸ اونس آب بنوشيد. هر روز ليوان آب و مطالعات نشان مي دهد كه زنان ، به طور متوسط ​​، تقريباً ۹۱ اونس مصرف مي كنند. آب و مردان حدود ۱۲۵ اونس مي نوشند. هر روز آب بخشي از اين مصرف آب از غذاهايي مانند ميوه و سبزيجات است. به نظر مي رسد كه چرا آب براي سلامتي ما بسيار مهم است ، اما درك خطرات مختلف ناشي از آلودگي و چگونگي محافظت از آب آشاميدني شما مي تواند عميق تر باشد. استفاده از دستگاه تصفيه آب صنعتي اسمز معكوس يكي از اين موارد است.

آيا آب شير بي خطر است؟

به طور كلي ، در صورت تهيه سيستم آب عمومي كه توسط يك شهرداري اداره و نگهداري مي شود ، آب شير مصرفي بي خطر است. هنگامي كه آب آشاميدني از يك مركز تصفيه خارج مي شود و به خانه شما سفر مي كند ، استانداردهاي كيفيت بايد به الزامات ايمني شديد برسند. متأسفانه ، حتي با اين سياستهاي ايمني ، به معناي اين نيست كه آب عاري از هرگونه آلودگي نيست ، بلكه اين است كه ميزان آلاينده ها به اندازه كافي پايين است كه هيچ خطري براي سلامتي ايجاد نكند. حوادث اتفاق مي افتد و اگر آبرساني به چيزي كه مي تواند بيماري ايجاد كند آلوده نشود ، تأمين كننده بايد ظرف ۲۴ ساعت مصرف كنندگان را آگاه كند و پيشنهادات جايگزيني براي آب آشاميدني سالم ارائه دهد.

انواع آلودگي ها

چند روش وجود دارد كه آب مي تواند آلوده شود. آب مي تواند حاوي ميكروارگانيسم هايي مانند انگل و باكتري باشد كه از مدفوع انسان يا حيوان به آب اضافه مي شود. همچنين مي تواند از زباله هاي صنعتي مانند سمپاشي محصولات حاوي مواد شيميايي يا نيترات هاي مورد استفاده در كودهايي كه از زمين خارج شده اند آلوده شود. گاهي اوقات رسوبات طبيعي از زير زمين مي توانند مواد معدني مختلفي از قبيل سرب يا جيوه داشته باشند كه مي توانند وارد آب شوند. سرب همچنين مي تواند از طريق لوله هاي قديمي سرب به منبع آب منتقل شود. حتي لوله هايي كه ادعا مي كنند “بدون سرب هستند” مي توانند حاوي ۸٪ سرب باشند. براي جلوگيري از مصرف سرب هنگام استفاده از شير آب ، از شير آب سرد استفاده كنيد و بگذاريد آب قبل از استفاده براي يك دقيقه آب بكشد.

راه حل براي مشكل

غالباً هنگامي كه اخطار آلودگي در مورد بحران آب به منازل ارسال مي شود ، توصيه مي شود آب شما را به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت توسط دستگاه آب مقطر ساز صنعتي جوشانده شود ، بنابراين بسياري از مصرف كنندگان تحت اين تصور هستند كه مي توان آلودگي ها را با گرم كردن آب براي پاكسازي آن حذف كرد. جوشاندن آب در واقع ميكروب ها را از بين مي برد. با اين حال ، آلاينده هايي مانند سرب ، نيترات و سموم دفع آفات با استفاده از اين روش از بين نمي روند. اين ممكن است نتيجه مخالف داشته باشد زيرا جوش باعث كاهش ميزان آب هنگام تبخير مي شود و غلظت آلودگي را حتي بيشتر مي كند. چهار فيلتر اصلي آب وجود دارد كه براي از بين بردن آلاينده ها مفيدتر هستند:

فيلترهاي كربن فعال شده – اينها مي توانند آلاينده هاي آلي را كه باعث تغيير طعم و بو مي شوند ، از بين ببرند. سيستم هاي خاصي براي از بين بردن مواد شيميايي مانند محصولات جانبي كلرزني ، سموم دفع آفات و برخي فلزات مانند مس يا سرب طراحي شده اند.
دستگاه تصفيه آب صنعتي اسمز معكوس – اين سيستم تصفيه مي تواند نيترات ، سديم ، سموم دفع آفات و پتروشيمي ها را از بين ببرد.
Ion Exchange – اين نوع فيلتر مي تواند مواد معدني مانند كلسيم و منيزيم را از بين ببرد و از آنها در تركيب با ساير سيستم ها مانند جذب كربن يا اسمز معكوس استفاده مي شود.
تقطير – اين روش با جمع آوري چگالش بخار از آب جوش ، آب مقطر ايجاد مي كند

http://alborzabcotavan.ir

مهندس بازدید : 31 شنبه 11 مرداد 1399 نظرات (0)

چیلرهای HVAC چیست؟

تهویه هوا بخشی جدایی ناپذیر از هر مجموعه تجاری ، مسکونی و صنعتی است. برای سازه های کوچکتر ، واحدهای AC جداگانه لازم است ، اما یک سیستم تهویه مطبوع متمرکز برای سیستم بزرگتر بسیار مهم است. در چنین سیستم های متمرکز ، از واحدهای غول پیکر AC – چیلرها – برای تأمین سرمایش برای کاربردهای صنعتی و تجاری استفاده می شود. با افزایش ساختارها و صنایع بزرگ ، نیاز است که هر محصول مقرون به صرفه باشد. از این رو ، عملکرد و نگهداری و طراحی چیلر بسیار مهم شده است.

چیلرهای HVAC چگونه کار می کنند؟

طراحی چیلر های HVAC را معمولاً برای تأمین تهویه مطبوع در صنایع بزرگ با سیستم خنک کننده متمرکز تولید می کنند. این سازه ها گرمای ناخواسته زیادی از خود به دست می آورند ، هم از افزایش گرمای خورشیدی و هم از تجهیزات الکتریکی مورد استفاده. برای از بین بردن آن گرما و کمک به همه در یک درجه حرارت راحت ، چیلرها به گونه ای کار می کنند که از نگهداری مناسب تجهیزات اطمینان حاصل کنند.

چیلرها یا در زیرزمین یا در پشت بام صنایع قرار دارند. آنهایی که روی سقف قرار دارند عموماً هوا خنک می شوند ، در حالی که چیلرهای زیرزمین عموما با آب خنک می شوند. یعنی آنها از برج های خنک کننده یا کندانسور (مانند واحدهای معمولی AC) برای پراکندگی گرمای ناخواسته در جو و آسایش کارگران استفاده می کنند.

عملکرد کمپرسور هوا اخیراً به دلیل افزایش بیش از حد دما و افزایش ناراحتی در برابر گرما ، در حال پیشرفت است. چیلرها از گاز مبرد استفاده می کنند که گرما را بین اواپراتور سردخانه و کندانسور سردخانه جابجا می کند. اواپراتور آب سرد شده ای را تولید می کند ، که به وسیله پمپ در اطراف سازه های صنعتی ارسال می شود تا گرما را جمع کند و آن را مجدداً به تبخیر کننده برگرداند تا خنک شود. مبرد این گرمای خنک شده را جمع می کند و آن را به سمت کندانسور منتقل می کند. در حال حاضر ، کندانسور آن را در یک حلقه دیگر قرار داده و آن را به برجهای خنک کننده و جو ارسال می کند.

چیلرهای HVAC شامل کنترل ریزپردازنده و پمپ های انتگرال است که با بهبود ظرفیت پمپاژ انتگرال آن با برنامه نویسی دقیق ، عملکرد کلی چیلر را بهبود می بخشد.

https://arkacool.com

مهندس بازدید : 33 جمعه 06 تیر 1399 نظرات (0)

هدف اصلي ما در گروه توسعه فناوري مهندسي (ديتك) آموزش به صورت كاربردي هست نه فقط اينكه وقت شما گرفته بشه و تهش هم هيچي به هيچي :). براي اينكه يك آموزش مثل آموزش متلب رو بشه خوب ياد گرفت بايد پايه و گام به گام جلو رفت.

حالا مخاطب هاي اين دوره كيا هستن و چه كسايي مي تونن از اين دوره استفاده كنند؟ اگه بخوام به صورت خلاصه خدمتتون عرض كنم هركسي كه به متلب نياز داشته باشه يا بخواد براي تكميل كردن رزومه اش يه زبون برنامه نويسي هم اضافه كنه، اين دوره خيلي مي تونه براش مفيد باشه.

در اين دوره ما به معني واقعي سعي كرديم از صفر متلب رو آموزش بديم و شما رو براي دوره هاي حرفه اي تر بعدي آماده كنيم. اميدوارم اين دوره بتونه كمكي به مسيرتون بكنه.

هميشه شروع كار خيلي مهمه! تو اين همه آموزش رنگارنگ كه تو وب هست و كتاباي قطور مختلف خيلي ميتونه سر در گم تون كنه. پس خيلي مهمه شروع قوي و درستي داشته باشيد تا بتونيد تا آخر مسير پيش بريد😉

۱متلب از كجا اومده؟؟

متلب يك زبان برنامه‌نويسي است كه توسط MathWorks توسعه داده شده است. به عنوان يك زبان برنامه‌نويسي ماتريسي آغاز شد كه يك زبان برنامه‌نويسي  ساده است. مثال هايي كه در ابتدا در آموزش آورده مي شه سعي ميشه از آسون ترين مثال ها باشه كه آموزش ساده تر و كاربردي تر بكنه.

 

اين برنامه آموزشي طوري تهيه شده كه تمام افراد بتوانند از آن استفاده كنند و متلب را به صورت پيشرفته درك كنند. پس از اتمام اين برنامه آموزشي خودتون را در سطحي مي بينيد كه خيلي راحت خودتون رو به سطح بعدي ببريد و سريعتر پيشرفت كنيد. البته براي آموزش متلب كلاس هاي حضوري هم برگزار مي كنيم كه خلاصه و فشره همين نكاتي هست كه به صورت رايگان در اختيار شما قرار ميديم.

۲پيش نيازها

ما فرض مي‌كنيم كه شما دانش كمي از برنامه‌نويسي كامپيوتر داريد و تا حدودي مفاهيمي مانند متغيرها، ثوابت و غيره را درك مي‌كنيد. اگر برنامه‌نويسي در هر زبان برنامه‌نويسي سطح بالا مانند C، C + + يا جاوا انجام داديد، آن وقت آموزش متلب مثل آب خوردن ميمونه براتون.

۳قدرت محاسباتي رياضي متلب

متلب در هر جنبه از رياضيات محاسباتي استفاده مي‌شه. شكل‌هاي زير برخي محاسبات رياضي رايج هستند كه معمولا در آن از آن‌ها استفاده مي‌شود.

  • برخورد با Matrices و Arrays
  • گرافيك و گرافيك سه‌بعدي
  • جبر خطي
  • معادلات جبري
  • توابع غير خطي
  • آمار
  • آناليز داده
  • معادلات ديفرانسيل
  • محاسبات عددي
  • يكپارچگي
  • منحني نصب
  • ديگر توابع ويژه

۴ويژگي هاي اصلي متلب براي آموزش متلب

اين يك زبان سطح بالا براي محاسبات عددي، تصويرسازي و توسعه كاربرد است. همچنين يك محيط تعاملي براي اكتشاف، طراحي و حل مساله فراهم مي‌كند. كتابخانه وسيعي از توابع رياضي براي جبر خطي، آمار، آناليز فوريه، پالايش، بهينه‌سازي عددي و حل معادلات ديفرانسيل معمولي فراهم مي‌كند. اين سيستم گرافيكي براي تصويرسازي داده‌ها و ابزارها براي ايجاد نمودارهاي سفارشي فراهم مي‌كند. رابط برنامه‌نويسي متلب به ابزارهاي توسعه براي بهبود قابليت نگهداري كيفيت و به حداكثر رساندن عملكرد كمك مي‌كند. همچنين ابزارهايي براي ايجاد برنامه‌هاي كاربردي با رابط‌هاي گرافيكي سفارشي فراهم مي‌كند. اين مدل براي يكپارچه‌سازي الگوريتم هاي متلب براساس كاربردها و زبان‌هاي خارجي مثل C، جاوا، عمل مي‌كند.

۵مصارف متلب

متلب به عنوان يك ابزار محاسباتي در علوم و مهندسي مورد استفاده قرار مي‌گيره كه زمينه‌هاي فيزيك، شيمي، رياضي و همه رشته‌هاي مهندسي را در بر داره پس در طيف وسيعي از كاربردها مورد استفاده قرار مي‌گيرد مثل پردازش سيگنال و ارتباطات، پردازش تصوير و ويديو، سيستم‌هاي كنترل، آزمون و اندازه‌گيري و….

مهندس بازدید : 40 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

انتخاب لوازم جانبي مناسب براي جاروبرقي و انتخاب لوازم جانبي مناسب براي جاروشارژي شما بسيار مهم است. آنها كار را سريع و مؤثر انجام مي دهند. و در حالي كه بيشتر جاروبرقي هاي بوش داراي ضميمه هاي جانبي هستند، بسياري از لوازم جانبي جهاني وجود دارند كه كار را براي شما بسيار آسان تر مي كنند. در اينجا مختصراً از متداول ترين لوازم جانبي جاروبرقي و جاروشارژي، عملكردي كه وجود دارد و آنچه را مي توان در لوازم جانبي با كيفيت جستجو كرد، آورده شده است.

انواع ابزار هاي جاروبرقي و جاروشارژي

برس

اين ابزار جاروبرقي و جاروشارژي عالي براي چوب هاي سخت، كاشي و كف صاف. گسترده تر اين است كه پوشش بيشتري را دريافت خواهيد كرد كه زمان جاروبرقي كردن شما را كاهش مي دهد. موهاي طبيعي نسبت به نايلون برتر هستند.

ابزار مناسب شكاف

اينها در جاروبرقي و جاروشارژي براي وارد شدن به گوشه ها و ترك ها استفاده مي شوند و قسمت باريك باريك باعث افزايش نيروي مكش مي شود. پيدا كردن يكي از شكافهاي جانبي باعث بهبود جريان هوا و جلوگيري از گرفتگي مي شود.

برس هاي گرد و غبار

اين ابزار جاروبرقي و جاروشارژي براي غبارگيري روي قفسه، قالب ريزي و سطوح صاف استفاده مي شود. موهاي طبيعي مانند موهايي كه از موي اسب يا گراز ساخته شده اند طولاني ترين طول را دارند و روي مبلمان مبلمان ملايم تر است. موهاي نايلوني تمايل به پيچ و خم شدن دارند.

ابزار اثاثه يا لوازم داخلي

اين ابزارها در جاروبرقي و جاروشارژي براي تميز كردن مبلمان پارچه اي و پله هاي فرش عالي هستند. بيشتر آنها از پلاستيك سخت ساخته شده اند، اما مراقب كساني باشيد كه نوار موي نايلوني دارند. اين نوار باعث ترشح سطح و كمك به از بين بردن زباله هاي تعبيه شده مي شود.

پيوست هاي توربو

ابزارهاي توربو براي چرخاندن برس غلتكي در جاروبرقي و جاروشارژي استفاده مي شوند. آنها به عنوان يك دستي كوچك براي استفاده به عنوان وسيله اي براي اثاثه يا لوازم داخلي يا قالي هاي فرش كوتاه استفاده مي شوند. به دنبال مواردي باشيد كه توسط وسل ورك از آلمان ساخته شده است. اينها بهترين مواردي هستند كه مورد استفاده قرار گرفته و در بسياري از كيت هاي جاروبرقي مركزي ارائه مي شود. آنها براي نگهداري از توربين نياز به تعمير و نگهداري دارند، مجاري از آن كوچكتر است و در جاروبرقي و جاروشارژي قدرت اين ابزارها كاهش مي يابد، اما برهم زدگي اضافه شده از يك برس قلاب ريسندگي در واقع چيزي را برداشت مي كند. براي فرش هاي شمع متوسط ​​و ضخيم توصيه نمي شود.

* اين ابزارها در ۱ ۱/۴ “(استاندارد) و برخي در ۳۵ ميلي متر (اروپايي متريك) عرضه مي شوند .چند مارك داراي پيوست هاي اختصاصي هستند و ممكن است به استفاده از آداپتور احتياج داشته باشند.

http://topemdad.ir/how-to-choose-vacuum-cleaner-and-vacuum-cleaner-accessories/

مهندس بازدید : 37 دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0)

اكثرا تعمير لباسشويي بوش و تعمير لباسشويي آريستون تنظيمات زيادي دارند، اما اگر دوست داريد مانند اكثر افراد، بارها و بارها از همان تنظيمات و چرخه ها استفاده كنيد، بدون هيچ فكر واقعي درباره اين كه چرا مشكلي نيست. شما فقط يكي را انتخاب كنيد و برويد. اما اين چرخه هاي لباسشويي عملكردهاي متفاوتي دارند و اگر از آنها استفاده نمي كنيد، تمام ارزش دستگاه خود را نمي دانيد.

خدمات تاپ امداد بهترين شركت تعمير لوازم برقي است. ما كليه وسايل اصلي شما (و وسايل كوچك شما را در صورت نياز) تعمير مي كنيم، از يخچال و فريزر خود گرفته تا تعمير لباسشويي. وقتي يك لوازم خانگي تصميم به متوقف كردن كار مي كنند، يك دليل وجود دارد، و وظيفه ما به عنوان ابرقهرمانان تكنسين تعمير لوازم خانگي اين است كه بدانيم چرا و سپس سريع آن را تعمير كنيم تا بتوانيد به روال عادي خود برگرديد. در زير، ما با توضيح تنظيمات استاندارد لباسشويي، به شما در اين راهنماي مختصر كمك خواهيم كرد و در صورت خرابي، به ما تماس بگيريد. ما مي توانيم كمك كنيم!

چرخش هاي ماشين هاي لباسشويي بر روي دستگاه شستشوي خود به معناي واقعي شما چيست

شستشوي سريع

همانطور كه از نام آن پيداست، شستشوي سريع براي مواردي است كه شما به تعداد حداقل تعداد و نياز سريع به لباس داريد. اين معمولاً مخصوص يك مناسبت خاص است، مانند وقتي كه روز گذشته مي رويد يا فراموش كرده ايد كه لباس روز دخترتان را شستشو دهيد. در يك شستشوي سريع لباس سريعتر مي چرخد ​​و خشك مي شود.

قبل از شستن

پيش از شستشو بايد براي كثيف ترين لباس هاي شسته شده شما مانند زماني كه بچه هاي شما در گودالهاي گل بازي مي كنند، رزرو شود. اين چرخه قبل از چرخه شستشو است كه لباس هاي شما را قبل از شستشوي مواد شوينده اضافي در لباسشويي خيس مي كند. خدمات تاپ امداد توصيه مي كند كه مقدار طبيعي مواد شوينده لباسشويي خود را مصرف كرده و بين دو دستگاه لباسشويي كه به اين ترتيب مشخص شده اند ، تقسيم كنيد.

ضدچروك

اگر به دنبال ايجاد چين و چروك در لباس هاي خود نيستيد، اين چرخه شستشو براي شماست. ضد چروك به محض بيرون آمدن از خشك كن، به حداقل رساندن چين و چروك پيراهن لباس، شلوار و لباس كمك مي كند. مطبوعات دائم از آب گرم يا گرم براي استراحت درزها و چرخش آهسته استفاده مي كنند كه در درجه اول باعث اطمينان از ايجاد چين و چروك مي شود.

چرخه ي سنگين

چرخه شستشوي سنگين براي لباس هاي كار كه اغلب پر از روغن، خاك، چربي و گل است، به خوبي كار مي كند. اين چرخه داراي يك چرخه شستشوي طولاني و آب گرم و چرخش سريع به منظور از بين بردن همه كثيفي ها است.

شستشوي دست

چرخه شستشوي دست شما بسيار شبيه به چرخه ظريف است، اما اين چرخه از لرزش ملايم و خيساندن در آب سرد را با هم مخلوط مي كند. خدمات تاپ امداد توصيه مي كند كه اين چرخه را براي مواردي كه “فقط با دست شستشو مي باشد” استفاده كنيد.
شستشوي اضافي اين چرخه واشر در پايان چرخه واشر طبيعي شما يك چرخه اضافي براي شستشو مي دهد. اين است كه اطمينان حاصل كنيد كه تمام گرد و غبار، خاك، مواد غذايي و ساير مواد زائد كاملاً شسته شده است. اگر هر يك از اعضاي خانواده شما نسبت به مواد شوينده حساس باشد و يا كسي به آن حساسيت داشته باشد، اين چرخه براي اطمينان از حذف همه آلرژن ها و همه مواد شوينده نيز عالي است.

خب! حالا شما مالك واقعي لباسشويي هستيد. منظور از تنظيمات لباسشويي براي آسانتر كردن زندگي شما و به حداكثر رساندن كارآيي دستگاه لباسشويي و در نهايت طولاني ماندگاري آن است. هنگامي كه براي كار سختي به لباسشويي خود نياز داريد، به آن مي گوييد اين كار را انجام دهيد. اگر مي تواند استراحت كند و يك شستشوي سبك ارائه دهد، شما هم چنين بگوييد. اين مخالف دستگاههاي مدل قديمي است كه همه چيز را با همان شدت و بدون توجه به شرايط و مواد آن شستشو مي دهد. علاوه بر اين ، با غلبه بر مواد پوشاك مصنوعي ، ديگر لازم نيست دستگاه خود را سخت كار كنيد. به اين ترتيب، با استفاده از تنظيمات لباسشويي، هم لباس و هم عمر لباسشويي شما طولاني تر خواهد شد.

مهندس بازدید : 38 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

نمك ها و ساير مواد جامد محلول براي حذف از جريان هاي فاضلاب بسيار مشكل هستند. تصفيه آب صنعتي استاندارد هيچ كاري در مورد مواد جامد محلول انجام نمي دهد و همچنين انعقاد يا رسوب گذاري انجام نمي شود. اينها ممكن است در برخي معيارها TDS را كاهش دهند ، اما در شرايطي كه مواد جامد محلول (TDS) به ويژه زياد باشند ، تصفيه اضافي لازم است. به همين دليل تصفيه فاضلاب سوم با استفاده از اسمز معكوس امكان تخليه و استفاده مجدد از ايمني و استفاده مجدد از اين جريان فاضلاب را فراهم مي آورد.

برخي از صنايع TDS بيشتري را در جريان فاضلاب خود توليد مي كنند. اين كه آيا آنها مي خواهند با خيالي آسوده فاضلاب خود را تخليه كنند يا از آن استفاده مجدد كنند ، آن سطح بالاي TDS براي رفع نيازمندي هاي دفع چالشي را ايجاد مي كند. يك راه حل استفاده از نمك زدايي اسمز معكوس است. با وجود يك غشاي انتخابي به آب ، حتي برخي از كوچكترين ذرات از پساب فاضلاب خارج مي شوند. در زير ، ما در مورد چند صنعت مورد استفاده در استفاده از نمك زدايي اسمز معكوس در برنامه هاي كاربردي تصفيه آب صنعتي براي استفاده مجدد از آب يا تخليه سازگار بحث خواهيم كرد.

نفت / گاز

ميادين نفتي به دليل توليد آب نمكي كه با نفت و گاز در زير زمين افتاده است به خوبي شناخته شده اند. تصفيه استاندارد مي توانند آب شور كمتري را كنترل كنند ، اما آب TDS را بالا نبرد. در بسياري موارد ، اسمز معكوس به عنوان يك تصفيه سوم براي از بين بردن نمك ها و ساير مواد جامد محلول استفاده مي شود. به اين ترتيب مي توان از آب براي بيرون آوردن روغن بيشتر از چاه ، استفاده مجدد در آبياري يا ساير مصارف غير قابل مصرف استفاده كرد يا با خيال راحت تخليه شد. فرآيند RO معمولاً در مورد جريانهاي آب حاوي سطح TDS بالاتر از ۴۷٫۵۰۰ ميكروگرم بر ليتر كاربرد ندارد.

نيروگاه ها

نيروگاه ها از آب در ديگهاي بخار براي ايجاد بخار و همچنين در برجهاي خنك كننده استفاده مي كنند. بدون آب تميز ، اين سيستمها با حداكثر كارآيي كار نمي كنند و هزينه هاي عملياتي بالاتري نيز دارند. اغلب اوقات ، آب خوراك نيروگاه حاوي نمك ، مواد معدني سختي يا ساير آلودگي ها است. تصفيه اب اسمز معكوس مي تواند از آن دسته از آلاينده ها مراقبت كند. فاضلاب حاصل از اينها نيز مي تواند از طريق تصفيه فاضلاب سوم و استفاده مجدد از آن براي كاهش مصرف آب خام ارسال شود.

هتل / استراحتگاه

هتل ها و استراحتگاه ها براي استفاده مجدد ، آب كثيف خود را در محل مورد استفاده قرار داده اند. در صورت استفاده از اسمز معكوس در مرحله تصفيه فاضلاب تركيه ، اين امكان را دارد كه در صورت مقررات اجازه استفاده از آب كثيف را براي ساير كاربردهاي آب فرآيندي را در خصوص خواص آنها يا براي آب آشاميدني نيز بكار گيريم.

پردازش مواد غذايي / نوشيدني

آب ماده مهمي در بسياري از محصولات غذايي و آشاميدني است. همچنين براي تميز كردن و شستشو و ديگر مواردي از اين دست در هنگام پردازش استفاده مي شود. بسياري از اين كاربردها ، به ويژه به عنوان يك ماده تشكيل دهنده ، نياز به آبي دارند كه از كيفيت بالايي برخوردار است. با استفاده از تصفيه فاضلاب سوم با اسمز معكوس ، مواد جامد محلول و آلاينده هاي رديابي به راحتي مي توان مورد استفاده قرار گرفت تا فاضلاب قابل استفاده مجدد باشد.

منسوجات

فرآيند رنگرزي در صنعت نساجي به آب خالص زيادي احتياج دارد. آلاينده ها مي توانند باعث ايجاد مشكل در دستگاه هاي مورد استفاده شوند. نمك ها و رنگ هاي محلول در فاضلاب با روشهاي ديگر قابل حذف هستند بنابراين تصفيه فاضلاب سوم با استفاده از اسمز معكوس در صنعت نساجي براي تصفيه فاضلاب بسيار محبوب است.

خمير كاغذ / كاغذ

براي توليد خمير كاغذ و كاغذ نياز به مقدار زيادي آب با كيفيت بالا به منظور توليد محصولي با كيفيت بالا است. براي شركت توليد كننده سودمند است كه بتواند براي كاهش هزينه ها و استفاده مجدد از آن از فاضلاب خود در فرآيندهاي نياز به آب يك درجه خاص استفاده كند. استفاده از سيستم RO براي تصفيه فاضلاب سوم مي تواند در تلاش مجدد استفاده كند.

داروسازي

اخيراً نگراني هاي زيادي در مورد اثرات احتمالي داروهاي دارويي در آب آشاميدني وجود داشته است. اين در نتيجه توليد كنندگان دارويي در تصفيه خانه هاي فاضلاب خود در مراكز تصفيه استاندارد است كه براي تصفيه چنين تركيبات كوچك و پيچيده اي بي نظير هستند. بنابراين ، شركت هاي داروسازي فشار بيشتري براي تصفيه فاضلاب خود و براي انجام اين كار احساس كرده اند ، از اسمز معكوس به عنوان مرحله تصفيه فاضلاب فاضلاب سوم استفاده كرده اند. آب تصفيه شده پس از آن با خيال راحت تخليه مي شود.

مهندس بازدید : 33 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

آب براي زنده ماندن انسان ضروري است. پزشك پيشنهاد مي كند كه مقدار زيادي آب خالص براي دوري از بسياري از مريضي هاي شديد استفاده كنيد. با افزايش ميزان آلودگي در اين روزها، دريافت آب آشاميدني خالص تقريبا غيرممكن است. تصفيه آب قبل از نوشيدن براي زندگي سالم انسان بسيار مهم است. بسياري از مردم بر اين باورند كه آب جوش مي تواند ناخالصي ها را از آب خام خارج كند. اما فقط جوشيدن قادر به حذف همه ناخالصي هاي موجود در آب خوراك نيست، بنابراين در هر خانه و دفتر نياز به دستگاه تصفيه آب صنعتي وجود دارد.

بسياري از ارائه دهندگان خدمات در بازار ارائه مي دهند كه خدمات تصفيه آب مانند نصب دستگاه تصفيه آب صنعتي اسمزمعكوس RO ، تعمير سيستم تصفيه آب، خريد يا جايگزيني قطعات يدكي RO را ارائه مي دهند.

اجزاي اساسي دستگاه تصفيه آب صنعتي اسمزمعكوس RO

اسمز معكوس (RO) يكي از روش هاي قابل اطمينان در تصفيه آب است كه توسط مناطق مسكوني و همچنين تجاري براي تصفيه آب مورد استفاده قرار مي گيرد. سيستم RO مي تواند بيش از ۹۹٪ آلاينده هاي آلي و معدني را از آب خام خارج كند.

همه دستگاه تصفيه آب صنعتي RO معمولاً از همان اجزا تشكيل شده اند. كاركردن تمام سيستم هاي RO تنها متفاوت است در تفاوت در كيفيت غشاها و فيلترهاي مورد استفاده مشتريان است. در اينجا قطعات يدكي اساسي RO و كاركردهاي آنها آورده شده است.

SOV (دريچه خاموش)

اگر مخزن ذخيره كامل باشد، اين مقدار به طور خودكار جريان آب خوراك را به سيستم تصفيه متوقف مي كند. همچنين در صورت خارج شدن آب از شير آب يا كاهش فشار مخزن، آب آشاميدني را از طريق غشاي RO فشار مي دهد.

پيش فيلتر

اين اولين قدم در فرآيند تصفيه آب اسمز معكوس است. آب خام در حال عبور از پيش فيلتر است.

اگر منبع آب حاوي سطح بالايي از فلزات سنگين و سطح شديد ناخالصي باشد، لازم است كه قبل از فيلتر كردن سيستم RO خود به دليل اينكه طول عمر غشاي RO را بهبود مي بخشد، وجود داشته باشد و قيمت قطعات تصفيه آب را كاهش مي دهد.

اين نمك، خاك و ساير آلاينده ها را از سيستم خارج مي كند. اين از انسداد سيستم RO جلوگيري مي كند.

غشاي RO

اين بخش اصلي سيستم RO است. بعد از فيلتراسيون، آب خام تحت فشار اسمزي به سمت غشاهاي RO فشار مي يابد.

بسته به منابع آب مختلف عناصر غشايي مختلفي وجود دارد. بسته به نياز آب، كاربر مي تواند عناصر غشايي و لايه هاي غشايي را انتخاب كند.

غشاهاي موجود عبارتند از:

  • عنصر غشايي اسمز معكوس (RO) آب و شير آب را شكسته (۲٫۵ ‘، ۴’ ، ۸ ‘)
  • عناصر غشايي اسمز معكوس (RO) آب دريايي (۲٫۵ “، ۴” ، ۸ “)
  • عناصر غشاي تصفيه نانو (۲٫۵ ” ، ۴ ” ، ۸ ‘)
  • عناصر غشايي فوق تصفيه (۲٫۵ ” ، ۴ ” ، ۸ ‘)

كاربر مي تواند با توجه به نياز اندازه عناصر غشايي را انتخاب كند. به طور كلي عناصر غشايي در اندازه هاي بزرگ توسط اهداف تجاري و صنعتي مورد نياز است.

اكثر شركتهاي تصفيه آب صنعتي براي جلوگيري از صدمات مكانيكي و شيميايي از روش RO قبل براي محافظت از سيستم RO استفاده مي كنند. راه حل هاي قبل از تصفيه به شرح زير است:

استفاده از فيلتر چندرسانه اي (MMF) كه داراي لايه هايي از زغال سنگ آنتراسيت، ماسه و لايه گارنت است، بزرگترين ذرات گرد و غبار را از بين مي برد و مدت زمان طولاني تر براي فيلتر اصلي RO را فراهم مي كند. اين سيستم RO را از مضرات محافظت مي كند.
ميكرو فيلتراسيون باعث حذف آلودگي هاي كلوئيدي به ابعاد ۱-۱۰-۱۰ ميكرومتر مي شود. كاربراني كه TDS بالايي در آب خوراك خود دارند، براي عملكرد عالي سيستم RO بايد از اين پيش تصفيه استفاده كنند.
استفاده از داروهاي ضد مالشي و مهاركننده هاي مقياس. اين مواد شيميايي قبل از تصفيه آب به آب خام اضافه مي شوند و باعث افزايش محدوديت حلاليت در بعضي از تركيبات معدني مي شوند. اين سرعت بهبودي بهتر سيستم RO را فراهم مي كند. كاربر مي تواند با توجه به نوع آب منبع ، داروهاي ضد دارايي را انتخاب كند.
فيلتر ارسال: پس از مرحله دوم ، آب فرآيندهاي از طريق فيلتر نهايي كه به عنوان فيلتر پست معروف است منتقل مي شود. به طور معمول از فيلتر كربن در مرحله پس از فيلتراسيون استفاده مي شود.
قبل از انتقال آب از مخزن ذخيره به شير آب RO، آلودگي هاي باقي مانده را از آن جدا كرده و با از بين بردن بوي بد از آب آشاميدني ، طعم آب را بهبود مي بخشد.

شير آب RO

مدل هاي تصفيه آب غير هواي RO بدون شكاف هوا در شير آب RO با آن ساخته شده اند. مشتريان غالباً بين شير آب شكاف و شير آب شكاف هوا اشتباه گرفته مي شوند.

بطور كلاسيك سيستم تصفيه آب RO با شير آب شكاف هوا همراه است اما برخي از ارائه دهندگان خدمات قطعات تصفيه آب RO RO نيز داراي شير آب شكاف نيستند.

ساير قطعات يدكي سيستم تصفيه آب RO

مخزن ذخيره آب

اين آب خالص را بعد از تصفيه آب ذخيره مي كند. به طور كلي مخزن ذخيره آب مي تواند ۶ تا ۱۵ ليتر آب را ذخيره كند. قبل از خريد دستگاه تصفيه آب ، كاربر نياز به تجزيه و تحليل درست در مورد استفاده از آب دارد و دستگاه تصفيه آب را مطابق نياز مصرف انتخاب مي كند.

در برخي از سيستم هاي RO، كاربر مي تواند مخزن ذخيره را تميز كند ، اما برخي از آنها با ظروف نگهدارنده وصل شده همراه هستند.

در بعضي مواقع اگر سيستم خورشيدي به اندازه كافي آب خوراكي نداشته باشد ، سيستم RO مي تواند آسيب ببيند ، از اين رو در بيشتر سيستم صنعتي و تجاري RO مخزن بزرگ ذخيره براي ذخيره آب خام براي سيستم تصفيه آب مورد نياز است.

لامپ UV

لامپ UV درمان ضد عفوني كننده فوق العاده بنفش را به آب ارائه مي دهد و آب آشاميدني سالم و سالم را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. پرتوهاي UV-C در بدن ميكروارگانيسم ها نفوذ كرده و آنها را مي كشند.

انواع لامپهاي ماوراء بنفش موجود در بازار عبارتند از:

  • لامپهاي UV استاندارد كم فشار
  • لامپ HO يا لامپ UV با فشار كم فشار بالا
  • لامپهاي UV آمالگام
  • از اين لامپ ها در تصفيه خانه فاضلاب صنايع نيز استفاده مي شود.

خط زهكشي

در انتهاي خروجي غشاي RO قرار دارد. از آن براي تخليه آب موجود در ناخالصي ها و آلودگي هاي آلي يا معدني استفاده مي شود. به طور خلاصه ، آب رد شده از سيستم از خط تخليه دور ريخته مي شود. اگر آب بيشتري از خط تخليه رد شود ، ممكن است آب خوراك شما حاوي مقدار زيادي ناخالصي باشد.

شير بررسي

در انتهاي خروجي غشاي RO در نزديكي خط تخليه قرار دارد. براي محدود كردن جريان برگشت آب از مخزن ذخيره سازي استفاده مي شود. همچنين باعث پارگي غشاي RO از پارگي مي شود.

محدود كننده جريان

محدود كننده جريان سرعت را كنترل مي كند و به كيفيت بسيار بالاي آب آشاميدني تصفيه آب دست مي يابد. متوسط ​​نسبت آب خالص و آب رد شده از سيستم RO 5: 1 3 3 است.

در داخل لوله خط تخليه RO واقع شده است. از غشاي RO در برابر آسيب ديدن در برابر عناصر سمي محافظت مي كند و آن را به خط تخليه سوق مي دهد.

مهندس بازدید : 32 پنجشنبه 22 اسفند 1398 نظرات (0)

وقتي يخچال شما خيلي گرم است، آن را مي دانيد كه غذا خيلي سريع خراب مي شود. بوها با سرعت بيشتري رخ مي دهند. اگر فقط تنظيمات دما را پايين آورده ايد اما يخچال شما خنك نمي شود، چند دليل براي احتمالي وجود دارد. بسياري از آنها بدون نياز به متخصص تعمير يخچال مي توانند در خانه برطرف شوند.
امروز، ما در اينجا هستيم تا شش علت احتمالي يخچال را كه به طور مداوم خيلي گرم است، به اشتراك بگذاريم.

۱) تنظيم دما

با بررسي تنظيم دما شروع كنيد. اگر قبلاً آنرا تنظيم نكرده ايد، احتمال آن وجود دارد كه قبل از شروع مشكلات، به يك دماي گرم تنظيم شده باشد. همچنين ، خوشبختانه، رفع اين مشكل بسيار آسان است. فقط كافي است تنظيمات را به سمت سرما ببريد. مراقب باشيد ، مي توانيد يخچال و فريزر خود را با قرار دادن خيلي سرد يخ بزند.

۲) مسدود كردن دريچه هاي گردش

مشكل رايج بعدي مسدود كردن دريچه گردش هوا است. در اكثر طرح هاي يخچال، هواي تازه خنك شده در پشت محفظه فريزر ايجاد مي شود و از طريق يك دريچه وارد محفظه يخچال مي شود. اين تضمين مي كند كه فريزر سردترين قسمت باشد. اما اگر غذا در يخچال يا فريزر يا يخچال باشد اين دريچه را مسدود مي كند. محفظه هاي خود را بررسي كنيد و مطمئن شويد كه دريچه ها روشن باشد. و اينكه فضاي زيادي براي گردش هوا در داخل يخچال وجود دارد.

۳) غذاي كافي در محفظه ها نيست

مشكل مخالف اين است كه شما ممكن است در يخچال و فريزر مواد غذايي كافي نداشته باشيد. مواد غذايي سرد و مايعات، سرما را حفظ مي كنند و سرما را با ساير موارد به اشتراك مي گذارند. اگر يخچال يا فريزر شما اكثراً خالي باشد، هيچ چيزي براي حفظ سرماخوردگي وجود ندارد و هواي سرد توليد شده فقط بسيار مؤثر است. براي حل اين مشكل، چند كوزه يا پارچ گالن را با آب پر كرده و آنها را در يخچال قرار دهيد. اين باعث مي شود سرما مكاني براي حفظ و نگهداري باشد.

۴) بررسي واشر

 

http://topemdad.ir/six-reasons-why-a-fridge-doesnt-work/

مهندس بازدید : 41 چهارشنبه 21 اسفند 1398 نظرات (0)

۱)ماشين خود را بشوييد

يك ماشين شستشوي منفرد مي تواند در هر جايي بين ۱۴ ليتر (براي شستشوي اتومبيل با استفاده از سطل) تا ۷۵ ليتر (براي شستشوي اتومبيل با استفاده از سوسيس) آب مصرف كند. با توجه به كمبود آب آشاميدني، استفاده از آب زيادي براي شستشوي ماشين غير منطقي و غيرقانوني به نظر مي رسد پس بهتر است با استفاده از دستگاه تصفيه آب صنعتي راهي انديشيد.

كارواش

ما اعتقاد داريم شستن اتومبيل ها هر روز نه تنها مقدار زيادي آب را هدر مي دهد بلكه غير ضروري است. اگر از دستگاه تصفيه آب اسمزمعكوس در خانه يا محل كار خود استفاده مي كنيد، مي توانيد به راحتي آب استفاده شده را در مقداري مخزن يا سطل ذخيره كرده و از آن براي شستشوي ماشين خود استفاده مجدد كنيد. آب با سطح TDS از ۱۲۰۰ – ۱۵۰۰ PPM مي تواند با خيال راحت براي شستشوي خودرو استفاده شود. اگر سطح ضايعات TDS زياد باشد، مي توانيد آب آن را براي رقيق كردن مخلوط كنيد. اين بايد سطح TDS را پايين بياورد.

۲)آبياري گياهان يا باغچه خانگي خود

اگر شما كسي هستيد كه عاشق باغباني هستيد و يا بعضي از گياهان را در گلدان ها كاشته ايد، از پساب فاضلاب براي آبياري گياهان مي توان براي سبز نگه داشتن فضاي داخلي يا تراس خود استفاده كرد. اين نكته به ويژه براي افرادي كه در مناطق شهري زندگي مي كنند بسيار مفيد است زيرا سطح TDS در آب شهري پايين تر است.

باغ

براي قرار گرفتن در سمت امن تر ، مي توانيد با چند گياه شروع كنيد. از فاضلاب RO به مدت ۱۵-۲۰ روز استفاده كنيد و تأثير آن را روي رشد گياهان خود بررسي كنيد. هر گياه پاسخ متفاوتي به اين تغيير خواهد داد ، اين امر به شما واضح مي دهد كه گياهان نسبت به فاضلاب RO بهتر چه واكنشي نشان مي دهند. براي استفاده در باغباني / آبياري ، سطح TDS حداكثر ۲۱۰۰ پي پي ام مجاز است. همچنين بايد درصد سديم را بررسي كنيد ، بايد كمتر از ۶۰ درصد باشد (۱٫ Na / Na + Ca + Mg). محتواي سديم زياد باعث از بين رفتن تخلخل خاك و در نتيجه طولاني مدت براي باروري خاك مي شود.

۳)ظروف خود را بشوييد

يكي ديگر از كاربردهاي مفيد براي تصفيه آب اسمزمعكوس شستن ظروف شما است. به راحتي آب زباله را در سطل يا مخزن ذخيره كنيد، حتما سطل جمع آوري آب اسمزمعكوس را در نزديكي سينك آشپزخانه خود قرار دهيد تا هنگام تميز كردن ظروف خود به راحتي قابل استفاده باشد.

۴)كفپوش طبقه

استفاده از تصفيه آب صنعتي اسمرمعكوس براي تميزكزدن كف آسان است و به طور قطع روزانه ده ها ليتر آب تميز صرفه جويي مي شود. اگر خانه بزرگتري داريد پس انداز آن مي تواند هر روز صدها ليتر باشد. اگر سطح ضايعات TDS زياد باشد (بيش از ۲۰۰۰ ppm):

ضايعات آب RO را با مقدار مساوي از آب شير رقيق كنيد. از آنجا كه آب زباله ساده Reverse Osmosis با TDS زياد ممكن است لكه دار شود يا ذرات نمك را روي زمين بگذارد.
در روزهاي متناوب از فاضلاب RO براي جابجايي كف استفاده كنيد. اين امر احتمال بروز لكه ها يا رسوب نمكي را كاهش مي دهد.

۵)لباسشويي قبل از شستشو

مي توانيد از فاضلاب RO براي لباسشويي روزانه نيز استفاده كنيد ، اما توجه داشته باشيد كه استفاده از آب TDS زياد ممكن است براي بعضي از پارچه هاي ظريف مناسب نباشد. در حال حاضر بيشتر خانه هاي هند از ماشين لباسشويي استفاده مي كنند ، گرچه ماشين هاي لباسشويي باعث صرفه جويي در وقت و تلاش زيادي مي شوند اما همچنين باعث هدر رفتن آب زيادي مي شوند. آيا مي توانيد يك مخزن سربار ايجاد كنيد كه فاضلاب RO را جمع آوري كرده و از فاضلاب اين مخزن به طور مستقيم در ماشين لباسشويي خود استفاده كنيد (آيا در مورد پارچه هاي ظريف اين نكته را در نظر داشته باشيد)؟ اين نكته براي ماشينهاي شستشوي وان نيمه اتوماتيك و دوقلو بهترين كار را دارد.

۶)توالتهاي خود را تميز و شستشو دهيد

يكي ديگر از منابع بزرگ هدر رفتن آب تميز در خانه هاي مدرن استفاده در توالت است. هر نوع سيفون تقريباً ۵ تا ۷ ليتر آب آشاميدني را در زير آب تخليه مي كند. از آب اسمزمعكوس مي توان براي كاهش اين ضايعات آب تميز با استفاده از آن براي شستشوي توالت هاي خود استفاده كرد. هنگامي كه شروع مي كنيد، هميشه بعد از گذشت چند روز هميشه صندلي هاي توالت خود را براي هرگونه تغيير رنگ روي سطوح چيني كنترل كنيد. با تميز كردن دوره اي با استفاده از پاك كننده هاي معمولي توالت، از احتمال تغيير رنگ و رسوب نمكي جلوگيري مي شود.

به دنبال يك دستگاه تصفيه آب صنعتي اسمزمعكوس هستيد كه فاضلاب بسيار كمي توليد مي كند يا خير؟ تصفيه آب البرزآبكوتوان را بررسي كنيد. با صرفه جويي يك قطره آب گام بزرگي را براي آينده برداريد.

http://alborzabcotavan.ir/six-easy-ways-to-reuse-water/

مهندس بازدید : 35 چهارشنبه 21 اسفند 1398 نظرات (0)

ماشين ظرفشويي كه نتواند به درستي آب را تخليه كند، تشخيص آن بسيار مشكل است زيرا دلايل احتمالي زيادي براي اين مشكل وجود دارد و برخي حتي ماشين ظرفشويي را درگير نمي كنند. گاهي اوقات، اين مسئله شامل مشكلاتي در مورد خود لوله كشي است كه قبل از مراجعه به تعمير ظرفشويي ، بايد به آنها رسيدگي كنيد.

توجه: توجه داشته باشيد كه طبيعي است بعضي از ماشين هاي ظرفشويي بعد از يك چرخه كامل مقدار كمي آب در قسمت زير وان را حفظ كنند. اگر فقط يك استخر كوچك در دستگاه خود داريد، كتابچه راهنماي مالك را بررسي كنيد (يا با سازنده تماس بگيريد) تا ببينيد كه اين چه اندازه طبيعي است.

علل مربوط به لوله كشي

در كمال تعجب، مشكلات تخليه ماشين ظرفشويي در قطعات زهكشي خارج از خود دستگاه منشاء مي يابد. لازم نيست تمام مراحل زير انجام شود. ادامه دهيد تا زماني كه علت بروز مشكلات تعمير تخليه ظرفشويي را تعيين كنيد. اگر به نظر نمي رسد كه هيچ يك از اين مسائل مربوط به لوله كشي مقصر باشد، به خود ماشين ظرفشويي برويد.

خروجي آب را بررسي كنيد

در بيشتر موارد، شيلنگ تخليه ماشين ظرفشويي به دفع وصل مي شود. هنگامي كه مواد غذايي در داخل راه دفع وجود داشته باشد، يا وقتي كه دفع آن مسدود شده است ، فضاي كمتري براي رفتن آب ماشين ظرفشويي وجود دارد. مواد تميز كننده را با آب زيادي كه جريان دارد به طور كامل اجرا كنيد تا آن را پاك كنيد. اين ممكن است مشكل زهكشي با ماشين ظرفشويي را برطرف كند.

Air Gap را تميز كنيد

اين استوانه كوچك (معمولاً كرومي) در لبه پشت سينك آشپزخانه است. با جلوگيري از خالي شدن هوا، به گونه اي طراحي شده است كه از ريختن آب به بيرون ريختن داخل ماشين ظرفشويي جلوگيري كند. اگر هنگام شستشوي ماشين ظرفشويي، آب از شكاف هوا (و بعضي اوقات در سراسر پيشخوان) خارج شود، انسداد بين شكاف هوا و دستگاه دفع زباله است. براي پاك كردن آن، كلاه شكاف هوا را برداشته و داخل شكاف هوا را تميز كنيد. در مرحله بعدي شيلنگ را كه از نوك در پايين شكاف هوا جاري است تا دفع زباله يا زهكشي سينك جدا كنيد و مطمئن شويد كه آن را نگرفته است.

حلقه High را بررسي كنيد

اگر ماشين ظرفشويي شما شكاف هوا نداشته باشد، ممكن است شلنگ تخليه آن حلقه شده و به قسمت پايين ميز كنار سينك وصل شود. اگرچه اين كار در اكثر نقاط سازگار با كد نيست، اما به همان شكلي است كه شكاف هوا را دربر مي گيرد. اگر اين شلنگ شل شده است، بنابراين ديگر از سطح ماشين ظرفشويي حلقه نمي شود، ممكن است مانع از تخليه صحيح آب از دستگاه شود. بازگشت شلنگ به موقعيت مناسب، مشكل را برطرف مي كند. يا مي توانيد شكاف مناسب هوا را نصب كنيد.

علل مربوط به لوازم خانگي

اگر دلايل آشكاري در رابطه با لوله كشي وجود نداشته باشد ، مشكلات زهكشي ممكن است با چندين مؤلفه احتمالي در خود دستگاه منشاء داشته باشد.

صفحه تخليه را در انتهاي وان را براي تعمير ظرفشويي بوش بررسي كنيد و مطمئن شويد كه چيزي مانع از آن نمي شود. پاك كردن درب هاي پلاستيكي ، شيش ، برچسب ها و تكه هاي پلاستيكي مي تواند زهكشي را پوشانده باشد و ديدن آنها دشوار است مگر اينكه دقت كنيد.

فيلتر را تميز كنيد

ماشين هاي ظرفشويي از انواع فيلترهاي مختلف استفاده مي كنند. برخي داراي يك صفحه نمايش ساده هستند، برخي از آنها فيلترهاي قابل جدا شدن در زير صفحه نمايش دارند و برخي ديگر براي تميز كردن كامل نياز به برداشتن بازوي اسپري تحتاني دارند. راهنماي دستورالعمل دستگاه را براي دستورالعمل نحوه تميز كردن مورد نظر خود بررسي كنيد.

شيلنگ تخليه ماشين ظرفشويي را بررسي كنيد

اين معمولاً يك لوله پلاستيكي راه راه است كه از قسمت زير ماشين ظرفشويي تا شكاف هوا ، دفع زباله و يا زهكشي سينك بسته به راه اندازي آن حركت مي كند. با بيرون آوردن پلاگين آن يا خاموش كردن كليد به مدار ماشين ظرفشويي ، برق را به ماشين ظرفشويي خاموش كنيد. صفحه پنجه پا را برداشته و سپس گيره شيلنگ را كه شيلنگ تخليه را به پمپ ماشين ظرفشويي محكم مي كند ، شل كنيد. يك اسفنج مفيد براي هر آبي كه بيرون مي زند انتهاي شيلنگ را تميز كرده و سپس به داخل آن ضربه بزنيد. اگر شيلنگ وصل شده است و شما نمي توانيد از طريق آن سوراخ شويد، گيره را در قسمت ديگر شيلنگ برداشته و سپس شيلنگ را از داخل سينك تميز كنيد. اگر نمي توانيد شلنگ را از حالت قفل باز كنيد، يا قديمي و ترك خورده است، آن را جايگزين كنيد.

مهندس بازدید : 38 دوشنبه 19 اسفند 1398 نظرات (0)

استفاده نكردن از تصفيه آب صنعتي و كمبود آب شيرين مي تواند براي اكوسيستم هاي حساس مضر باشد. گياهان و حيات وحش به آب كافي براي زنده ماندن و توليد مثل نياز دارند. بدون جريان كافي آب، كيفيت آب كه اكوسيستم براي زنده ماندن به آن متكي است، رو به زوال مي رود و براي خود ما اتكا به آب هاي وارداتي گران قيمت يك ضرورت محسوب مي شود.

استفاده از دستگاه تصفيه آب صنعتي مي تواند باعث كاهش هزينه ها شود، و اطمينان حاصل شود كه مناطق كشاورزي از منابع كافي براي حفظ خود برخوردار هستند. اين كار باعث كاهش مصرف انرژي و معرفي موج جديدي در پس انداز هزينه مي شود. انقلاب تصفيه آب صنعتي با استفاده از روش هاي جديد و نوآورانه، دست نخورده منابع است. منابع آب تصفيه اي هرگز به اندازه امروزي در دسترس نبوده اند.

سياره به طور طبيعي آب بازيافت مي كند، اما فناوري روند كار را بهبود مي بخشد

اين سياره به خودي خود تصفيه كننده آب است و قبل از بازگشت آب نسبتاً تميز به زمين، آلودگي ها را از طريق تبخير از بين مي برد. هم اكنون فناوري مي تواند اين روند را بهبود بخشد و سرعت ببخشد. فناوري احياء فاضلاب پساب مي تواند از طريق فرآيندهاي طبيعي و مهندسي شده آب آشاميدني را استخراج كند. روش هاي اوليه تصفيه آب صنعتي از چندين مرحله براي غربال كردن مواد جامد استفاده مي كنند. فرآيندهاي ثانويه مواد جامد معلق را با استفاده از فيلتراسيون و ضد عفوني با رسانه ثابت به عنوان جايگزين مناسب براي فرآيندهاي لجن فعال حذف مي كنند.

آب مهمترين عنصر روي زمين است

هر موجود زنده براي زنده ماندن خود به آب متكي است. بدون آن، زندگي وجود ندارد، اما گرم شدن كره زمين منجر به خشكسالي فلج كننده در سراسر جهان مي شود. تصفيه آب در حال حاضر از اكوسيستم هاي با ارزش محافظت مي كند كه در غير اين صورت به دليل تغييرات بارندگي مي ميرند. خشكسالي ها باعث كاهش عرضه مواد غذايي، كوچك شدن زيستگاه ها و آسيب رساندن به گياهان مي شوند. آنها حتي مي توانند منجر به انقراض گونه هاي مهم شوند. بازيافت آب منبع آب را اضافه مي كند، از انحراف از بيوم هاي هسته جلوگيري مي كند، گونه ها را مستقيم و غيرمستقيم حفظ مي كند.

استفاده مجدد از مزاياي آب در مديريت منابع انساني

كمبود آب منجر به از دست رفتن شغل، آسيب به آبراه ها و چالش هاي اقتصادي مي شود كه همه اين موارد از طريق يك استراتژي نوآورانه بازيافت قابل غلبه است. بحران كمبود آب در كل اقتصاد گسترش مي يابد و از خسارت هاي كشاورزي گرفته تا هزينه هاي امدادي به همه چيز مي رسد. بازيافت آب منابع را به اقتصاد باز مي گرداند و در عين حال پس انداز اقتصادي مهمي را براي صنايعي كه به آب فرآوري شده تكيه مي كنند، مي آورد. همچنين بهداشت را تقويت مي كند، بنابراين يك راه كليدي براي جلوگيري از شيوع بيماري و سموم از محصولات فرعي صنعتي است.

محافظت از منابع آب

آب بازيافتي به بخش مهمي از چرخه هيدروليك، بهبود كيفيت آب، كاهش هزينه دفع و پر كردن حوضه هاي آب زيرزميني تبديل مي شود. خشكسالي مي تواند مواد معدني مهم را از خاك خارج كند و بازيابي را دشوار يا غيرممكن مي كند. ميراث كشاورزي آسيب ديده است، و تنوع زيستي در حالي كه دام ها بدون آب آشاميدني باقي مي مانند، تخريب مي شوند. احياي آب به جلوگيري از كاهش كيفيت خاك و از بين رفتن پوشش گياهي كمك مي كند كه به نوبه خود، از فرسايش جلوگيري مي كند. اين تالاب ها را تقويت مي كند، خاك را آبياري مي كند و فرآورده هاي جانبي مهم آب مانند برق و توليد مواد غذايي را تغذيه مي كند.

متوسط ​​تأسيسات تصفيه خانه فاضلاب ۱٫۳۵ ميليارد گالن پساب در روز تخليه مي كند. هر ميلي متر يك فرصت بالقوه با ارزش براي برداشت آب است. تنها با درصد كمي از آب جهان براي مصرف انسان و تغييرات آب و هوايي كه منابع ما را كاهش مي دهد، هيچ دوره اي براي احياي آب مهم نيست.

مشاغل شخصي با بهينه‌سازي روش استفاده و استفاده مجدد از آب در تأسيسات خود، نقش مهمي در بازيافت آب دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر، لطفا با يكي از متخصصان دستگاه تصفيه آب صنعتي ما در تماس باشيد.

http://alborzabcotavan.ir/the-main-reasons-for-industrial-water-treatment-to-protect-the-environment/

مهندس بازدید : 37 دوشنبه 19 اسفند 1398 نظرات (0)

سرانجام بعد از يك هفته شلوغ براي جاروبرقي كردن خانه وقت پيدا مي كنيد. شما تمام اسباب بازي ها را برداشته ايد، كفش را در كمد قرار داده ايد و حتي مبلمان را از مسير خارج كرده ايد. جاروبرقي را بيرون مي آوريد، آن را وصل مي كنيد، و اين چيست؟ خراب است؟ البته. علاوه بر اين كه قادر به تميز كردن مانند برنامه ريزي نيستيد، اكنون با يك سؤال مهم روبرو هستيد: آيا تعمير جاروبرقي و جاروشارژي را در دست داريد يا اينكه زمان تعويض آن است؟

ما در اينجا هستيم تا به شما بگوييم كه ما بيش از اين خوشحاليم كه به شما كمك كنيم در هر دو مورد. آيا ارزش آن را دارد كه آن را ثابت كنيد؟ چه مدت طول خواهد كشيد؟ آيا من يك جاروبرقي كاملاً خوب را بيرون مي اندازم؟ ما مي دانيم سوالات زيادي وجود دارد كه بايد به آنها پاسخ دهيد. اين كه جاروبرقي و جاروشارژي شما روزهاي بهتري ديده باشد يا اينكه هنوز زندگي كمي در آن باقي مانده است، تيم متخصصان ما دقيقاً مي دانند چه كاري انجام دهند و چه گزينه اي بهترين انتخاب براي شما خواهد بود.

بنابراين، دستگاه خود را از برق جدا كنيد، مبلمان خود را به عقب برگردانيد ، نفس عميق بكشيد و بگذاريد در تصميم گيري درست به شما كمك كنيم.

مهندس بازدید : 44 دوشنبه 19 اسفند 1398 نظرات (0)

سرانجام بعد از يك هفته شلوغ براي جاروبرقي كردن خانه وقت پيدا مي كنيد. شما تمام اسباب بازي ها را برداشته ايد، كفش را در كمد قرار داده ايد و حتي مبلمان را از مسير خارج كرده ايد. جاروبرقي را بيرون مي آوريد، آن را وصل مي كنيد، و اين چيست؟ خراب است؟ البته. علاوه بر اين كه قادر به تميز كردن مانند برنامه ريزي نيستيد، اكنون با يك سؤال مهم روبرو هستيد: آيا تعمير جاروبرقي و جاروشارژي را در دست داريد يا اينكه زمان تعويض آن است؟

ما در اينجا هستيم تا به شما بگوييم كه ما بيش از اين خوشحاليم كه به شما كمك كنيم در هر دو مورد. آيا ارزش آن را دارد كه آن را ثابت كنيد؟ چه مدت طول خواهد كشيد؟ آيا من يك جاروبرقي كاملاً خوب را بيرون مي اندازم؟ ما مي دانيم سوالات زيادي وجود دارد كه بايد به آنها پاسخ دهيد. اين كه جاروبرقي و جاروشارژي شما روزهاي بهتري ديده باشد يا اينكه هنوز زندگي كمي در آن باقي مانده است، تيم متخصصان ما دقيقاً مي دانند چه كاري انجام دهند و چه گزينه اي بهترين انتخاب براي شما خواهد بود.

بنابراين، دستگاه خود را از برق جدا كنيد، مبلمان خود را به عقب برگردانيد ، نفس عميق بكشيد و بگذاريد در تصميم گيري درست به شما كمك كنيم.

اول از همه، مهمترين سؤالي كه بايد از خود بپرسيد اين است كه آيا جاروبرقي و جاروشارژي خود را به اندازه كافي دوست داريد كه آن را نگه داريد؟ اگر خلاء شما منسوخ شده باشد، احتمال دارد كه به هر حال در بازار دنبال كالاي جديد باشيد.

اگر جاروبرقي شما خوب بود و به طور ناگهاني كار خود را متوقف كرد، احتمالاً قابل رفع است. اما براي اينكه مشخص كنيد كه اين چه چيزي بهترين است ، ممكن است بخواهيد بپرسيد “واقعاً چقدر ارزش آن را دارد؟” درمورد اينكه جاروبرقي شما قابل ترميم است، ما به عواملي در نظر مي گيريم، مثلاً مدت زماني كه آن را داشته ايد، به نظر مي رسد مشكل چيست و چه قطعه اي آسيب ديده است. البته، ما انتظار نداريم كه شما پاسخ بيشتر اين سؤالات را بدانيد، به همين دليل همه چيز را براي شما انجام خواهيم داد.

دلايل زيادي وجود دارد كه ديگر جاروبرقي شما كار نمي كند، مانند اينكه تسمه خراب است، يا اينكه فيلتر بايد تعويض شود. شايد حتي نياز به تميز كردن مد خوبي داشته باشد. مهم نيست كه چه مشكلي وجود دارد ، ما سعي خواهيم كرد همه توان خود را براي تعمير جاربرقي و تعمير جاروشارژي شما انجام دهيم. اما اگر خسارت جبران ناپذير است، نگران نباشيد. با انتخاب گسترده اي مي توانيد جاروبرقي جديد خوبي را پيدا كنيد.

در پايان ، آنچه مهم است اين است كه شما مي دانيد با چه كسي تماس بگيريد تا به شما كمك كند. ما واقعاً به تعمير جاروبرقي شما اهميت مي دهيم و معتقديم در صورت نياز بيشتر به ما در آنجا حضور داشته باشيم. اين كه آيا تعمير گزينه بهتر است، يا به دنبال جاروبرقي جديدي براي انجام كار هستيد.

تعمير جاروبرقي فرقي نمي كند، مي توانيد روي كارشناسان تاپ امداد حساب كنيد، زيرا ما اين كار را انجام مي دهيم. اگر با جاروبرقي و جاروشارژي خود مشكل داريد، وقت آن است كه به ما خبر دهيد.

http://topemdad.ir/what-is-right-to-repair-or-replace-vacuum-cleaners-and-vacuum-cleaners/

مهندس بازدید : 20 شنبه 17 اسفند 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفيه آب صنعتي دستگاهي است كه تمامي املاح و شوري آب ورودي به سيستم را از طريق فرآيند اسمز معكوس يا وارونه در حجم هاي بالاتر از 5 مترمكعب در شبانه روز تصفيه نموده و آبي شيرين و فاقد املاح در اختيار خريدار قرار مي دهد.

پديده اسمز معكوس يا اسمز وارونه چيست

اسمز (Osmosis) پديده اي طبيعي و بسيار مهم در طبيعت است. اين فرآيند زماني رخ مي دهد كه يك محلول رقيق در مجاورت يك محلول غليظ قرار مي گيرد.

مثال طبيعي آن جذب آب توسط ريشه گياه و جذب آب از خون در بدن انسان مي باشد.

بعنوان مثال اگر دو محلول آب نمك كه يكي غليظ تر و ديگري رقيق تر را توسط يك غشاء نيمه تراوا از يكديگر جدا كنيد، نمك تمايل دارد كه از غشاء عبور كرده و به سمت محلول رقيق حركت كند و آب نيز تمايل دارد از قسمت رقيق به قسمت غليظ نفوذ كند.

غشاء نيمه تراوا يك توري يا صافي است كه اجازه عبور آب از داخل منافذ خود را مي دهد ولي مانع عبور املاح، مواد محلول، باكتري ها و مواد بيماري زا مي گردد.

فرآيند اسمز معكوس (Reverse Osmosis) در دستگاه تصفيه آب صنعتي برخلاف فرآيند طبيعي اسمز عمل مي كند و با ايجاد فشار زياد جهت غلبه بر فشار طبيعي اسمزي باعث عبور آب از ممبران ها مي گردد.

بنابراين نياز به فشار بالايي جهت عبور آب از غشاء نيمه تروا و نمك زدايي آن مي باشد.

اسمز معكوس Reverse osmosis فرايندي است كه در آن از فشار براي معكوس نمودن جريان اسمزي آب از درون يك غشاي نيمه تراوا استفاده مي‌شود.

اگر يك غشاي نيمه‌ تراوا بين دو محلول آب خالص و آب ناخالص قرار گيرد آب به گونه طبيعي و تحت خاصيت اسمزي از غلظت پايين تر به غلظت بالاتر جريان مي‌يابد.

اين پديده تا هنگامي كه پتانسيل‌هاي شيميايي دو طرف برابر گردند ادامه خواهد يافت.

در حالت تعادل اختلاف فشار بين دو طرف غشاء برابر اختلاف فشار اسمزي است.

اگر فشاري برابر با اختلاف فشار اسمزي به محلول غليظ‌تر اعمال گردد جريان آب قطع خواهد شد. در صورتيكه فشار اعمال شده بيشتر از فشار اسمزي باشد، جهت جريان طبيعي آب، معكوس خواهد گرديد.

ساختمان دستگاه تصفيه آب صنعتي

  • واحد پيش تصفيه
  • واحد غشايي
  • واحد كنترل دبي و فشار
  • سيستم تزريق مواد شيميايي
  • واحد تامين فشار و تجهيزات ابزار دقيق و تابلو كنترل

دستگاه هاي آب شيرين كن صنعتي  به سه دسته تقسيم مي شوند كه ظرفيت آب خام ورودي آنها بين 5 تا 2000 مترمكعب در روز مي باشد:

  1. تصفيه آب چاه (Brakish Well Water) كه قادر به تصفيه آب خام ورودي با TDS تا 4000ppm را مي باشد.
  2. تصفيه آب شور سطحي (Brakish Surface Water) كه قادر به تصفيه  آب خام ورودي با  TDS تا 12.000ppm مي باشد.
  3. تصفيه آب دريا (Sea Water) كه قادر به تصفيه آب خام ورودي با TDS  تا 35.000ppm مي باشد.

مكانيزم عملكرد دستگاه تصفيه آب صنعتي

اصول طراحي تصفيه خانه آب مبتني بر روش اسمز معكوس، افزايش فشار در جريان آب خام ورودي جهت غلبه بر فشار اسمزي معمول و عبور آن از غشاء نيمه تراوا مي باشد.

به اين ترتيب آب خام ورودي به دو جريان آب با املاح بسيار پائين (Permeate) و آب غليظ با املاح بسيار بالا (Concentrate) تقسيم مي گردد.

مهندس بازدید : 38 جمعه 16 اسفند 1398 نظرات (0)

تغيير از بطري آب به شير آب ممكن است تغيير بزرگي به نظر برسد كه خيلي ها مايل به انجام آن نيستند. با وجود دستگاه تصفيه آب صنعتي امروزي، تغيير مانند اين نه تنها آسان بلكه ايمن است.

ممكن است شما به ايده نوشيدن آب بطري دلبسته شويد و بدون شك ممكن است براي شما ايمن تر به نظر برسد، اما استدلال هاي منطقي وجود دارد كه چرا ما فكر مي كنيم بايد به آب شير اعتماد كنيد.

نصب فيلتر آب شير در آشپزخانه شما مي تواند راه حل هاي بسياري از نگراني هايي كه ممكن است در مورد آب شير وجود داشته باشد را ارائه دهد، اين امر مي تواند نگراني هاي مربوط به ضد عفوني شيميايي ، ساير موارد آلودگي و مشكلات چشايي را برطرف كند.

همچنين به معناي كاهش قابل توجه زباله هاي پلاستيكي، يكي از مهمترين مسائل زمان ماست.

با گفتن نه به آب بطري، شما نه تنها از محيط زيست در برابر آلودگي بيشتر پلاستيك محافظت مي كنيد، بلكه هزينه هاي خود را نيز كاهش مي دهيد.

بياييد بهترين دلايلي كه نبايد دريغ از نصب فيلتر آب در خانه خود را ببينيد:

فيلتر تصفيه آب چند منظوره

دسترسي فوري به آب خالص فيلتر فقط يكي از استدلال هايي است كه چرا بايد نصب سيستم فيلتر آب را در نظر بگيريد.

خواه بخواهيد آب را براي نوشيدن و پخت و پز تصفيه كنيد، يا به دنبال تصفيه آب براي مقاصد ديگر خانگي هستيد، فيلترهايي وجود دارد كه به شما كمك مي كند.

آنها مي توانند اطمينان حاصل كنند كه تمام سطوح مصرف آب پوشانده شده است، از شير آب آشپزخانه گرفته تا حمام شما.

حتي اگر شما از شير آب آشپزخانه خود نمي نوشيد، احتمالاً از آب شير براي پخت و پز، شستن ميوه و سبزيجات يا قهوه استفاده مي كنيد.

حتي اگر برخي از آلودگي ها با جوشاندن آب شير حل شود، همه مسائل آلودگي را نمي توان با جوشاندن آب مورد نظر براي مصرف آن حل كرد.

در اين مواقع، فيلترهاي نقطه استفاده در آشپزخانه شما مي توانند جايگزين مناسب تري براي آب جوش ارائه دهند.

استفاده از فيلتر آب آشپزخانه مي تواند تعداد و سطح آلاينده ها و خطرات سلامتي مرتبط با اين موارد را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد.

سرمايه گذاري در يك فيلتر آب حرفه اي باعث كاهش تعداد آلودگي ها از مواد ضد عفوني كننده شيميايي به فلزات سنگين مي شود.

متأسفانه، بسياري از مشكلات آلودگي مي توانند بدون توجه به نظر برسند، اما اين بدان معنا نيست كه آنها خطرناك تر نيستند.

برخلاف كلر موجود در آب شما، كه مي توانيد بو و طعم آن بو دهيد، فلوئوريد و فلزات سنگين به آساني قابل تشخيص نيستند، و ممكن است براي آشكار كردن حضور آنها نياز به آزمايش آب ويژه داشته باشيد.

به علاوه، با وجود بعضي از اين آلاينده ها، خطر افزايش بيشتر غلظت آنها هنگام جوشاندن آب وجود دارد.

تصفيه آب تنها روش خلاص شدن از شر آنها است. خوشبختانه، فيلترهايي وجود دارد كه مي توانند طيف گسترده اي از آلاينده ها را به يكباره از بين ببرند، و شير آب شما را به يك جايگزين سالم و بي خطر براي آب بطري تبديل كنيد.

هدف قرار دادن طيف گسترده اي از مشكلات آلودگي

هنگامي كه به كارآيي مي رسد، دستگاه تصفيه آب صنعتي يك مشكل آسان براي چندين مسئله آلودگي هستند. توانايي حذف چندين آلاينده از آب جنبه مهمي در انتخاب هر نوع سيستم تصفيه آب در نظر گرفته شده است.

هر دو فيلتر زير سينك و كانتر ضد مواد متفاوتي از فيلتر را تشكيل مي دهند تا بتوانند راه حلي براي چندين آلودگي در يك بار ارائه دهند.

اين فيلتر هاي تصفيه آب نه تنها قابل كنترل و نگهداري نيستند بلكه مي توانند تصفيه كاملي ارائه دهند كه به آلودگي ها و مسائل مربوط به طعم نيز مي پردازند.

اگر به فيلتري احتياج داريد كه قابليت تصفيه كارتريج هاي متعدد را در خود جاي دهد، بايد سيستم هاي فيلتر چند مرحله اي را انتخاب كنيد، كه بيش از يك نوع مواد فيلتر را در خود ادغام مي كند.

 

آنها راحت و آسان تنظيم مي شوند

اگر در حال بررسي دستگاه تصفيه آب صنعتي براي خانه خود هستيد، ممكن است تعجب كنيد كه هزينه آن براي شما چقدر خواهد بود و نصب آن چقدر دشوار است. آيا مي توانيد آن را DIY كنيد يا به كمك يك متخصص نياز داريد؟

اين نگراني ها از آنچه فكر مي كنيد كوچكتر است. مدل هاي جديد سيستم فيلتر آب با راحتي و مقرون به صرفه در نظر گرفته مي شوند.

بعضي از آنها به راحتي اتصال لوله فيلتر به شير استاندارد آشپزخانه شما قابل نصب هستند، برخي ديگر كمي مهارت لوله كشي مي خواهند.

از آنجا كه رقابت در بين ارائه دهندگان شديد است و گزينه هاي بسيار خوبي در بازار وجود دارد، لازم نيست براي خريد يك فيلتر آب آشپزخانه خيلي هزينه كنيد.

فيلتر تصفيه آب يا زير آب ممكن است بهترين انتخاب براي خانه شما باشد زيرا اين فيلترها به مهارت لوله كشي زيادي نياز ندارند تا آنها را آماده بهره برداري كنند.

از نظر اقتصادي خالص، نوشيدن آب شير آب فيلتر شده ارزانتر از خريد آب بطري در هر روز ارزانتر است.

حتي با سرمايه گذاري اوليه و هزينه هاي نگهداري سالانه، در طولاني مدت، خريد فيلتر آب حرفه اي به شما در صرفه جويي در هزينه كمك خواهد كرد.

خوشبختانه، شركت هاي سازنده انواع مختلفي از سيستم هاي تصفيه آب را در هر بازه قيمتي ارائه مي دهند، بنابراين پيدا كردن يك سيستم فيلتر در بودجه شما آسان مي شود.

آلودگي كمتر پلاستيك

پلاستيك به معناي واقعي كلمه در همه جا است و مقابله با آن در حال حاضر به يك مشكل تبديل شده است. در دهه هاي گذشته، پلاستيك هاي يكبار مصرف منجر به يك بحران واقعي آلودگي پلاستيك شده است.

پلاستيك به يك تهديد جدي براي حيات وحش و سلامت انسان تبديل شده است. اين آلودگي به قدري گسترده است كه ريزگردها در موجودات ساكن ۳۰۰۰۰ پا در زير دريا يافت شده اند.

اگرچه تا حدي ناعادلانه است كه بخش عمده اي از بار دور ريختن پلاستيك يكبار مصرف بيشتر مصرف كننده باشد و نه توليد كننده، كاهش مصرف آب بطري شما راهي مناسب براي اعتراض به اين امر است.

چه نوع فيلتر تصفيه آب را بايد خريداري كنيد؟

اين سوالي است كه خيلي از مشتريان مي شنويم. پاسخ نمي تواند بسيار مستقيم باشد زيرا در هنگام خريد فيلتر بسياري از مواردي را بايد در نظر بگيريد.

اولين چيزي كه بايد تصميم بگيريد اين است كه آيا شما مي خواهيد فيلتري داشته باشيد كه فقط آب فيلتر شده در آشپزخانه شما را تأمين كند، يا فيلتري كه تمام منبع آب شما را فيلتر مي كند.

يك فيلتر آب آشاميدني فقط آب شير را در محل نصب آشپزخانه فيلتر مي كند. يك فيلتر خانه كامل قبل از توزيع در آبهاي منزل شما آب را فيلتر مي كند.

هر نوع فيلتر شايستگي هاي خاص خود را دارد، اما تصميم به خريد بايد به همان سادگي باشد كه از خود بپرسيد براي چه چيزي به آب فيلتر شده احتياج داريد؟ فقط نوشيدن و پخت و پز يا حمام كردن و شستن هم هست؟

اگر فقط براي پخت و پز و نوشيدن باشد، يك فيلتر countertop نقطه اي از استفاده، فيلتر زير آب يا فيلتر مستقل به شما در اين امر كمك مي كند.

اگر اين نيز براي شستشو و استحمام است، بايد مزاياي سيستم فيلتر آب كل خانه را در نظر بگيريد.

 

آيا بايد هنگام نصب فيلتر آب، شير آب آشپزخانه خود را تغيير دهيد؟

خير، مي توانيد شير آب آشپزخانه موجود خود را با هر فيلتر زير و يا تمام خانه نگه داريد. اما با فيلترهاي زيرين، بايد شير آب فيلتر نصب كنيد.

اين شيرهاي آب كوچكتر از يك شير آب معمولي هستند، آنها فقط آب فيلتر شده را پخش مي كنند و آنها را در كنار شير آب آشپزخانه فعلي شما قرار مي دهند.

اين امر مگر اينكه تصميم بگيريد شير آب كيفيت استاندارد خود را به شيرآلات آشپزخانه اي سه طرفه تر كه جايگزين شير معمولي شما است، ارتقا دهيد و آب فيلتر شده گرم، سرد و سرد را از بين ببرد.

 

گزينه هاي ديگر براي سيستم هاي فيلتر لوله كشي

چه مي شود اگر – به هر دليلي – سيستم فيلتر لوله كار فقط براي شما كار نمي كند؟

اگر نمي توانيد يك سيستم فيلتر نصب كنيد، اما هنوز مشتاق استفاده از شير آب به عنوان منبع اصلي آب آشاميدني خود هستيد، خبر خوب اين است كه شما هنوز هم مي توانيد.

فيلترهاي مستقل نيازي به لوله كشي در آب اصلي شما ندارند و آنها مي توانند مستقل از هرگونه فشار آب ورودي كار كنند.

چندين سيستم فيلتر مستقل از جمله صفر فيلتر اسمز معكوس نصب و فيلتر آب جاذبه وجود دارد.

دستگاه تصفيه آب صنعتي اسمز معكوس نصب محصولي انقلابي است كه به شما كمك مي كند حتي بدون نياز به نصب سيستم هاي حجيم در زير سينك آشپزخانه خود، آب فيلتر شده با كيفيت اسمز معكوس را دريافت كنيد.

سيستم هاي جاذبه نيز گزينه اي هستند. با اين حال، اين موارد براي شرايط آمادگي اضطراري يا اگر در خارج از منزل سفر مي كنيد، مناسب تر هستند.

 

سخن پاياني

صرف نظر از دلايل تغيير كاربري روي آب فيلتر شده، بدانيد كه تقريباً براي همه مسائل كيفيت آب راه حل هايي وجود دارد.

علاوه بر مزاياي استفاده از منبع آب آشاميدني راحت تر و سازگار با محيط زيست، شايان ذكر است كه شما نيز مي توانيد با جابجايي به آب شير آب فيلتر شده، صرفه جويي بيشتري داشته باشيد.

كمتر زباله هاي پلاستيكي، آب تميز و بي خطر و راه آسان تر براي بدست آوردن آب آشاميدني برخي از مهمترين مزاياي استفاده از آب شير است.

http://alborzabcotavan.ir/5-the-reason-for-installing-a-faucet-filter-in-your-kitchen/

مهندس بازدید : 39 پنجشنبه 15 اسفند 1398 نظرات (0)

در اينجا، در تعمير ماشين لباسشويي، ايجاد روابط با مشتري با اعتماد و احترام دليل مهمي است كه چرا ما نزديك به ۴۰ سال است كه ما به ساكنين تهران خدمات با كيفيت را ارائه داده ايم. اين باعث مي شود تجربه زيادي داشته باشيم.

در مقاله امروز ما مي خواهيم سؤالي را مطرح كنيم كه بسياري از افراد هنگام تعويض يا تعمير ماشين لباسشويي خود از آنها سوال مي كنند. به جاي بيرون ريختن لوازم خانگي قديمي كه متوقف شده اند، انجام مراحل زير مي تواند ميليون ها تومن را براي شما ذخيره كند. بنابراين اگر فردي هستيد كه با آگاهي از اين مسائل اساسي پس انداز مي كنيد، ادامه دهيد. اما به ياد داشته باشيد، اگر شك داريد، هميشه مي توانيد با شركت تعميرات لوازم خانگي تاپ امداد تماس بگيريد تا در مورد تعمير لوازم شما مثل تعمير ماشين لباسشويي آريستون، تعمير ماشين لباسشويي بوش و غيره به تصميم نهايي برسيد.

ماشين لباسشويي شما تكان هاي شديد دارد

ماشين لباسشويي شما نبايد منبع كابوسهاي كودكان شما باشد. در مقابل، فقط بايد لباس خود را بدون هياهو بشوييد. اگر ماشين لباسشويي آريستون يا بوش شما به طور غيرقابل كنترل تكان مي خورد و باعث ايجاد انواع آسيب در سراسر خانه شما مي شود، شايد لازم باشد كه آن را جايگزين كنيد.

اما نااميد نشويد، زيرا جايگزين هميشه راه حل نيست. چند مورد متفاوت وجود دارد كه مي توانيد براي ارزيابي وضعيت استفاده كنيد. ابتدا بررسي كنيد كه آيا پاي آن صاف است يا خير. اگر آنها اينگونه نباشند، ممكن است مسئله همينجا باشد. و ديگر نيازي به شركت تعمير لوازم خانگي تاپ امداد نباشد!

اگر ماشين لباسشويي شما صداي ناخوشايندي ايجاد مي كند، سعي كنيد لباس هاي شسته شده را مجدداً مرتب كنيد تا لباس هايي كه به هم ريخته اند را مرتب كنيد تا آنها را به طور يكنواخت تر در سراسر دستگاه خود توزيع كنيد. اگر اين كار نمي كند، بايد يكنواخت پاها را دوباره بررسي كنيد، و يا ايجاد يك سكو براي حل مشكل. اين ممكن است كمي دردسر باشد.

ماشين لباسشويي چرخش انجام نمي دهد

درست مثل مردم، ماشين لباسشويي ها كند مي شوند. نمونه اي از اين موارد هنگامي است كه ماشين لباسشويي شما مانند گذشته نمي چرخد. ممكن است عوامل مختلفي در بازي وجود داشته باشد، بنابراين ما نمي خواهيم در گفتن اينكه مسئله بدون بررسي ويژگي ها چيست، قطعي باشيم. اما معمولاً تعمير ماشين لباسشويي مستلزم جدا كردن بيشتر دستگاه است بهتر است آن را به متخصصان واگذار كنيد.

خدمات تعمير ماشين لباسشويي تاپ امداد

به دور از بررسي دقيق كليه مواردي كه مي تواند در مورد ماشين لباسشويي به وجود نيايد، اميدواريم كه در اين مقاله ايده هاي چندي براي تشخيص خود ماشين لباسشويي وجود داشته باشد. واقعيت اين است كه بيشتر مسائل نياز به يك متخصص براي ارزيابي دقيق دارد، بنابراين بيشتر از اين فكر خوبي نيست كه با كارشناسان تعمير ماشين لباسشويي بوش، آريستون و غيره تماس بگيريد. در نظر داشته باشيد كه ما در خدمت همه مارك هاي اصلي و انواع لوازم خانگي نيز هستيم.

در تعمير لوازم خانگي تاپ امداد، مهمترين اولويت ما ساخت و حفظ اعتماد و احترام شماست. با قيمت هاي مناسب و برخورداري از پرسنل مجرب و با كيفيت، انتخاب مشخص است. امروز با ما تماس بگيريد و ما آماده خواهيم بود تا زندگي خود را به ترتيب، به احتمال زياد در همان روز دوباره به زندگي خود برگردانيم!

http://topemdad.ir/washing-machine-repair-or-replacement-the-problem-is/

مهندس بازدید : 33 چهارشنبه 14 اسفند 1398 نظرات (0)

تصفيه آب صنعتي اسمز معكوس (RO) به سرعت در حال تبديل شدن به روش تصفيه انتخاب براي طيف گسترده اي از مشاغل است. اين دستگاه قادر است ضمن بهبود سيستم هاي پايين دست شما، از قبل از تصفيه آب خوراك استفاده كند. اين سديم و سرب را با صرفه جويي قابل توجهي در انرژي از بين مي برد و نگهداري آن به طرز چشمگيري آسان است. مي توان از آن براي پيش تصفيه آب قبل از ديونيزاسيون استفاده كرد و اين امر را براي توليد دارويي، آرايشي و ميكروچيپ ايده آل كرد.

همه سيستم هاي تصفيه آب صنعتي اسمز معكوس (RO) صنعتي به طور يكسان عملكرد را بهينه نمي كنند. كيفيت و دوام با توجه به ميزان جريان، انتخاب هاي غشايي و ساير مؤلفه ها متفاوت است. با اين حال، بهترين سيستم هاي RO تجاري داراي خصوصيات كمي هستند.

بهره وري

يك سيستم استاندارد RO براي توليد تنها يك گالن آب خوراك، ۲۰ گالن آب را هدر مي دهد. بهترين بازيابي نفوذ بايد با راندمان ۷۰٪ قابل اطمينان كار كند تا ارزش خوبي براي پول فراهم كند.

غشاهاي كم انرژي

عناصر غشايي RO با انرژي كم مي توانند با كاهش فشار روان بدون از دست دادن راندمان كار كنند. اين يك بخش قابل توجهي از هزينه هاي عملياتي شما را كاهش مي دهد و در عين حال احتياج به بازيابي دقيق و نيازهاي مصرفي يك سيستم پريميوم را دارد.

تجهيزات پيش تصقيه

راندمان سيستم RO با حجم ناخالصي ها و مواد معدني موجود در ردكردن محدود مي شود. براي جلوگيري از گرفتگي سيستم، تصفيه بايد در مرحله قبل از تصفيه سديم و ساير ذرات معلق را از بين ببرد. به اين ترتيب نياز به نرم كننده هاي آب نيست و بازده سرمايه گذاري بهبود مي يابد. يك كارخانه پيش تصفيه با كيفيت از فيلترهاي كربن براي از بين بردن مواد معدني و كلر استفاده مي كند تا در نتيجه آنها به غشاهاي حساس RO آسيب نرسانند. اين همچنين از شستشوي آلاينده هاي آلي به داخل آب خوراك شما جلوگيري مي كند.

رتبه بندي ميكروني

فيلترهاي عمق ۵ ميكرون داراي عمق كمتري نسبت به فيلترهاي استاندارد دارند، بنابراين مي توانند رسوب بيشتري نسبت به جايگزينهاي تحتاني داشته باشند. اين رتبه بندي ۹۹٫۹٪ ذرات ۵ ميكرون و بزرگتر را حذف مي كند. رده بندي مطلق ميكرون مي تواند تقريبا تمام ذرات اندازه بيان شده را رد كند، بنابراين آنها در صنايع كه خلوص مهم است مانند توليد مواد غذايي، توليد داروسازي و ميكروالكترونيك از محبوبيت بالايي برخوردار هستند، محبوب ترين هستند. فيلترهاي عمق براي رسيدن به خلوص بالاتر، آب را از غشاي غليظ عبور مي دهند.

مهندس بازدید : 75 سه شنبه 13 اسفند 1398 نظرات (0)

يخ ساز شكسته؟ آب نداريد؟ غذا خنك نميشود؟ در اينجا رايج ترين مشكلات يخچال ها و رايج ترين مشكلات سايد باي سايد ها ليست شده است و اينكه چه چيزي احتمالاً باعث ايجاد آنها و چگونگي رفع آنها مي شود.

تصور كنيد يخچال و سايد باي سايد خود را باز كنيد و مجبور شويد همه چيز را درون سطل زباله بريزيد. وقتي يخچال شما به مدت طولاني كار نمي كند، اين دقيقاً همان كاري است كه شما بايد انجام دهيد. در اينجا پنج مورد معمولي وجود دارد، به علاوه علل احتمالي آنها و رفع سريع آنها.
مشكل شماره ۱: مشكلات دمايي در يخچال و سايد باي سايد
راه حل: در صورت يخ زدگي، ترموستات بايد تعويض شود. با اين وجود ابتدا يخچال خود را از برق جدا كرده و سيم هاي كندانسور را با يك برس كويل كندانسور يا جاروبرقي تميز كنيد. اگر اين كار نمي كند، با يك متخصص تماس بگيريد.

مشكل شماره ۲: يخ ساز من كار نمي كند.
راه حل: ممكن است ماژول موتور يخ ساز توقيف شده و نياز به تعويض داشته باشد. مقصر احتمالي ديگر مي تواند يك شير ورودي آب باشد. هرگونه گرفتگي را چك كنيد – اما به ياد داشته باشيد دريچه را از منبع آب خانگي خاموش كنيد. بررسي كنيد كه آيا صفحه نمايش، يا فيلتر وصل شده است يا خير. مكانيسم يخ ساز نيز مي تواند مشكلي ايجاد كند. اكثر يخچال هاي مدرن از گرما براي آزاد كردن مكعب ها استفاده مي كنند (مي دانيم ضد انعطاف پذير است) ، و يك سري آزمايشات الكتريكي براي تشخيص اين مشكل وجود دارد. اگر دريچه آب خود را از فيلتر خود نمي دانيد، با يك متخصص تماس بگيريد.

مشكل شماره ۳: يخچال و سايد باي سايد من كار نمي كند.
راه حل: صفحه كنترل الكترونيكي مي تواند در اثر افزايش قدر ، رله هاي فرسوده يا مدارهاي باز آسيب ببيند و ممكن است نياز به تعويض داشته باشد.

مهندس بازدید : 61 دوشنبه 12 اسفند 1398 نظرات (0)

باور كنيد يا نه، متوسط ​​عمر ماشين ظرفشويي بين ۷ تا ۱۰ سال است. اما هرچه بيشتر از آن استفاده كنيد، برخي از مشكلات متداول ماشين ظرفشويي مشاهده خواهيد شد.

اگرچه مشكلات ماشين ظرفشويي نااميد كننده است، هر چه زودتر قرار ملاقات با تعميركار را تعيين كنيد، بهتر خواهد بود. اما بايد بدانيد كه براي چه چيزي بايد مراقب باشيد.

در اينجا برخي از متداول ترين موضوعاتي كه بايد به آنها بپردازيد وجود دارد

۱)ظروف از قبل خاكي تر بيرون مي آيند

شما انتظار داريد كه ماشين ظرفشويي ظرف شما را تميز كند. هنگامي كه دستگاه شما را خاكي تر از گذشته جلوه مي دهند، لحظه اي به بررسي نحوه بارگيري ظرفشويي بپردازيد.

آيا صفحات را بيش از حد شلوغ كرديد يا جت ها را مسدود كرديد؟ اگر چنين است، چند ظرف را برداريد و چرخه را دوباره اجرا كنيد.

اگر ظروف هنوز كثيف به نظر مي رسند يا پوشش رسوبي ريز روي سطح دارند، با يك متخصص تماس بگيريد. ممكن است ذخاير آب سخت يا مواد معدني قديمي وجود داشته باشد كه خطوط آب يا بازوي اسپري را گرفتگي كند. وقتي اين اتفاق بيفتد، با فشار آب لازم براي خلاص شدن از شر غذاهاي گير شده، آب نمي تواند به ظروف شما وارد شود.

۲)آب در طول چرخه در حال اجرا نيست

هنگامي كه يك ماشين ظرفشويي به درستي كار كند، آن را با آب پر مي كند و به شستشوي زباله هاي مواد غذايي كمك مي كند. اما وقتي آب دستگاه را پر نمي كند، ظروف شما تميز نمي شوند.

قبل از وحشت، درب را بررسي كنيد و مطمئن شويد كه به طور كامل بسته شده است. هنگام زدن فشار به درب، بايد يك قفل شنيدني را بشنويد.

اگر درب باز باشد، دستگاه با آب پر نمي شود. اين يك ويژگي ايمني استاندارد در هر ماشين ظرفشويي مدرن است.

اگر درب بسته باشد و شما هنوز آب نمي گيريد، ممكن است در سوئيچ شناور دستگاه مشكلي ايجاد شود. اين دستگاهي است كه به دستگاه مي گويد چه موقع آب اضافه كند و چه موقع آب را خاموش كند.

سعي نكنيد خودتان اين مشكل را برطرف كنيد، اين امر در پايان مي تواند گارانتي سازنده شما را باطل كند.

مهندس بازدید : 33 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

بسته به منبع آب شما ممكن است تحت تأثير تغييرات فصلي و شرايط آب و هوايي باشد. در صورت بروز اين مسئله، شما نياز به يك سيستم تصفيه آب داريد تا بدون كند شدن روند تصفيه، نوسانات موجود در آبهاي خوراكي را برطرف كند. اگر آب شما توسط يك شهرداري تأمين شود، شما يك جريان مداوم خواهيد داشت اما اگر هزينه آب شما زياد باشد مي خواهيد گزينه هاي تصفيه آب با ريكاوري بالا را در نظر بگيريد.

 

مهندس بازدید : 35 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)

کیفیت آب به دلیل نقش دوگانه آن به عنوان یک ابزار و یک ماده مؤثر، تاثیر بسزایی در فرآیندهای تولید صنعت غذا و نوشیدنی دارد. برای اطمینان از یک محصول ایمن، قابل اعتماد و مداوم، رهبران صنعت روی دستگاه تصفیه آب صنعتی که مقررات را رعایت می کند و به اطمینان از یک محصول با کیفیت که کمک می کند، سرمایه گذاری می کنند.

ایمنی مصرف کننده در صنایع غذایی و نوشیدنی

آب در بسیاری از محصولات یک ماده فعال محسوب می شود و همچنین وسیله ای برای تمیز کردن و بهداشت در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی بسیار مهم است. به عبارت دیگر، یک منبع قابل اعتماد آب عامل اصلی در یک محصول قابل اعتماد است. وقتی مراقبت ویژه ای برای محافظت از آبرسانی صورت نمی گیرد، تولیدکنندگان خطر ایجاد یک محصول لکه دار را دارند، که می تواند عواقب مالی و شهرت را به دنبال داشته باشد. یک سیستم تصفیه آب صنعتی با از بین بردن سموم و مواد بیولوژیکی که می تواند بر ایمنی مواد غذایی و نوشیدنی تأثیر بگذارد، به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان آرامش می بخشد.

 

قابلیت اطمینان محصول

کیفیت منابع آب شهری و طبیعی مانند رودخانه ها، دریاچه ها یا اقیانوس ها با توجه به شرایط کاهش یافته متفاوت است. یک روش درمانی برای همه منابع مناسب نیست. سیستم های تصفیه آب مثل دستگاه تصفیه آب صنعتی که در منابع مختلف کار می کنند نیاز به روش های مختلف تصفیه دارند و می توانند کیفیت های مختلف خروجی آب خالص را داشته باشند. به منظور مقابله با ناسازگاری در منابع آب خوراک ، تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی از فناوری های تصفیه آب صنعتی برای تصفیه آب خام در آب تصفیه شده یا کیفیت آب فوق العاده خالص برای عملیات خود استفاده می کنند. این یک مزیت اساسی در ساخت یک محصول قابل اعتماد است.

کیفیت

هنگامی که آب فوق العاده خالص یک ماده اصلی در محصول شما است ، تأمین آب تأسیسات و ستفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی شما تأثیر عمیقی در طعم محصولات شما دارد. کلرید ، سولفات و آنیون های دیگر بر طعم شراب ، آبجو و سایر نوشیدنی ها تأثیر منفی می گذارند. مواد بیولوژیکی همچنین ترکیب طعم را تغییر می دهد. اسمز معکوس و سایر فن آوری های نوآورانه تصفیه آب ، خالص ترین آب برای توسعه محصول شما را تضمین می کند.

تجهیزات تصفیه آب

معمول است که از تأثیر آب بر طول عمر تجهیزات تولید کنندگان غافل شوید. قلیائیت آب، رسوبات، مواد آلی و مواد معدنی می توانند بر روی خدمات شما تأثیر بگذارند. از ساخت سنگ آهک گرفته تا خوردگی، آسیب های ناشی از آب می تواند راندمان عملیاتی را کاهش داده و هزینه تعمیر و نگهداری و تعمیرات را افزایش دهد. یک سیستم تصفیه آب تأسیسات شما را به صورت کارآمد نگه می دارد و همچنین طول عمر تجهیزات ضروری را افزایش می دهد ، این می تواند به معنای صرفه جویی در هزینه های طولانی مدت باشد.

شرکت البرز ابکو توان آبهای خالص را برای فرآیندهای تولید در صنایع غذایی و نوشیدنی با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی فراهم می کند.

نمونه کار شرکت البرز ابکو توان شامل گسترده ترین طیف محصولات مهندسی شده برای آب تصفیه شده، آب مقطر و بخار خالص است. محصولات و راه حل های ما از مواد اولیه با کیفیت و آب شستشو شده برای آب بطری های جهان، نوشیدنی های ورزشی و محصولات غذایی محافظت می کنند. از نرم کننده های آب، اسمز معکوس و فشرده سازی بخار گرفته تا ذخیره سازی و توزیع، ما راه حل های متنوعی را برای نیازهای شما به آب فوق العاده خالص ارائه می دهیم.

مهندس بازدید : 36 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)

ما به جارو برقی های خود وابسته هستیم. قرار است آنها آماده باشند تا وقتی که به آنها احتیاج داشته باشیم ، بدترین خرابی ها را بکشند. اما آیا این امکان وجود دارد که ما با جاروبرقی خود همانگونه که شایسته آنهاست ، رفتار نکنیم؟ چه دستگاه جارو برقی عادی باشد و چه جارو شارژی ، مواردی وجود دارد که هرگز نباید آنها را با جاروبرقی انجام دهید.

http://topemdad.ir/here-are-five-things-you-shouldnt-do-with-your-vacuum-cleaner/

۱)اشیاء سخت

وقتی می بینید که سکه یا سنگ کوچک روی زمین را می بینید وسوسه می شوید که پیش بروید و جارو برقی را روی آن بکشید نه اینکه بخواهید آن را انتخاب کنید. اما این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. این اجسام سخت می توانند صدمات جدی به فضای داخلی دستگاه وارد کنند یا در مکان هایی قرار گیرند که حذف آنها دشوار خواهد بود. و ، درست است که ممکن است هر بار جاروبرقی را خراب نکند. اما یک زمان بیشتر از حد کافی خواهد بود. از خطر جلوگیری کنید و اشیاء سخت را به صورت دستی بلند کنید.

 

۲)آب

جارو برقی های معمولی برای برداشت آب طراحی نشده اند. اگر وسوسه شده اید که جارو برقی را روی یک گلدان آب اجرا کنید ، خطر الکتریسیته و آسیب جدی به دستگاه را داده اید. حتی اگر برق شما را نگیرد یا دستگاه را خراب نکنید ، وقتی نوبت به خالی کردن سطل خاک یا کیف شما می رسد ، یک ظرف غذا زننده را روی دستان خود خواهید دید. جارو برقی های مرطوب و خشک بطور خاص طراحی شده اند که قادر به برداشت آب هستند بدون اینکه خطری در زندگی شما یا دستگاه شما ایجاد شود. جاروبرقی های مرطوب و خشک نسبتاً ارزان هستند و می توانند علاوه بر این برای موارد اضطراری که در آن شما نیاز به جارو برقی آب یا مایع شدن دارید ، کمک خوبی باشد. اما هرگز از جارو برقی معمولی برای انجام این کار استفاده نکنید.

 

۳)اجازه دهید Vacuum Run Overfelled شود

هنگامی که گرد و غبار و یا کیسه در ظرفیت هستند ، جارو برقی باید تخلیه شود. اگر آن را خالی نکنید ، عملکرد دستگاه به طرز چشمگیری بدتر خواهد شد. و شما خطر گرمای بیش از حد و آسیب رساندن به جارو برقی خود را دارید. اگر توجه کردید که به نظر می رسد جاروبرقی به اندازه مکش ندارد ، ابتدا کیف یا سطل را بررسی کنید. بیشتر اوقات ، خالی کردن این موارد می تواند تفاوت زیادی در چگونگی تمیز کردن جارو برقی خانه شما ایجاد کند.

 

۴)آن را برای از دست دادن ساکشن بیرون بیاورید

شاید جارو برقی بوش شما همانطور که قبلاً استفاده می کرد ، خاکی را جمع نمی کند. اگر فقط فرض کنید که قدیمی است و نیاز به جایگزینی دارد ، ممکن است اشتباه کنید. ابتدا سعی کنید کیف یا خلاء بدون کیف را چک کنید ، سطل خاک را بررسی کنید. بعضی اوقات جارو برقی کامل یا تقریباً کاملاً ضعیف عمل خواهد کرد. اگر خالی کردن این کارها انجام نشود ، ممکن است در جارو برقی شما انسداد ایجاد شود. خلاء را جدا کرده و برخی کارها را انجام دهید. آیا لوله مسدود شده است؟ در مورد دهانه هایی که لوله وارد دستگاه می شود ، چطور؟ آیا برس به راحتی می چرخد ​​، یا مو و رشته ساخته شده است و نیاز به برداشتن دارد؟ به یاد داشته باشید جاروبرقی خود را حفظ کنید و ممکن است مثل جدیدی از آن استفاده شود.

 

۵)فکر کنید موتور Busted است

آیا جارو برقی شما ناگهان گرم شده و خود را خاموش می کند؟ بسیاری از مردم تصور می کنند که این پایان دستگاه ماشین آنهاست. اما در مواردی وجود دارد که بتوانید خلاء خود را به ترتیب کار کنید. خلاء ممکن است به دلیل وجود یک کیسه / سطل کامل بیش از حد گرم شود. یا ممکن است مو و رشته ای که به دور برس برس پیچیده شده باشد باعث گرمای بیش از حد شود. این مشکلات را برطرف کرده و برای گرفتگی را بررسی کنید. سعی کنید خلاء را روشن کنید. بارها و بارها این تنها کاری است که برای رفع مشکل لازم است. توجه داشته باشید که برخی از مدل ها ممکن است دارای دکمه تنظیم مجدد دستی باشند. برای دستورالعمل تنظیم مجدد مدل خود به سازنده خود مراجعه کنید. حفظ جاروبرقی به طور منظم باعث می شود این مسئله از وقوع آن جلوگیری کند.

مهندس بازدید : 35 جمعه 09 اسفند 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفیه آب برای رفع نیازهای بشریت به طور مداوم در حال تحول و تغییر است و یکی از این نیازها برای تأمین آب پاک است. صنعت دستگاه تصفیه آب همواره در حال تحقیق ، آزمایش و تدوین روشهای جدید و بهبود یافته برای تصفیه فاضلاب و آب آشامیدنی به روشهایی است که هم از نظر کارآمد و هم برای محیط زیست سازگار باشد. ماده موجود در دستگاه تصفیه آب زئولیت یک راه حل طبیعی پایدار برای آب آشامیدنی  و تصفیه فاضلاب است.

صدها سال است که بشر از منابع تأمین شده طبیعت برای بهبود کیفیت زندگی ما استفاده کرده است. بعضی اوقات ما از آنها به شکلی که در محیط موجود باشد استفاده می کنیم و در موارد دیگر روشهای جدید و خلاقانه ای برای اجرای آنها پیدا می کنیم. به عنوان مثال ، ماسه و ذغال نمونه های بارز این هستند. ما از این ماده ها در تصفیه آب به عنوان واسطه فیلتر استفاده می کنیم.

شن و ماسه این کار را در طبیعت انجام می دهد و آبهای زیرزمینی را از ذرات جامد خارج می کند. ذغال سنگ تا سالهای اخیر همیشه به عنوان حامل انرژی گرما دیده می شد. اکنون در هر تعداد از محصولات از مراقبت از پوست گرفته تا مکمل های ویتامین استفاده می شود. همچنین ثابت شده است که برای ایجاد آب آلوده به سموم خاص و سایر آلاینده ها ، فیلتر موثری ایجاد می کند. بگذارید اکنون روی مواد معدنی زئولیت تمرکز کنیم.

زئولیت چیست؟

هنگامی که سنگ آتشفشان یا خاکستر آتشفشانی با آبهای قلیایی واکنش نشان می دهد ، می تواند زئولیت ایجاد کند. Zeolite ماده معدنی است که می تواند در انواع ساختارهای ساخته شده از آرایه های آلومینیوم ، سیلیس و اکسیژن معروف به آلومینوسیلیکات ها تشکیل شود. شایع ترین آن کلینوپتیلولیت است. ساختار و ترکیب آنها باعث می شود که آنها متخلخل باشند و از نظر قابلیت تبادل کاتیون بسیار متمایل باشند. درجه چنین خاصیت تبادل از نظر نوع دیگر متفاوت است و به دلیل ناخالصی های احتمالی در زئولیت های طبیعی به طور قابل توجهی ضعیف تر هستند. با این حال ، زئولیت ها به راحتی با محلول گرم آلومینا ، سیلیس و سدیم هیدروکسید به صورت مصنوعی تولید می شوند.

فیلترهای مشبک

فیلترهای رسانه به اندازه کافی ساده هستند که می توانند در خانه ساخته شوند. آنها در اصل از یک حوضچه تشکیل شده اند که با مواد با اندازه و چگالی متفاوت لایه بندی شده است. یکی از تنظیمات رایج شیب ریز و درشت ماسه در بالای تخت شن است که در یک شیب نیز قرار دارد. ایده این است که از شکاف های بین دانه ها استفاده کنید تا ذرات بسیار بزرگ برای عبور از آن استفاده کنید. پیکربندی شرح داده شده در بالا همه چیز را در بالا جلب می کند و لایه های پایین تر پشتیبانی و فضای تخلیه را فراهم می کند.

بقیه دارای شیب از بزرگ به کوچک هستند به طوری که به محض عبور آب ، ذرات به تدریج لایه ای از لایه رخ می دهند. ماده ی مورد استفاده در چنین فیلترهایی شامل آنتراسیت ، گارنت و کربن فعال شده است. هر یک از آنها ، از جمله شن و ماسه سنگ و زئولیت ، دارای خواصی هستند که بر اساس آنچه می توانند حذف کنند ، برای کاربردهای مختلف آنها را زنده می کند.

 


 

 

 

مهندس بازدید : 67 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

در حالي كه ماشين هاي لباسشويي براي سال هاي سخت كار ساخته شده اند، بعضي از عادت هاي لباسشويي وجود دارد كه ممكن است به كارآيي دستگاه لباسشويي شما آسيب برساند و به تعمير لباسشويي نياز داشته باشيد. در اينجا چند نكته در مورد چگونگي افزايش عمر ماشين لباسشويي شما، از كارشناسان تعمير و نگهداري تعميرات لوازم خانگي تاپ امداد آورده شده است.

بيش از حد لباسشويي را بارگيري نكنيد

آيا وقتي مي خواهيد لباس را در واشر خود قرار دهيد، ذهنيت “اگر متناسب باشد” داريد؟ هنگامي كه ماشين لباسشويي خود را بيش از حد بار مي كنيد، لباس نمي تواند در طول چرخش براي تميز كردن حركت كند. آنها فقط خيس مي شوند … و سپس خشك مي شوند! لباس هاي موجود در ماشين لباسشويي بيش از حد، به اندازه مساوي مواد شوينده لباسشويي مورد نياز خود را دريافت نمي كنند، و ممكن است آب نتواند لباس هاي شما را به درستي خيس كند. لباس شما به همان اندازه كه دوست داريد آنها تميز شود، تميز نخواهد شد.

همچنين، بار بيش از حد ماشين لباسشويي شما استرس اضافي را به ياطاقان موتور و وان مي دهد. فشار دادن واشر مي تواند درام چرخشي شما را از تراز وسط خارج كند و به سختي كار كند تا بتواند عملكرد خود را با وزن اضافي انجام دهد. فرسودگي بيش از حد موتور باعث مي شود دستگاه شما زود خراب شود.

پوشاك بايد در ماشين لباسشويي شما به آرامي قرار داده شود، بدون آنكه آنها را در وان فشار دهيد، تا فضاي بيشتري ايجاد شود. هرگز دستگاه خود را از بالاي وان پر نكنيد و به اين هدف توجه كنيد كه فقط ۳/۴s راه را پر كنيد. مرتب كردن لباس هاي خود بر اساس رنگ و جنس پارچه مي تواند به كوچكتر شدن بار شما كمك كند.

از صابون مناسب براي ماشين لباسشويي خود استفاده كنيد

اگر ماشين لباسشويي خوبي داريد (كه اين روزها بيشتر ماشين لباسشويي ها هستندمثل تعمير لباسشويي بوش، تعمير لباسشويي آريستون) ، بايد از صابون هايي با بازده بالا نيز استفاده كنيد. صابون هاي با راندمان بالا براي ايجاد كمتر لجن طراحي شده اند زيرا ماشين هاي لباسشويي با راندمان بالا براي استفاده از آب كمتري طراحي شده اند. هنگام خريد مواد شوينده بعدي خود به دنبال برچسب “HE” (راندمان بالا) باشيد.

مهندس بازدید : 54 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفيه آب چيست

اولين هدف در دستگاه تصفيه آب توليد و عرضه آب آشاميدني به انسانها و موجوداتي است كه به آب سالم و خاص مي باشند است از آنجايي كه  اصولا” هيچ فرآيندي به طور ۱۰۰درصد موثر نمي باشد. و ممكن است دچار مشكل و شكست شود با اين حال فرآيند تصفيه آب به وسيله دستگاه تصفيه آب به صورت صنعتي و نيميه صنعتي يا خانگي بهترين تعريف و مفهوم از روش هاي متعدد تصفيه آب مي باشد.

احكام اساسي در تصفيه آب

  • كيفيت آب خام ورودي به دستگاه تصفيه آب درمنابع ورودي متفاوت است
  • كيفت آب خام ورودي ثابت نيست
  • هيچ گونه طرح مشخصي وجود ندارد كه براي تصفيه تمامي آبها يكسان باشد
  • براي هر كدام از منابع ورودي چندين روش متفاوت تصفيه وجود دارد

دستگاه تصفيه آب با استفاده از غشا

 

مهندس بازدید : 36 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دستگاه تصفيه آب چيست

اولين هدف در دستگاه تصفيه آب توليد و عرضه آب آشاميدني به انسانها و موجوداتي است كه به آب سالم و خاص مي باشند است از آنجايي كه  اصولا” هيچ فرآيندي به طور ۱۰۰درصد موثر نمي باشد. و ممكن است دچار مشكل و شكست شود با اين حال فرآيند تصفيه آب به وسيله دستگاه تصفيه آب به صورت صنعتي و نيميه صنعتي يا خانگي بهترين تعريف و مفهوم از روش هاي متعدد تصفيه آب مي باشد.

احكام اساسي در تصفيه آب

  • كيفيت آب خام ورودي به دستگاه تصفيه آب درمنابع ورودي متفاوت است
  • كيفت آب خام ورودي ثابت نيست
  • هيچ گونه طرح مشخصي وجود ندارد كه براي تصفيه تمامي آبها يكسان باشد
  • براي هر كدام از منابع ورودي چندين روش متفاوت تصفيه وجود دارد

دستگاه تصفيه آب با استفاده از غشا

 

تصفيه آب به روش غشايي امروزه يكي از اصولي ترين و كارامد ترين روش ها در تصفيه آب مي باشد كه براي اكثر آبهاي موجود كاربرد دارد كه آب به وسيله فشار اسمزمي از يك غشا نيمه تراوا گذر عبور ميكند كه در اين غشا باعث جدا سازي اب خام از ناخالصي هاي ديگر ميگردد. استفاده از اين نوع غشا ها در آبهاي گوناگن متفاوت است به گونه اي كه در آبهاي با خلوص بهترنوع ممبران با آبهاي شور متفاوت است. اينگونه ممبران ها در دستگاه هاي تصفيه آب خانگي فقط به صورتBW  مي باشد و راي ممبرانهاي آب شور و آبهاي با ميزان ناخالصي بالا SW مي باشد اصولا” دستگاه تصفيه آب خانگي براي آبهاي تا TDS 2000 مورد استفاده قرار ميگيرد. و براي TDS هاي بالاتر اصولا” از دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي و براي مصرف متوسط از دستگاه اي تصفيه آب نيمه صنعتي استفاده ميكنند .

دبي دستگاه هاي تصفيه آب

دبي در دستگاه هاي تصفيه آب با يكديگر متفاوت است به گونه اي كه بنا به موارد ياد شده در بالا به گونه هاي متفاوت طراحي و توليد بنا به نوع كيفيت آب ورودي به دستگاه . نوع كيفيت آب خروجي به دستگاه . و موارد مصرف آب تصفيه متفاوت مي باشد و با توجه به موارد ذكر شده دستگاه تصفيه آب طراحي ميگردد.

هزينه نگهداري دردستگاه تصفيه آب

هزينه نگهداري در دستگاه تصفيه آب هميشه يكي از سوالات خريداران دستگاه تصفيه آب مي باشد. اصولا” دستگاه تصفيه آب خانگي آنقدري برا دارننگان آنها هزينه بر نمي باشد . اين درصورتي مي باشد كه خريداران به نكاتي كه سازندگان دستگاه به آنها ياد آور مي شوند را رعايت كنند. به طور عمده دستگاه تصفيه آب خانگي نياز ب يكسري سرويس هاي دوره اي دارد. كه در صورتي كه خود خريداران هنگام تهيه دستگاه آموزش هاي لازم را ببيند هم قادر به انجام اين سرويس ها مي باشند. در غير اينصورت لازم است كه توسط يك فرد آشنا به مثايل فني صورت بپذيرد.

فيلترهاي تعويضي در دستگاه تصفيه آب خانگي

فيلتر مراحل ۱٫۲٫۳٫۴٫۵٫۶ از فيلترهاي تعويضي در دستگاه تصفيه آب خانگي مي باشند كه اين نوع فيلترها در دستگاه تصفيه آب نيمه صنعتي و صنعتي متفاوت مي باشد. زمان تعويض اين فيلترها بسته به نوع دستگاه و نوع آب وردي و كيفيت آب خروجي متفاوت مي باشد. به طور عمده از سوي سازندگان اين نوع فيلتر هاي ميزران آن به حدود ۳۰ هزار ليتر مي باشد كه با توجه به مشخص نبودن ميزان گذر آب از دستگاه اين فيلترها به خصوص مراحل ۱٫۲٫۳ به صورت دوره اي و در بازه زماني ۳الي ۶ ماه تعويض ميگردند . و مراحله ۴ تعويض آن بستگي به نوع كيفيت خروجي آب دستگاه تصفيه آب دارد. كه درصورت پايين بودن و خوب بودن TDS  اب نياز به تعويض نمي باشد. مرحله ۵٫۶ هم همزمان با مرحله ۴ تعويض ميگردد.

كيفت آب خروجي در دستگاه تصفيه آب صنعتي

كيفت آب خروجي بنا به نوع مصرف در متفاوت مي باشد به گونه اي كه در مصارف صنعتي با مصارف آشاميدني متفاوت مي باشد مصارف آشاميدني براي انسانها به گيا هان و يا حيوانات هم متفاوت از هم مي باشد.  به گونه اي كه بهترين TDS براي مصرف انسانها  از TDS 110 الي ۱۸۰ مي باشد. وبراي ديگر مصارف ۲۰۰ تا ۳۰۰ TDS  مفيد و نرمالي مي باشد. كه تنظيم آنها به وسيله يك شير بنام شير ميكس قابل تنظيم و كنترل مي باشد.

مهندس بازدید : 41 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

 

هیچ چیز طراوت تر از نوشیدنی یخی وجود ندارد و بهترین راه برای حفظ کیفیت و طعم یخ شما تمیز کردن و نگهداری منظم است. در ادامه بخوانید تا نحوه تمیز کردن و تعمیر یخ ساز یخچال را بیاموزید و بدانید که چرا این چنین بخش مهمی از هر روال تمیز کردن است.

علائمی را که شما نیاز دارید تا یخ ساز یخچال خود را تمیز کنید
هنگامی که شما بهترین سازنده یخ ساز را متناسب با نیاز خانواده و سبک زندگی خود انتخاب کردید، حفظ آن برای طولانی تر شدن طول عمر لوازم خانگی مهم است. علائم لازم برای تمیز کردن و تعمیر کردن یخ ساز یخچال عبارتند از:

  • یخ دارای طعم یا بوی نامطبوعی است.

  • مکعب های یخ کوچکتر از حد معمول است.

  • یخ احساس نرم تر می کند و سریعتر از حد معمول ذوب می شود.

  • یخ ظاهری ابری دارد.

  • علائم قابل مشاهده ای از قالب، کپک یا سایر بقایای موجود در قسمت داخلی دستگاه وجود دارد.

  • شش ماه یا بیشتر از آخرین نظافت گذشته است.

اگر یخ ساز شما در حال ساختن یخ نیست این نکات عیب یابی از تاپ امداد را امتحان کنید، اینجا را کلیک کنید تا یک قرار ملاقات را در زمان مناسب برای شما تعیین کنند، یا برای تعمیر سریع و کارآمد با ما تماس بگیرید.

بسته به دفعات استفاده، دستگاه یخ خود را حداقل هر شش ماه یا بیشتر تمیز کنید. اگر یخ ساز شما دارای چرخه شستشوی اتوماتیک اس ، راهنمای دستورالعمل سازنده را بخوانید و برای تمیز کردن واحد دستورالعمل ها را دنبال کنید. برای نظافت دستی مراحل زیر را دنبال کنید:

دستگاه را از برق جدا کنید

اطمینان حاصل کنید که دستگاه خاموش و وصل نشده است تا یخ ساز در حین تمیز کردن از شروع کار خود جلوگیری کند، اجازه دسترسی آسان به سینک خود را برای زهکشی بپردازد و از خطر یا شوک یا آسیب دیدگی خودداری کنید. سبد یخ و قاشق را جدا کرده و برای تمیز کردن کنار بگذارید.

آب را تخلیه کنید

پلاگین تخلیه را پیدا کرده و آن را بردارید و اجازه دهید آب مخزن درون یک ظرف یا سینک شما جاری شود تا تمام آب از دستگاه تخلیه شود.

داخل را پاک کنید

پارچه خود را در محلول تمیز کردن ساخته شده از یک نسبت ۱۰: ۱ آب گرم و یا سرکه یا آب لیمو ، پاک کننده دستگاه یخ بدون نیکل یا سایر مواد تمیز کننده که توسط سازنده توصیه می شود، اسپری کرده و یا آن را آغشته کنید. دیواره های داخلی را شسته و به مناطقی مانند مخزن آب، گوشه ها و مناطقی که یخ ساخته می شود ، دسترسی ندارد. چندین بار با استفاده از آب تمیز بشویید و با یک دستمال تمیز خشک کنید. با استفاده از مواد شوینده ملایم سبد یخ را تمیز کرده و کنار بگذارید تا خشک شود.

نمای بیرونی را تمیز کنید

قسمت بیرونی را با استفاده از یک پارچه نرم و آب صابون گرم پاک کنید و با استفاده از یک حوله تمیز خشک کنید.

دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید

یخ ساز را مجدداً مونتاژ کرده و اطمینان حاصل کنید که پلاگین تخلیه در محل کار است. سبد یخ را وارد کرده و واحد را وصل کنید.

یک دسته از یخ را درست کنید

مخزن آب را با محلول تمیز کردن پر کنید، یک دسته یخ درست کنید و آن را دور بیندازید. یخ ساز را از برق جدا کرده و بار دیگر آب آن را تخلیه کنید. در حین جدا شدن پلاگین، آب تمیز و تازه را از طریق مخزن بریزید و بگذارید درون سینک تخلیه شود. قبل از وصل کردن دوباره پلاگین، چندین بار دستگاه را شستشو دهید و به طور معمول ساختن یخ را از سر بگیرید.



مهندس بازدید : 41 چهارشنبه 07 اسفند 1398 نظرات (0)

اكتبر آغاز فصل تعطيلات است كه با هالووين آغاز مي شود. فيلم ها و لباس هاي ترسناك در صدر ذهن همه است. با اين حال، مردم نمي خواهند بشنوند كه آب آنها براي آشاميدن و استفاده از آن براي تميز كردن ترسناك است. حتي متخصصان كيفيت آب نمي خواهند شما را بترسانند كه فكر كنند كيفيت آب شما كمتر از تميز يا بي خطر است. واقعيت اين است كه اگر شما آب شهري داريد، تجهيزات تصفيه آب صنعتي مطابق با استانداردهاي EPA براي كيفيت آب هستند. با اين حال، آب شما مي تواند تميز تر باشد! آلاينده هاي فردي مانند سرب و PFAS حتي بعد از تصفيه آب در سطح شهر يك واقعيت است.

PFAS (مواد perfluoroalkyl و polyfluoroalkyl) گروه بزرگي از مواد شيميايي ساخته شده توسط انسان است كه از دهه ۱۹۵۰ در صنعت و محصولات مصرفي در سراسر جهان مورد استفاده قرار مي گيرد. اين مواد شيميايي براي ساختن محصولات خانگي و تجاري كه در برابر گرما و واكنشهاي شيميايي مقاومت مي كنند و در دفع روغن، لكه ها، گريس و آب مورد استفاده قرار مي گيرد. مواد شيميايي PFAS شامل PFOA (اسيد perfluorooctanoic) و PFOS (اسيد سولفونيك پرفلوروكتان) است.

بنابراين ، آيا اين آلودگي ها در آب ما كافي هستند تا به ما آسيب برساند؟ برخي معتقدند كه ما به دلايل سلامتي به اين مواد معدني به اصطلاح در آب خود نياز داريم. سطح كلر و فلورايد و همچنين ساير عناصر فيلتر نشده در سطح آب براي سلامتي شما مفيد نيستند. مي توانيد قبل از بيرون آمدن آب از آب شير آب با تجهيزات تصفيه آب، بيشتر اين ذرات ميكروسكوپي را فيلتر كنيد. آيا آرامش بيشتر نخواهيد داشت وقتي در حال نوشيدن، استحمام و پخت و پز با آب تميزتر و سالم تر هستيد؟

اگر چاهي داريد، بايد تجهيزات تصفيه آب را نصب كنيد. اگر قبلاً تجهيزات چاه خود را نصب كرده ايد، اما در مدتي مورد بازرسي قرار نگرفته است، حتما بزودي با يك متخصص كيفيت آب معتبر يا داراي مجوز دولتي تماس بگيريد. اكثر آژانسهاي محيط زيست توصيه مي كنند صاحبان خانه هايي كه آب چاه را هر ساله آزمايش مي كنند براي كل باكتريهاي كلي فرم، نيتراتها، مواد جامد محلول و سطح pH. به يك متخصص تصفيه آب با مجوز حرفه اي قانوني اعتماد كنيد تا به شما در انتخاب سيستم UV مناسب، خنثي كننده و ساير تجهيزات تصفيه آب چاه براي خانه شما انتخاب كند.

به هر حال، قيمت تجهيزات تصفيه آب نيز ترسناك نيست! نصب سيستم تصفيه آب با گذشت زمان نسبت به خريد بطري هاي آب ارزان تر است و شما در محيط زيست نيز صرفه جويي مي كنيد. بعلاوه، بيشتر شركت هاي تصفيه آب برنامه و بودجه اجاره اي ارائه مي دهند.

براي كسب اطلاعات بيشتر با البرزآبكوتوان تماس بگيريد يا با يكي از متخصصان تصفيه آب ما مشورت كنيد تا به شما آرامش خاطر دهد كه آب شما تميز و بي خطر است.

 

http://alborzabcotavan.ir/whats-in-your-water/

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 1,148
  • بازدید کلی : 4,724